Permalänk
Medlem

BBB uppgradering idag för mig :D

Helt plötsligt har jag fått från 8mbit till 11 mbit ner.. fortfarande 1mbit upp.. ..började dra från en ftp i 1350 helt plötsligt.. körde ett tptest som visade 11.36mbit ner..

enligt papprena jag fick (uppgraderad från 2.5mbit bonet till bbb) stod det 8mbit.. ringde kundtjänst pgr av att det inte funkade till en början, och då sa han att jag hade 10mbit. Detta var för 2 månader sen och ja sket i att ja bara "hade" 8mbit.

Men som sakt..verkar fått 10mbit idag tydligen

nån mer som fått ett ökning?

btw ja har inte startat om modemet eller liknande.

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk

hehe du har rätt.. mitt har oxå blivit snabbare..får 11.43 i TPtest mot 8.34 innan

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3P | C2D 6320 @ 2333@1,008V | 2048 DDR2 | GF 7600GS | Viewsonic Vp191b |

Permalänk
Medlem

när jag beställde 24/1 mbit från BBB stog det i på min levsida att jag skulle få 10/1, i brevet som kom hem 8/1mbit. lev sidan ändrades senare till 24/1 och då mailde jag dom för att kolla och det var 24/1 mbit tjänsten jag skulle få. som jag förstog det var inte 24/1 mbit tjänsten inkopplad på telestation här men dom väntade med att ge folk sitt bredband så alla sen fick upp till 24/1. har för mig att jag läst nått här på forumet att vissa platformar ska tas bort därför folk kanske fått snabbare. bla ska tydligen 12/9 tjänsten bort mm.

Permalänk
Medlem

men ja ska endast ha 8mbit :D.. men men 12mbit spelar ingen roll..

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Avstängd

Jävla leecher lina

Visa signatur
Permalänk
Medlem

skulle ladda ner servicepack 4 till win2k från microsoft.se tidigare idag.. gick endast i 50kbyte/sek droppande.. trodde då att det va slut med det roliga..men visade sig ganska fort efter nerladdning från sweclockers filarkiv att jag fortfarande låg på 1,350mb/sek

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

hehe tacka vet jag 10/10 BBB lan funkar alltid och går fort som tusan..

Visa signatur

Sekvencia: "Va e papst? "
XFX 7900XTX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PiZZaMaN
när jag beställde 24/1 mbit från BBB stog det i på min levsida att jag skulle få 10/1, i brevet som kom hem 8/1mbit. lev sidan ändrades senare till 24/1 och då mailde jag dom för att kolla och det var 24/1 mbit tjänsten jag skulle få. som jag förstog det var inte 24/1 mbit tjänsten inkopplad på telestation här men dom väntade med att ge folk sitt bredband så alla sen fick upp till 24/1. har för mig att jag läst nått här på forumet att vissa platformar ska tas bort därför folk kanske fått snabbare. bla ska tydligen 12/9 tjänsten bort mm.

12/9 ska inte bort. därmot bygegr de inte ut den. de tar bort VDSL tjänsten som bostream hade för att de inte vill ha den utrustningen. VDSL som BBB hela tiden haft kör Cisco grejjer o den utrustningen ska inte bort.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

alcatel körde väl dom med? eller va det bara bostream? funderar starkt på att ringa o tjata om att få vdsl.. bor inom 1.2 km.. det är till o me 1.2 km till nästa telestation (spånga)..jag kör på hässelby

men den är inte utbyggd..men man kan göra en intresseanmälan tydligen

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

hehe, nä, BBB kör cisco. jag vet, har haft BBB vdsl i 1,5 år funkat felfritt :D:D fint med upploaden

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

jo uploaden behövs.. tänkte börja köra webserver med alla mina bilder på så folk kan kolla på alla fester..(e drygt 15 gig bilder)..sen lite *.mov filmer av samma kategori..så som sakt.. skulle va bra med schysst upload..men jag klarar mig nog endå

har ju endå 12mbit ner nu duger det med.. skoj när man ladda demon från fragzones arkiv

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

Sjv har jag en fel anmälan ligger då! helt plötsligt min ping har gått upp till 100 på servrar.(normalt ca 50)
Då det är första som man tracear är nåt bugg med.

Kan ta veckor sa dom när jag pratade med dom sist!
Har Adsl2.

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Evga 1080, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1080, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1060 6gb.