Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Cs1.6

Vad ska ja köpa för nått för att kunna lira cs1.6 över nätet?

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem

Köp ett exemplar av Half-Life (det första spelet). Detta gör du för att få en s.k. CD-nyckel. CD-nyckeln gör så att du kan spela över Internet, du behöver inte installera Half-Life.

Nästa steg är att ladda ner en stor fil. Denna ska installeras. När du har gjort det har du fått Steam med CS 1.6. Steam kommer att vilja uppdatera en hel massa saker, så var beredd på att det kan ta lite tid.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

när jag köpte half life instalerad jag det sen kom cs,dod och alla dom där upp i my games så amn behöver inte ladda ner nåt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Köp ett exemplar av Half-Life (det första spelet). Detta gör du för att få en s.k. CD-nyckel. CD-nyckeln gör så att du kan spela över Internet, du behöver inte installera Half-Life.

Nästa steg är att ladda ner en stor fil. Denna ska installeras. När du har gjort det har du fått Steam med CS 1.6. Steam kommer att vilja uppdatera en hel massa saker, så var beredd på att det kan ta lite tid.

jo de visste ja väll..men ja vela ju veta vilken version av skiten ja ska köpa..typ half life bestseller, generation eller nått annat

shit nån total noob e ja inte

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB

Permalänk
Medlem

Köp CS condition zero för att vara säker på att få en nyckel som funkar.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Köp CS condition zero för att vara säker på att få en nyckel som funkar.

skulle han inte ha 1.6?

Visa signatur

"Allt är gratis när man har bredband"

AMD Athlon 64 4000+ 2.6ghz | 1024mb singel 400mhz | leadtek 6800Ultra 256mb.

Permalänk
Medlem

jo men om man köper cs:cz nu så kan man lira 1.6 ... om man köper t.ex hl bestseller är det inte säkert att nyckeln funkar

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB3000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk

Och om du inte orkar vänta så länge för att ladda ner kan du ladda ner steam direkt:
Denna fil.

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem

ok..självklart ska ja ha 1.6...men bestseller, de finns alltså chans att de funkar?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulchi

jo de visste ja väll..men ja vela ju veta vilken version av skiten ja ska köpa..typ half life bestseller, generation eller nått annat

Jag har vanliga Half-Life, inget Generation eller Bestseller, och min nyckel fungerar alldeles utmärkt. Det spelar nog ingen roll vilket du köper. Ta det billigaste.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av smiley_boy
Och om du inte orkar vänta så länge för att ladda ner kan du ladda ner steam direkt:
Denna fil.

Om han laddar ner den lilla filen är han ju tvungen att ladda ner hela CS 1.6 genom Steam. Med tanke på att Steam kan vara lite instabilt ibland är det kanske bättre att ladda ner hela filen. Därmed slipper han ju tanka om allting om han skulle vilja formatera disken.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

köp hl2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulchi

Jo du är en total cp noob som borde bannas härifrån fortare än kvickt, va längesen jag skratta så mycket, hela min jävla klass skaratta åt dig, haha, tack för det goda skrattet, obetalbart

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CeNti
Jo du är en total cp noob som borde bannas härifrån fortare än kvickt, va längesen jag skratta så mycket, hela min jävla klass skaratta åt dig, haha, tack för det goda skrattet, obetalbart

Hrm, att du vågar.

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isak88
Hrm, att du vågar.

Jamen snälla, det var ju hysteriskt.. flinar fortfarande åt han

Permalänk
Citat:

Hrm, att du vågar.

eftersom frågan redan är besvarad så kanske vi skulle släppa det här med onödiga utbrott? har du inget att tillföra till topicen så kanske du inte ska skriva massa strunt?

onT:
du behöver en half life key. jag köpte best seller och det funkar fin fint för mig. sen tankar du steam från www.steampowered.com eller så laddar du ner filen som någon länkat till lite tidigare i tråden.

Visa signatur

-|- EVGA 780i SLI FTW -|- E8500 -|- Corsair Dominator 8500 CL5 -|- ASUS 8800gt x2 -|- Corsair 1000w -|- 3TB+ -|- Lian Li PC-X2000 -|-

Permalänk
Medlem

Ont: Tycker u ska köpa 1.6 via steam, då är du säker på att det funkar. En kompis till mig kan ej spela 1.6, men 1.5 med sin key. Det är helt enkelt något fel på den. Köp cs 1.6 via steam, så är du garanterad att det fungerar.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

om man köper hl2 då? då kan man väll spela 1.6 + css??

Visa signatur

AMD 2400+, 1200 DDR, Ati 9600pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av paragon
om man köper hl2 då? då kan man väll spela 1.6 + css??

beror på vilket paket du väljer att köpa. kika på hemsidan för att få reda på vilket paket som ger dig vilka spel.

Visa signatur

-|- EVGA 780i SLI FTW -|- E8500 -|- Corsair Dominator 8500 CL5 -|- ASUS 8800gt x2 -|- Corsair 1000w -|- 3TB+ -|- Lian Li PC-X2000 -|-

Permalänk
Medlem
Citat:

du kan ju dra åt helvete du oxå!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

CeNti.. vafan är det som var så roligt med det då? Du är ju helt jävla störd du OCH din klass.

jävla BENNY!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Suktar du efter en varning? Inga påhopp!

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Avstängd
Citat:

Jag ser inte det roliga? Men visst, alla har vi våra sätt att roa oss på...

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Medlem

jaja de blir väll Half-Life Bestseller från cdon då...funkar de inte så e de väll så

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SimMen
CeNti.. vafan är det som var så roligt med det då? Du är ju helt jävla störd du OCH din klass.

jävla BENNY!

Najk, inga påhopp va?

Mycket möjligt att jag är lite störd, vem är inte det ?
tror du jag bryr mig om vad du tycker 'SimMen'? vad du säger hamnar i samma hög som folk skiter,

Det vart mycket off-topic nu, det är inte populärt här, så tack för mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jamen snälla, det var ju hysteriskt.. flinar fortfarande åt han

Du flinar inte åt HONOM då?

Visa signatur

Permalänk

Köp Halflife Silver genom steam kostade 530kr för mej när jag köpte det fick alla spel som fins just nu. väntar på att dom ska släppa dod-s

Permalänk
Medlem

tror du ja e gjord av pengar?:D

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz

Om han laddar ner den lilla filen är han ju tvungen att ladda ner hela CS 1.6 genom Steam. Med tanke på att Steam kan vara lite instabilt ibland är det kanske bättre att ladda ner hela filen. Därmed slipper han ju tanka om allting om han skulle vilja formatera disken.

Ja men detta tar mycket och då menar jag VÄLDIGT mycket mindre tid

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem
Citat:

Du flinar inte åt HONOM då?

Off-topic!!

du kan inte mena att du jämt dubbelkollar hur du bygger meningar och kollar stavningar?

Nej, trodde väl det..

Permalänk
Medlem
Citat:

Off-topic!!

du kan inte mena att du jämt dubbelkollar hur du bygger meningar och kollar stavningar?

Nej, trodde väl det..

Tja, eller så skriver man korrekt med en gång istället

Visa signatur

Blah...