Permalänk

Kan man lita på Dustin?

Bara undrade om man kunde Lita På Dustin Home. tidningen kom ner i brevlådan under veckan och jag hitta massa smått och gott.

\nn/ (ò_Ó) \nn/ Rock on

Permalänk
Hedersmedlem

Japp, det tror jag de flesta kan skriva under på.

Permalänk
Inaktiv

"Vanliga" Dustin är mycket seriösa med ett enormt utbud och blixtsnabba leveranser. De är lite grand som Elfa - lite dyrare, men de har det mesta och det finns dessutom i lager!

Jag har beställt varor från Dustin till mitt jobb och jag känner flera andra som har handlat från dem. Alla är mycket nöjda!

Du kan lugnt beställa från dem!

Permalänk

ok.. det var mycket billiga saker så jag tänkte slå till Tack för era tips.

Permalänk
Medlem

Dustin är det i särklass bästa företaget jag haft att göra med. Mycket hjälpsamma, mycket snabba leveranser och grym support.

Visa signatur

[ Adopt, Adapt and Apply ]

Permalänk
Medlem

ja.. har man råd så...

Permalänk

precis! Micket

Visa signatur

X2 4200, POV 8800gtx,MSI k8n sli platinum, Kingston 4x512 hyperX 433mhz, Och ett stort Stacker.

Permalänk
Medlem

Dustin har inga leveransproblem. Leverans dagligen.
Dustin har kundservice som man når 8-17.
Dustin har suverän support.
Dustin har eget lager, står det "i lager", så finns det i lager.
Dustin är inte primärt lågprisprofilerade och håller ovanstående.

Permalänk
Medlem

Har haft ett problem med Dustin och det är deras katalog som kommer varje månad. En månad fick jag 6 st och sen så fortsatte det med 3 per månad under mera än ett år. En kompis till mig har alltid fått 2st kataloger varje månad.

Annars så är de helt ok

Visa signatur

AMD Mobile 2400+ @ 2300 Mhz (11,5x200) 1,625 V, Gf4 Ti 4200 @ 360/760, 512mb SP bh-5, Vmodds, vatten och TEC på gpu.

Permalänk
Medlem

Köpte en mobiltelefon från dom.
Det gick väldigt snabbt att få den. Men när jag mailar dom och säger att det är fel på telen och frågar vad jag ska göra så får jag inte svar.
Så skit i att köpa från dom.

Permalänk
Medlem

Dustin:

Suverän leverantör. Snabbt. Bra service. Kostar nån krona mer - utan att vara speciellt dyra. Men det tjänar man snabbt in när det är dags för ev RMA etc. De är riktigt seriösa helt enkelt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av naTTen
Har haft ett problem med Dustin och det är deras katalog som kommer varje månad. En månad fick jag 6 st och sen så fortsatte det med 3 per månad under mera än ett år. En kompis till mig har alltid fått 2st kataloger varje månad.

Annars så är de helt ok

Jag får inga alls.

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

SUMITOMO kunde inte sagt det bättre själv

Permalänk
Medlem

verkar som att jag har otur med dustin.
Jag har mailat fanskapet igen angående min mobiltelefon som är sketen. Men jag får aldrig svar...

Permalänk

Tänk bara på att det står utan moms i tidningen

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p4zz
verkar som att jag har otur med dustin.
Jag har mailat fanskapet igen angående min mobiltelefon som är sketen. Men jag får aldrig svar...

ring då, isf. men det låter konstigt. jag har alltid fått snabba svar de gånger jag behövt maila dustin. med snabba menar jag inom ett par timmar vanlig arbetstid, och innan 11 på morgonen om jag mailat efter arbetstimmar dagen innan.
kundservice: 08-553 44 800

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyberZone
Tänk bara på att det står utan moms i tidningen

i den vanliga dustinkatalogen, ja. i dustinhomes så står det med moms.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk

Utan tvekan den snabbaste och bästa butik jag handlat av.

Permalänk

Har beställt flera gånger från Dustin och har ännu inte upplevt några problem, priserna är kanske inte alltid dom lägsta men på många produkter ligger dom helt ok prismässigt.
Snabba svar på mail vid frågor, har ingen anledning att tro att Dustin skulle göra mig besviken vid en retur/RMA heller.

Sen skadar det ju inte med vetskapen att Dustins konkursrisk är lika med 0, när grisar flyger och helvetet fryser till is KAN Dustin ev. gå i kk.
Hur många datorfirmor kan ni komma på som omsätter miljardbelopp(!) årligen?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 l Nätdel: EVGA Supernova G2 750W l Moderkort: ASUS Z97-A
Processor:
Intel Core i5 4690K l RAM: A-Data 16GB l Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G
SSD: Samsung EVO 250GB l Hårddisk: Toshiba 2TB l OS: Win 10

Permalänk
Inaktiv

dustin är lika säkert som en hög kvlaitets kondom

Permalänk
Medlem

23 feb kl 14:26
OKQ8 Iduns väg, Försändelsen har kommit till mottagarens serviceställe.
23 feb kl 11:38
Postcenter Kungshörnet, Försändelsen har passerat ett Postcenter och transporteras nu vidare till mottagarens serviceställe.
23 feb kl 01:17
Stockholm Tomteboda, Försändelsen har ankommit och sorterats på den spridande Postterminalen.
22 feb kl 14:26
Stockholm Södra, Försändelsen har ankommit och sorterats på den uppsamlande Postterminalen.

duger för mig iaf, la ordern på morgonen den 22a

Permalänk
Medlem

Jag lade min order igår och hämtade den idag.

Ska dock skicka tillbaka hårddisken, får se hur bra det funkar.

Permalänk

Blir förvånad över hur snabbt det går att få hem grejorna varje gång jag beställer där. Har pratat med deras support en gång. Då fick jag prata med en mycket kunnig, trevlig och hjälpsam herre.

Permalänk
Medlem

Jag beställde en USB HDD därifrån och det gick bra i alla fall. Efter den lilla erfarenheten kan jag rekommendera dem, men det gick inte så väldigt fort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kizo
Jag beställde en USB HDD därifrån och det gick bra i alla fall. Efter den lilla erfarenheten kan jag rekommendera dem, men det gick inte så väldigt fort.

Det beror förmodligen på att det du beställde inte fanns i lager.

Du köpte kanske LaCie Porsche USB 250GB?

Permalänk

Dustin är en av de mest väletablerade datorbutikerna på marknaden, med en hel del företagskunder.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1