World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
Vafan?

Stod på account sidan innan sidan blev överbelastad att betalningen drogs 14:e mars, och när man loggar in nu så står det att jag inte har betalt. Vad fan håller dom på med?

"You have used up your prepaid time for this account. Please purchase more to continue playing."

Bara jag som får det meddelandet?

Samma här, hoppas det fungerar snart. =/

Jag betalade faktiskt för en månad, inte en vecka.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Nån mer som inte får visa electron att funka? vilka affärer i stockholm säljer game cards?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Samma här, hoppas det fungerar snart. =/

Jag betalade faktiskt för en månad, inte en vecka.

för mig oxå :S

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk

Kommer bestämmt ihåg att jag betalade för en månad så varför klagar den?

Permalänk
Medlem

Det går inte logga in på forumet, det går inte komma in på account-sidan. Allting fungerar bra, ska raida om 10 minuter.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

det kan man undra !

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk

ok, gött.. mer än jag som har problem

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

jag e fett arg på blizzard då det dratts 118spänn från mitt kort

Visa signatur

Permalänk

Fungerar inte för mig heller även fast jag ställt in att blizzard skulle dra betalning för tre månader....

Permalänk
Medlem

deras sida är ju totalt nere, går inte o göra nått

Visa signatur

Permalänk

Jag hoppas att alla vet att när man bestämmer 1/3/6 månader så skickas det ut en räkning varje månad/kvartal/halvår, inte att man betalar för den/det KOMMANDE månaden/kvartalet/halvåret.

Permalänk
Medlem

somsagt det har dragits pengar från mitt kort, 118kr

Visa signatur

Permalänk

Min sambo kommer inte heller in. Försvinner karaktären om man inte kan betala i tid utan betalar ett par dagar senare? Det vore SÅ sjukt isf.

Permalänk
Medlem

Lol, dina gubbar försvinner oftast inte förrens typ 6 månader. Btw, vafan? Har ju valt betalning en gång och allt. Jävla klydd.

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

extremt störande att det lägger ner, finns gamecard i lager ngnstans, börjar tvila på blizzards kortbehandling

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag kommer inte heller in

Permalänk
Medlem

Kul skulle ändra betalningstyp men det går ju inte.. kollar dom aldrig så deras sida funkar?

Btw nån mer än jag som förlorat massor av saker när postlådan sluta funka tidigt imorse på Shattred hands?

Permalänk

Ni som inte kommer in vad har ni andvänt för kort vid betalning ?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag använder VISA Electron och det funkar prima... Konstigt att det inte funkar för er fick spelet att funka en timme efter att jag betalat...

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
VISA

Jag också, andvände Visas e-kort.
En kompis som andvände vise elektron fungerar det inte häller för.

Permalänk
Medlem

visa electron

Visa signatur

Permalänk
Medlem

argh jag vill spela nu! :/

btw använder mastercard

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
Jag använder VISA Electron och det funkar prima... Konstigt att det inte funkar för er fick spelet att funka en timme efter att jag betalat...

Som jag skrivit ovan.

För mig funkar det att spela, betalade med VISA när jag köpte spelet men det har inte dragits pengar från kontot nyligen.

Min sambo betalade också med VISA när hon köpte spelet men kan inte ens [i]komma in[/] i spelet. Detta är av förståeliga skäl eftersom det inte dragits pengar från hennes konto MEN det sjuka är att hon heller inte kan komma in på accountsidan och betala manuellt. Värdelös support tycker jag, jag antar att de har någon slags joursupport som jobbar en söndag?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Som jag skrivit ovan.

För mig funkar det att spela, betalade med VISA när jag köpte spelet men det har inte dragits pengar från kontot nyligen.

Min sambo betalade också med VISA när hon köpte spelet men kan inte ens [i]komma in[/] i spelet. Detta är av förståeliga skäl eftersom det inte dragits pengar från hennes konto MEN det sjuka är att hon heller inte kan komma in på accountsidan och betala manuellt. Värdelös support tycker jag, jag antar att de har någon slags joursupport som jobbar en söndag?

oke,j nu kommer jag in på manegment sidan men då står det såhär "

"No subscription currently active"

även fast jag när jag registrerade valde "three mont subscription"

Edit: nu värkar sidan vara nere igen...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mindcircus
oke,j nu kommer jag in på manegment sidan men då står det såhär "

"No subscription currently active"

även fast jag när jag registrerade valde "three mont subscription"

Edit: nu värkar sidan vara nere igen...

Exakt samma problem är det för min sambo när hon väl lyckas logga in på accountsidan. "No subscription...".

Permalänk
Medlem

kommer heller inte in nu :S... Betalade med mig VISA Electron och det drogs inte pengar, men det funkade i några dagar 2-3... Jag tänkte dom kanske drar pengarna lite senare eller något liknande. Nu står det att jag inte betalat och kan inte logga in på kontot. Typ din tid är slut, du måste köpa pre paid kort eller betala genom konto för att kunna få mer speltid.. :S

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk

Jo men det är lite tråkigt när man kan betala men inte kommer in på sidan för att göra detta. Visst, jag förstår att kontot stängs när om Blizzard inte får pengar men då ska de också kunna förse användarna med support så att betalningssidan fungerar korrekt så att man kan betala efter kontot stängts ner.

Permalänk
Medlem

Jobbigt detta, kommer inte in på account manage-sidan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

blizzard arbetar inte på helgerna, ni kommer inte att få spela tills imorn..

1 dag free som plåster på såren MINST kräver jag

Sämst support har dom också... fyfan

Visa signatur

arrwhh