Permalänk
Medlem

Toca Race Driver

Är Toca Race Driver bra?

Permalänk

Yes men 2an e bättre

Visa signatur

Amd Athlon 2800+, 512 DDR 333mhz, 200 Gig Maxtor ata133, Instabilt För Tillfället Kanske inte ? Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GL

Permalänk
Medlem

Nej det suger, bilarna flyter på underlaget och motståndarna har ruskigt dålig AI.

Men gillar du arkadspel så kanske det funkar för dig.

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Nej det suger, bilarna flyter på underlaget och motståndarna har ruskigt dålig AI.

Men gillar du arkadspel så kanske det funkar för dig.

håller inte med alls

Visa signatur

Amd Athlon 2800+, 512 DDR 333mhz, 200 Gig Maxtor ata133, Instabilt För Tillfället Kanske inte ? Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GL

Permalänk

Vad jag har hört så ska det va bra.

Permalänk
Medlem

Det är bland de bästa bilspelen tycker jag. Det med att de svävar är ju ren crap. (2an alltså)

Permalänk

Toca race driver är ju faktiskt inte sååå jäkla bra, men 2:an är ett riktigt guldlir.

Visa signatur

| AMD A64 3400+ @2.4GHz | 2*512MB Corsair Value PC3200 | HIS X800pro IceQ II | EPOX EP-8KDA3+ | WD 160GB SATA | 3dMark03: 11639 |

Permalänk
Medlem

Spelet är SVINKUL om man gillar arkad-bilar, dvs inte hyperrealistiskt utan mer "crash n burn baby!".. Har man en kompis så är splitscreen TOTALT kul, speciellt drickandes öl samtidigt

Enda nackdelen (som egentligen inte är en nackdel med själva spelet) är att då man spelar online så klagar folk mycket på "don't hit me!" , "admin, he hit me!" bla bla bla.. Enligt mig så går detta spelet ut på att racea och krocka fint