Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
här har ni en bild på en k750.. helt ok telefon och jävligt bra kamera, dock så gillar jag inte navigerings knappen...

http://img12.exs.cx/img12/8318/k7506fs.th.jpg

Bra bild Tagen med en annan mobiltelefon? Fokus ligger på skrivbordet.

Permalänk
Medlem

Tur att man inte köpte en D500 då (Brorsan köpte ju en och jag tror han ångrar sig nu )! Blir väl en SE lur (Tror det blir en W800 så slippe jag köpa en ny mp3 spelare). Men jag tror det kommer mobiler som kommer konkurera ut dessa Väntar på bl.a. Samsung och Nokia

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
det är inte alls säkert, de utreder det fortfarande om de ska göra sådan adapter. dock lär det ju komma en från någon tredjepartstillverkare.

Enligt Mobil.se i helgen gick SE ut med att det skulle gå att byta lurar:

http://premium.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=9122&sid=1

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Overkill
Enligt Mobil.se i helgen gick SE ut med att det skulle gå att byta lurar:

http://premium.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=9122&sid=1

Ja, det var det jag också hade läst. Får hoppas att det blir så också, i vilket fall så verkar det bli en helgrym telefon... undrar om man orkar vänta bara.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad en K750i kostar i förhållande till en W800i??
För om man har en Ipod photo 60Gb (hoppas få en på min födelsedag) är det då inte lite onödigt att ha 2 mp3 spelare. Eller ska man köpa en "bara för att ha". Vad tycker ni?

P.S Iofs så är ju W800i mycket snyggare (enligt mig) och ibland så kanske man inte vill ha med sig ipoden. Nån aning om vad den kommer kosta och när den kommer (W800i)??? D.S

Permalänk

Jag har förbokat telefonen på webhallen för er som undrar.

Visa signatur

||BFG 7950 GX2||ANTEC 1080AMG 480W||ASROCK Dua SATAII||Opteron 146 @ 2800Mhz ||4x 512MB Kingston HyperX @ 2-2-2-5 ||BFG 7950 GX2

Permalänk
Medlem

Tänkte bara fråga; W800i är väl en 3G-telefon?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Tänkte bara fråga; W800i är väl en 3G-telefon?

Nej.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

Finns det ett releasedatum på telefonen då?

Permalänk
Medlem

Hur fort går det att föra över en låt då? Brukar ju inte gå så fort med telefoner. Eller har denna nån ny bottenkontakt eller nåt?

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

Har telefonen Bluetooth?

Permalänk
Medlem

Jag har en Ericsson T28 nu. Är det verkligen lönt att uppgradera?:p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Felle

Nej!

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Felle

fått cancer än?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pomidoroff
Allvarligt, en mp3-spelare som inte ens stödjer wma, vem vill ha en sån?

Varför SKULLE man vilja ha WMA?

Det är kasst ljud och går nästan bara att spela i WiMP.

Dessutom så är det ju så att om man skulle få för sig att köpa några låtar i WMA-format så är de ju krypterade och stöds inte på 99% av alla spelare (Stöds de ens på någon?)

Nej, tacka vet jag AAC och iTMS.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Nån som kan ge ett vettigt svar på när den släpps ???!!!

Visa signatur

AMD 3200+, 1024mb Ram, Sapphire Radeon 9800 PRO Atlantis, Arctic Cooling Copper Silent 2TC, Logitech Z-2200 2.1 THX

Permalänk
Medlem

Rekan > den släpps nog i sommar (juni kanske).
Men priset verkar bli högt.....6200 kr på Katshing.se men sen får man ju se hur bra priset kommer att stämma. Undrar vilka som lägger ut dom pengarna på en mobil, antingen dom som tjänar bra eller dom riktigt prylgalna. Synd, för det verkar vara en bra lur men vette fan om jag skulle lägga ut över 6000 spänn på en mobil! Då väljer nog kanske många en annan istället eller ett annat märke!

W800, prem. pris: 6250 kr på samma sida!

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem

Om priset hamnar på en rimlig nivå så kan det nog bara dags att byta ut den slitna Z600:an, om dom inte släpper någon annan tuff clamshell telefon snart.

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DrRotmos
Varför SKULLE man vilja ha WMA?

Det är kasst ljud och går nästan bara att spela i WiMP.

Dessutom så är det ju så att om man skulle få för sig att köpa några låtar i WMA-format så är de ju krypterade och stöds inte på 99% av alla spelare (Stöds de ens på någon?)

Nej, tacka vet jag AAC och iTMS.

Jo för AAC stöds ju av många spelare förutom iPod och iTunes.
Givetvis tycker du att iPod och iTunes är det enda som är värt besväret, men det finns många som inte håller med om det.

Nej, jag har inte heller mycket till övers för WMA.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Farsan sitter och pillar på en K750 just nu, han säger att även sändar delen på K750 gå att stänga av.

Någon mer som fått detta bekräftat?

Permalänk
Medlem

Om adaptern till w800i ser ut så här så tycker iaf jag att den är smidig

http://premium.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=9188#

Visa signatur

Permalänk

Först skulle man bara kunna använda hörlurar som säljs av sony ericsson. Efter hårdkritik så ändrade sig SE och sa att man kommer att kunna använda vanliga hörlurar med 3,5 mm kontakt.

Visa signatur

//HP Pavilion DV9074ea: Turion 64 X2 TL-56 1.85Ghz, 1024MB RAM, 160GB(80 x2), Geforce 7600 256MB, 17" Brightview, Bluetooth, Vista Home Premium

Microsoft Zune 80

Permalänk
Medlem

W318, vad är det för telefon? (den finns på bilden två inlägg upp)

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

en nalle sonyericsson släpper i japan i sammarbete me nått företag.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av homeboy87
Först skulle man bara kunna använda hörlurar som säljs av sony ericsson. Efter hårdkritik så ändrade sig SE och sa att man kommer att kunna använda vanliga hörlurar med 3,5 mm kontakt.

Ja?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av codename[black]
W318, vad är det för telefon? (den finns på bilden två inlägg upp)

Ingen aning. Har stora svårigheter att klicka på länken som finns under bilden

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ja, mina musknappar slutade fungera så det gick inte att klicka på länken ^^
Sorry.

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

Hehe

Visa signatur

Permalänk

vågar man fråga om K750 och w800 'r Symbian-nallar (har inte hittat info om det någonstans)?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Eey, inget illa om WMA, tack. Visst fan har man inte all musik i wma, men man konverterar mp3 > wma innan man lägger över på spelaren så får det plats typ dubbelt så mycket.. Och visst, det är en skillnad i ljudkvalitet, men det är det värt för att slippa behöva lyssna på samma sak två ggr på bussresan.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ubernator
vågar man fråga om K750 och w800 'r Symbian-nallar (har inte hittat info om det någonstans)?

nah inga symbian telefoner...