Mortal Kombat : Deception

Permalänk

Mortal Kombat : Deception

Hej,

Hade tänkt att inskaffa Mortal Kombat : Deception till GC men det har ju ej släppts till det än vad jag kan se.
Men så såg jag att det hade släpps till Xbox och även till PS2, så jag skulle uppskatta om ni kunde skriva vad ni tyckte om spelet.

Tacksam för svar !

Permalänk
Medlem

Har inte spelat det men tack för tipset! Ska nog köpa det till GC när det kommer. Såg på deras hemsida att man kan köra Online och Questmode och grejer.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
Har inte spelat det men tack för tipset! Ska nog köpa det till GC när det kommer. Såg på deras hemsida att man kan köra Online och Questmode och grejer.

Japp, men går ej lira online på GC =/.

Visa signatur

Få tillbaks Övriga Ämnen!

Permalänk
Medlem

Det är helt okej, jag gillade både deadly alliance och deception. Deception är snäppet bättre och äventyrsdelen och alla figurer och egenskaper man kan låsa upp gör spelet ganska långlivat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ax3^
Japp, men går ej lira online på GC =/.

Säker?

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Japp, har för mig jag läste det någonstans, men minns ej var.

Visa signatur

Permalänk

Nej man kan inte spela online på gc men istället kompenserade dom med två nya exklusiva karaktärer . Goro och Shao khan

Visa signatur

Gigabyte GTX 560Ti 1GB OC+ |Intel Core i5 750 2,66GHz / 8MB | Corsair XMS3 4GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | ASUS P7H55/USB3

Permalänk

Spelade det på PS2(tror det var detta, det senaste Mortal Kombat spelet iaf)och det var inte något att hänga upp i granen. Långt ifrån den klass som du kan uppleva i spel som t.ex. Soul Calibor eller Tekken-serien....

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk

Okej, fler synpunkter?

Permalänk

Klår Tekken!

Hatar alla löjliga raptorer och bjönar, affrokrull, japansa skolflickor och en massa annat fånigt som förstör det.

Mortal Kombat är det stämning i och underbara miljöer samt karaktärerna, sen istället för en massa fyverkeri liknande explotioner när man sloss (tekken) så sprutar blod:D (Man kan ändra "blodhalten" om man vill, men man ska ju klart ha på max:p)

Sedan finns också "Puzzle Kombat" som faktiskt är riktigt roligt bara man ger det en chans, och Konquestmode som en ovan nämnde.

Och inte får man glöma fatalitiesen, och stage fatalitiesen, slå in en i taggar mitt under en match, kasta ner varandra för stup och slänga in dom i strimmel kvarnar:p

Snälla, köp inte Tekken! Jag tyckte om det först, men det är inte förren nu jag insett hur fånigt det är. I ett fightingspel ska det inte vara en massa gulliga figurer som egentligen menar väl, utan brutala slagsmål där man verkligen förgör motståndaren!:D (Som i MK då)

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk
Medlem

Inget slår Tekken.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Haha Cane-force, passa dig för att bli påverkad nu

Visa signatur

P4 2.8Ghz@3Ghz - 2x256MB PC3200 DDRSDRAM - Leadtek 6800GT@Ultra - "19 SyncMaster 957MB -- 3dmark03 >-> 12296pts - 3dmark05 >-> 5360 pts

Permalänk
Medlem

mmm Mortal Combat... de va gammla goa tider de spelade 3an hela dagarna på min 486a och när en vän lyckades fåtag på 1an till snes så va man inte hemma mycket, när 4an kom så va hela serien förstörd så jag började köra Tekken men kanske skulle ta en titt på det hära, finns Sub Zero eller Scorpio med?

Permalänk
Medlem

Japp, båda finns med.

Visa signatur

Permalänk

Här är en synpunkt: spelet ser bäst ut på Xbox, om du bryr dig om det ^^ Läst att grafiken på Cuben verkligen inte blev den bästa...

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ConraDargo
Här är en synpunkt: spelet ser bäst ut på Xbox, om du bryr dig om det ^^ Läst att grafiken på Cuben verkligen inte blev den bästa...

Vart läste du det...?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur är det värt pengarna om man skulle hitta spelet? Blev lite sugen på det nu faktiskt

Permalänk
Medlem
Citat:

Vart läste du det...?

antagligen på en Xbox fansite som gör allt för att smutskasta NGC. Anledningen till det är dock att eftersom GC:n är bättre så ser dom GC:n som ett hot och måste försöka hävda sig mot den. (snackar Xbox fanboys vs Gamecube nu)

Permalänk
Medlem

Vad gäller MK mot Tekken så tycker jag Deception är bättre än Tekken 4, som kanske är det sämsta spelet i serien, men däremot är Tekken 5 klart bättre än MK Deception. Deception har för delar som mer interaktiva områden osv men det väger inte upp att T5 flyter så mycket bättre i fightingen och har bättre implementerade kampstilar i mitt tycke.

Permalänk
Citat:

Vart läste du det...?

IGN ^^ Fler recensioner orkade jag inte bry mig om ;P

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk
Medlem

Och VART har ni läst att amn inte kan spela online på GameCube? Jag har gjort det? Lixom, köp en bredbands adapter (dock j*vligt svår att få tag på idag), plugga in i gamecuben (undertill), in med en nätverkssladd och se glada ut
Gjorde jag när jag lirade PSO förr i tiden på en GameCube jag ägde.

On Topic: Spelet är underbart enligt mig till X-Box i varje fall. Extremt bra för mig som egentligen bara har gillat Soul Calibur2 innan, nu har jag lagt det på hyllan och spelar bara MK

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnkanII
Och VART har ni läst att amn inte kan spela online på GameCube?

Tror nog att de menar officiellt nu... Inte att man spelar på egna servrar via diverse program såsom XLink.

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk
Medlem

Har Deception till XBOX, det är wünderbar!

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem
Citat:

Vart läste du det...?

Själv har man upplevt det. Face It, Xbox är mer kraftfull än Gamecube och presterar sålunda bättre grafik.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnkanII
Och VART har ni läst att amn inte kan spela online på GameCube? Jag har gjort det? Lixom, köp en bredbands adapter (dock j*vligt svår att få tag på idag), plugga in i gamecuben (undertill), in med en nätverkssladd och se glada ut
Gjorde jag när jag lirade PSO förr i tiden på en GameCube jag ägde.

On Topic: Spelet är underbart enligt mig till X-Box i varje fall. Extremt bra för mig som egentligen bara har gillat Soul Calibur2 innan, nu har jag lagt det på hyllan och spelar bara MK

PSO är det enda spel som faktiskt officiellt fungerar Online på Gamecube. Sedan har du 3 spel som det går att tunnla. 1080 Avalanche, Kirby´s Airide och Mario Kart - DD. Inget upphetsande direkt.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Ok, får nog ta o köpa mig ett Xbox och MKD..

Visa signatur

Permalänk

Jag tror nog att jag ska köpa spelet. De flesta verkar ju gilla det.

Vad tycker ni om grafiken till x-box?