Jag fångade en neger!

Permalänk
Medlem

Jag fångade en neger!

Idag när jag satt och spelade lite GTA: San Andreas lyckades jag stänga in en neger i ett garange.

Någon som har lyckats med något liknande?

Visa signatur

:]

Permalänk
Musikälskare

Meningslös tråd

Grattis

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Neger har negativ klang, ett mer politiskt korrekt ord är mörkhyad.

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dek
Neger har negativ klang, ett mer politiskt korrekt ord är mörkhyad.

Eller helt enkelt chokladfärgad.

Visa signatur

Om du tycker att det jag skriver är för svårt för dig och att jag använder ord med för många stavelser - svara inte. Du får inte svara. Faktum är att du inte ens får läsa. Gå hem och mata dina getter.

Permalänk
Medlem

...dåligt skrivet, finns folk som upplever detta stötande. Om jag vore mod skulle du åkt på en anmärkning direkt.

lr varför inte bara en person? eller en NPC whatever... just hans hudfärg är helt oviktig i detta fallet.

Permalänk
Medlem

Det var intressant!!

Permalänk
Medlem

:(!

Jag heter själv Samir Moghaddam och har inget emot att folk säger neger.

Visa signatur

Permalänk

I Vice City brukade jag fylla minibussar med prostituerade, och sen lämna av dem i mitt garage. Helt meningslöst, men rätt roligt ändå.

Permalänk
Medlem

:D:D! Måste jag testa, tycker sånt är skitkul!

Visa signatur

Permalänk

Där, hade en bild:

Så fult när de sitter där bak.
Det är lite krångel att få in tre samtidigt, du måste parkera brevid tre stycken på samma ställe, inte en och en. Ifall du försöker ta dem en och en kommer de som sitter i hoppa ur när den andra pratar med dig.

Permalänk
Medlem

Nice!

Visa signatur

Permalänk

Men palla GTA ska man bara varva spelet sen ska man dra på alla fuken och bara skjuta ner allt som kommer i ens väg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kamelbarn
Där, hade en bild:
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/pimpbuss.PNG

Så fult när de sitter där bak.
Det är lite krångel att få in tre samtidigt, du måste parkera brevid tre stycken på samma ställe, inte en och en. Ifall du försöker ta dem en och en kommer de som sitter i hoppa ur när den andra pratar med dig.

Säger dom inte typ "Oh, kinky" om du stannar med alla tre på ett avskilt ställe också?

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Säger dom inte typ "Oh, kinky" om du stannar med alla tre på ett avskilt ställe också?

hehe jag har körde två st på ett avskilt ställe sen dödade dom med motorsågen
dom bara sprang o sprang

Permalänk
Medlem

Re: Jag fångade en neger!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av raast
Idag när jag satt och spelade lite GTA: San Andreas lyckades jag stänga in en neger i ett garange.

Otroligt...

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

:(!

Jag heter själv Samir Moghaddam och har inget emot att folk säger neger.

Kan mycket väl vara det sorgligaste jag nånsin hört.

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Sötast

Finns inget Negativt med "Neger" egentligen.... bara nån snorvalp som hittade p å att det skulle vara "såå" negativt en dag... sen blev det så.... men sen är ju GB nazister och rasister också... så... ja....

Permalänk
Avstängd

en Neger är en Neger.. En människa som är svart. Så har det alltid varit.. Varför ändra på det?

Permalänk

äter du nogger black också??

Permalänk

Re: Jag fångade en neger!

Citat:

hahahaha

Visa signatur

AMD Sempron 3000+@2000Mhz (166x12.0)|Asus A7N8X-E Deluxe NForce2|DDR-RAM 1024 Mb PC3200 - 400Mhz |Radeon 9800 Pro 128MB 400Mhz Ramdac|Seagate Barracuda 460GB 7200rpm.8Mb Buffert|15" Daewoo|LG DVD-Rom|LG DVD-RW

Permalänk
Hedersmedlem

suck

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor