Vilken låt är det i denna WOW-videon?

Permalänk
Medlem

Vilken låt är det i denna WOW-videon?

Det cirkulerar en "ingame"-video som heter "World of Warcraft Raid Movie By Torian.mpg" på bla. TPB. (för en gång skulle är det inte warez där
Jag undrar helt enkelt vilken låt det är som används i videon.

Permalänk

Normalt folk skriver vem som har gjort filmen och vilken musik i efter texten.

Permalänk
Medlem

Då passar jag på at fråga en sak jag med ... I början av Cinematics i WoW när man ser dwarfen och hans brjön ... vilket låt är det som spelas där ?

Samt vill jag jättegärna också veta vilken musik som spelas när raserna börjar slåss mott varann , man sitter ju o ryser när man kollar

Permalänk
Medlem

Nu är det tyvärr inte så att han/hon gjort det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
Då passar jag på at fråga en sak jag med ... I början av Cinematics i WoW när man ser dwarfen och hans brjön ... vilket låt är det som spelas där ?

Samt vill jag jättegärna också veta vilken musik som spelas när raserna börjar slåss mott varann , man sitter ju o ryser när man kollar

Jason hayes - Seasons of War heter hela låten i introfilmen.

Med CE fick man alla låtar

Permalänk
Medlem
Citat:

jag sätter min högra fot på att det är blizzards musiker som gjort musiken själv/a.

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk
Citat:

Du har fan rätt.. man får rysningar.. diggar musiken stenhårt

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

finns med på wow musik cdn som följer med collectors eller kan nog hittas på annat sätt om man verkligen vill

Permalänk
Medlem

Re: Vilken låt är det i denna WOW-videon?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av iXam
Det cirkulerar en "ingame"-video som heter "World of Warcraft Raid Movie By Torian.mpg" på bla. TPB. (för en gång skulle är det inte warez där
Jag undrar helt enkelt vilken låt det är som används i videon.

Är inte säker på vilken låt men är rätt säker på att Det är Hammefall som gjort låten.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Då hoppas vi på det. Tack!

Nupps. Efter mycket om och men (google och songtexten, DOH)
så kom jag fram till att det bar "Ghost Love Score" med NightWish.

Så nu vet vi det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iXam
Då hoppas vi på det. Tack!

Nupps. Efter mycket om och men (google och songtexten, DOH)
så kom jag fram till att det bar "Ghost Love Score" med NightWish.

Så nu vet vi det

den låten är skön! *sätter igång den*

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag såg videon du pratade om och låten som spelas heter On The Edge Of Honour som är gjord av Hammerfal
Det är alltså inte Ghost Love Score av Nightwish.
Om du nu inte tittar på någon annan video.

Visa signatur

Intel Core i9-13900K | Gainward GeForce RTX 4090 Phantom GS | Corsair 128GB (4x32GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | MSI PRO Z690-A DDR4 | Arctic Liquid Freezer II 280 | EVGA Supernova G6 1000W | Samsung 980 PRO NVMe M.2 SSD 1TB + 2x2TB | Fractal Design Define 7 Svart TG | LG 34'' UltraGear 34GN850 QHD | Windows 11 Pro

Permalänk

Hittar inte filmen. Länk?

Permalänk
Avstängd

Hammerfall - On The Edge Of Honour

Bara lyssna vad dom sjunger och skriva ner det du hör i google så kommer det fram

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Zebez :
Filmen i länken som *jag* skickade är har inte någon hammerfall låt utan "Ghost Love Score ". Jag lovar eftersom jag googlade på sångtexten och dessutom skaffade låten.
Men det kanske är så att han gjort två olika versioner av samma video (World of Warcraft Raid Movie By Torian.mpg)?

Plastjolle : Finns en torrent på The Pirate Bay.