Permalänk
Avstängd

Haha, Ska inte starta företag. Bara skrev så.

Gjort en ny design.

http://img163.exs.cx/my.php?loc=img...signalka6xb.jpg

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ashim
Men asså, jag hade inte tänkt göra en sådan sida som jag sedan ska publicera och köra på allvar. Jag gjorde den bara för att träna.

Jag skulle inte köpt en sån design för 10kr ens.
Du vill veta va jag tycker om sidan. hmm, jag tycker den är ful rent ut sagt.

Permalänk
Medlem

Men att du kallar det för "design" stör man sig bara på. Designen gör man i photoshop // flash, sen kodar man html, css , ASP / PHP. Din rubrik borde vara "Ny sida, kritik".. När jag själv började med html tyckte jag det var svårt och gjorde många patetiska sidor, det är så man lär sig. Att göra en snygg sida krväs det mer än tur, design är något man har inte lär sig.

Visa signatur

amd64 3000+ @ 2000mhz,socket 939 MSI K8T NEO2, Radeon x800xt PE Powercolor 256 vivo Idle 35c~, 2x 512 DDR kingston 400mhz (Dualchannel), maxtor 80GB 7200rpm, Nec duallayer DVD-RW CPU- idle: 35 ~ cpu full: 51 ~ . 3dmark 05: http://service.futuremark.com/compare?3dm05=653428 NY: 61103dmarks

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rewel
Men att du kallar det för "design" stör man sig bara på. Designen gör man i photoshop // flash, sen kodar man html, css , ASP / PHP. Din rubrik borde vara "Ny sida, kritik".. När jag själv började med html tyckte jag det var svårt och gjorde många patetiska sidor, det är så man lär sig. Att göra en snygg sida krväs det mer än tur, design är något man har inte lär sig.

Jag tycker inte att han ska kalla det för "Ny sida, kritik" eftersom han inte visar upp en sida, han visar bara upp en bild, och bilden har han gjort i något bildprogram.

Personligen tror jag att man lär sig att göra snygg design efter att man får lite mer erfarenhet, inspiration och "blodad tand". Sätter man sig in i det så tror jag att man har större chans att bli bättre, dvs jag tror inte det är något medfött.

Förövrigt så tycker jag att du(trådskaparen) bör öva lite mer och titta mer på sidor för att få lite hum om vad som går hem på nätet.
MVH Claes

Visa signatur

Deviations Hemsidan

Har lagt ut över 13000 på mp3 spelare och tillbehör - iAudio x5:an är störtskön

Permalänk
Avstängd

Jo, har ju som sagt bara arbetat med detta i 3 veckor. Så jag är typ n00b, jag skrattar åt denna "sidan" nu. hahhaha. Har redan utvecklats.

Jaja, tack för alla svar !

Visa signatur

. C++
. PHP