Permalänk

hepp, någon som vet några mobiler som är likvärdiga K750/w800 som kör symbian?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DrRotmos
Varför SKULLE man vilja ha WMA?

Det är kasst ljud och går nästan bara att spela i WiMP.

Dessutom så är det ju så att om man skulle få för sig att köpa några låtar i WMA-format så är de ju krypterade och stöds inte på 99% av alla spelare (Stöds de ens på någon?)

Nej, tacka vet jag AAC och iTMS.

napster har ju nått nytt där man betalar 15$ i månaden och sen så får man tanka hur mycket man vill och det fungerar bara med wma..

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ubernator
hepp, någon som vet några mobiler som är likvärdiga K750/w800 som kör symbian?

Om du menar ljudmässigt så står sig nog p910i ganska bra

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk

ok....Är P910 den bästa Symbian-mobilen (om man kommer använda den till spel,program,sms,ringa,mp3) ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Japp, enligt mig är den det

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Titta in på inWareHouse där är den under 4000 (har för mig att det stog 3800 sek) och vi på swe clockers har ju rabatt eller något liknande också. (fliken längst upp till höger, HANDLA)

Permalänk
Medlem

Ofan, riktigt prisvärt
Undrar om det blir billigare att köpa till ett 512mb kort till k750i än att köpa en w800i.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av In_bloom
Titta in på inWareHouse där är den under 4000 (har för mig att det stog 3800 sek) och vi på swe clockers har ju rabatt eller något liknande också. (fliken längst upp till höger, HANDLA)

Katching.se har K750 för 3488 kr!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kameo
Katching.se har K750 för 3488 kr!

3395 kr på webhallen....

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem

W800 är min drömmobil också, men den skulle vara ännu bättre utan en sunkig kamera, och i lite andra färger.

Permalänk
Medlem

Megapixel??

K750 som har 2 megapixel, någon som vet om den klarar att framkalla fina bilder på vanliga fotoformat? (syftar på 10*15 cm och 11*15) som en hyfsad digitalkamera? Funderar isf på att lämna kvar digitalkameran hemma från sommarsemestern.

Visa signatur

XPS M1330 | CRIMSONRED 13.3" WHITE-LED | T7300 2.0Ghz | 2Gb 667Mhz | 160Gb 7200 | 8400M GS 128Mb |

Permalänk

de jag sett är att k750i kostar ca 2800 kr exklusive moms och att w800 ligger på 3500 ex moms... men de är ioffs bara preliminärt pris på w800

Permalänk
Medlem

Re: Megapixel??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kensou
K750 som har 2 megapixel, någon som vet om den klarar att framkalla fina bilder på vanliga fotoformat? (syftar på 10*15 cm och 11*15) som en hyfsad digitalkamera? Funderar isf på att lämna kvar digitalkameran hemma från sommarsemestern.

ja, du kan ju lägga in på datorn o sen få dem utskriva på fotopapper på fotoaffär, men frågar du mig äre bortkastade pengar. o för guds skull ta med riktiga kamran på semestern. jag skulle då inte nöjja mig med

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Oki för med tanke på att jag endast kommer att framkalla bilderna på 10*15 cm sä tänkte jag att det kanske går bra med bara K750.

Visa signatur

XPS M1330 | CRIMSONRED 13.3" WHITE-LED | T7300 2.0Ghz | 2Gb 667Mhz | 160Gb 7200 | 8400M GS 128Mb |

Permalänk
Medlem

2 megapixel räcker helt klart för att skriva ut på 10x15. Men avsaknad av optisk zoom och riktig blixt gör den ju mindre användbar än en vanlig digitalkamera.

Permalänk
Medlem

2 Mpixel isig duger utmärkt till 10x15 cm, men som du kanske ser så når de ju inte upp i samma bildkvalite som motsvarande 2 Mpixel digitalkamera.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur får ni tag på K750-mobiler redan?

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk

riktigt snygg.. förutom det orange!

Visa signatur

Expert på ALLT
anm. pga omreg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av codename[black]
Hur får ni tag på K750-mobiler redan?

är ingen som fått tag i en, men det finns ju tester på den. på t.ex. www.mobile-review.com

Visa signatur

Permalänk
Medlem

äsch den lär ju ändå kosta över 6000 spänn när den kommer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
äsch den lär ju ändå kosta över 6000 spänn när den kommer.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dougremer
3395 kr på webhallen....