Permalänk
Medlem

Acer Travelmate 800 och SP2

Har ett skumt problem, När jag installerade SP2 till XP så började det trådlösa nätverkskoret att funka perfekt men inte det "vanliga" det var helt dött, gick inte få ut någon trafik alls på det. Jaha funderade på om det var så illa att det var sönder men mistänkte att säkerhetscentert hade något med det att göra så installerade helt enkelt av SP2 vilket resulterade i att helt plötsligt så funka det "vanliga" men inte det trådlösa till 100%

Det skall då säga att jag testat att stänga av säkerthets.....
efter alla konstens regler, dock utan bättre resultat. Så känner mig just nu helt nollställd på vart problmet kan vara har sökt på nätet och kolla i support databaser men inte hittat någon information om detta skulle vara ett känt problem.

Så min fråga är ju nu om någon annan har haft samma problem som jag har eller om någon har ett förslag på lösning på detta enligt mig helskumma problemet.

( och ja jag vet att stavning och liknade kan vara illa och ber om ursäkt för det )

Visa signatur

Simply the best

Permalänk
Medlem

Kanske kan du får mer hjälp här.

Visa signatur

Acer Aspire 1362WLC : Mobile AMD Sempron 2800+ 1,6 Ghz : 512MB : 40GB : 15.4" WS

Permalänk
Medlem

Tja kanske det vet inte kan ju vara fel forum del jag placerade det i, men det verkar inte som jag kan få någon hjälp ändå som vanligt......

Visa signatur

Simply the best