Permalänk
Medlem

Lägger in dem åt dig

Första bilden finns på förra sidan

Visa signatur
Permalänk
Medlem

sjysst hemmabio du har där ;). Vad går en sån på?

Permalänk
Medlem

Min datorplats visas på projektor, är jag kändis nu?

Btw, stiligt Humpe!

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem

Jag är omåttligt sugen på att köpa mig en bärbar, närmare bestämt en iBook. Men jag vet inte hur jag ska få råd, eller jag har väl pengarna, men det kan vara bra med en buffert.

Permalänk
Medlem

Apple store säljer datorer till avbetalning, om du känner för det.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | 64 GB 3200 MHz CL16 DDR4 | xfx RX 6800 16GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC Q27G4X, AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

Det där var bilder jag inte ville se, nu är man såld på en projektor också...

Damm, riktigt snyggt och en underbar bärbar. Min blir bättre för varje dag. Har tom köpt ett lås till den.

Visa signatur

MacBook 2.0 C2D, Samsung 226bw and I love it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xerent
Apple store säljer datorer till avbetalning, om du känner för det.

10% ränta :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

varför köra så ihoptryckt bild på projektorn? påminner om de som har widescreen tv & kör ihoppressad normal bild, ursäkta, men det är så B

Visa signatur

blupp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p3tt3r
varför köra så ihoptryckt bild på projektorn? påminner om de som har widescreen tv & kör ihoppressad normal bild, ursäkta, men det är så B

Dragit VGA kabeln idag och riggade det hela bara för en snabb foto session för denna tråden. Orkade inte jiddra med upplösningen. Dessutom ville jag ha igång skärmen på laptopen då det ju endå är den det handlar om. Självklart kör jag native upplösning på projjen när den används på "riktigt".

/H

Permalänk
Medlem

Humpe, hur gammal är du? Är du svinrik?

Visa signatur

Ragnarok: PowerBook G4 1,5ghz 12", 1280ram, 60GB, BT

Permalänk
Medlem

puhh, humpe, ville inte på något sätt vara otrevlig, men bra att höra att din utrustning används respektfullt då det är den värd! det är all teknik värd...

Visa signatur

blupp

Permalänk
Medlem

Min gammla trotjänare:

Det är en gammal Siemens Nixdorf Scenic Mobile 700 med Pentium MMX 266MHz, 128 MB RAM, 15GB HDD och dubbla batterier (De ersätter disket och/eller CD). När jag spelar MP3 på den och den är ihopvikt räcker batteriet i över 6 timmar. Skärmen är löstagbar så att man kan lägga den på en OH-projektor. Jag har skarvsladd för det ändamålet i en låda.

Föredrar faktiskt att släpa på denna:

Innomhusbiler på natten är inte bra med Motorola A925

Visa signatur

*Intel i7 3820, ASUS Sabertooth X79, 32GB RAM, Nvidia GTX660 & GTX660, Samsung SSD 840 Pro & 2 Barracuda 7200.10 i RAID1, ESI Audio ESP1010e
*Amiga 4000D i Elbox Tower. 16 MB FAST Mem & 2 MB Chip Mem. Indivision AGA MK2, FastATA 4000 MK-VI, 16 GB CF & 40 GB IDE

Permalänk
Medlem

Jag inskaffade en Sony Vaio PCG-V505DP för ett par veckor sedan och det var ett väldigt trevligt köp (6000kr ny)
Centrino 1.6Ghz : 512mb ddr333 : Radeon9200 : 12" skärm =D

Permalänk

Hehe...spännande att diskhastigheten enligt din signatur är "okänd"... Lite hemligt sådär.

/D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrMasj
Jag inskaffade en Sony Vaio PCG-V505DP för ett par veckor sedan och det var ett väldigt trevligt köp (6000kr ny)
Centrino 1.6Ghz : 512mb ddr333 : Radeon9200 : 12" skärm =D

http://masj.lokalen.org/vaio/DSCN0813.JPG
http://masj.lokalen.org/vaio/DSCN0814.JPG

Vart köpte du den ny så billigt? Ser riktigt trevlig ut, brorsan flyttar snart hemifrån och ska skaffa en laptop som passar hans budget.

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tartin5
Vart köpte du den ny så billigt? Ser riktigt trevlig ut, brorsan flyttar snart hemifrån och ska skaffa en laptop som passar hans budget.

Sonys egen webshop sålde den. jävligt billigt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sidde
Sonys egen webshop sålde den. jävligt billigt...

Sålde slut alltså

Visa signatur

*Intel i7 3820, ASUS Sabertooth X79, 32GB RAM, Nvidia GTX660 & GTX660, Samsung SSD 840 Pro & 2 Barracuda 7200.10 i RAID1, ESI Audio ESP1010e
*Amiga 4000D i Elbox Tower. 16 MB FAST Mem & 2 MB Chip Mem. Indivision AGA MK2, FastATA 4000 MK-VI, 16 GB CF & 40 GB IDE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Perc
Mjo, det är lite synd att apple inte har nån riktigt lätt powerbook. iBookens formfaktor passar nog mig, jag vill ha en lätt dator men det känns som ett måste att ha en optisk läsare inbyggd.

iBooken har ju iofs cdrw default från 12" och uppåt. iBooksen 14" och uppåt KAN köpas med dvdrw. Nu kanske jag har misstförståt dig?

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
iBooken har ju iofs cdrw default från 12" och uppåt. iBooksen 14" och uppåt KAN köpas med dvdrw. Nu kanske jag har misstförståt dig?

Det har du nog

Jag menade att apple är enda som har en 12" som ändå är komplett, för vettigt pris. De enda pc-notebooks man hittar till vettiga priser kräver extern cd-läsare och sånt.

Permalänk
Medlem

Hum jag såg att tråden heter bärbar men 90% av alla bilder visar ju släpbara
enligt mig så ska en bärbar väga max 2kg allt över är inget att ha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoddan

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoddan

Gå till gymmet om du har besvär med att bära 3 mjölkpaket hem i väskan

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem

ibook = 2.1 kg, det är väll godkänt

Visa signatur

blupp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p3tt3r
ibook = 2.1 kg, det är väll godkänt

2.2kg väger ibook 12"

det är powerbook 12" som väger 2.1

Permalänk

Buuuuuuuu!
Sublimentalt personangrepp!

Jag håller med ovanstående talare, allt över 2 Kg är inte bärbart. Det är släpbart!
//FotoBullen

Visa signatur

"My girlfriend always laughs during sex - no matter what she's reading." - Steve Jobs

Permalänk
Medlem

back to topic...

Visa signatur

MacBook 2.0 C2D, Samsung 226bw and I love it.

Permalänk
Medlem

... med en riktig actionbild på Guges ifrån Appleseed när han är mitt inne i sitt halo-spelande på min iBook: (klicka för större bild)

Visa signatur

(\_/)
(")-(")

Permalänk
Medlem

HAHA, får man fråga varför du har en handduk på bordet ?

EDIT: vad är det för nått svart du har på slot-in ?

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_JJ
HAHA, får man fråga varför du har en handduk på bordet ?

EDIT: vad är det för nått svart du har på slot-in ?

Jag är träallergiker så jag undviker kontakt med bordsytan, den är dåligt lackad, sen är kanten ganska vass med, gör att jag får skärsår med trä i och det är det sita jag vill ha.

Det svarta på slotin var tydligen nån fläck, den var gul-orange irl

Visa signatur

(\_/)
(")-(")

Permalänk
Medlem

aha visst ja det var du som hade den sortens allergi

Visa signatur

-._.-