World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
Vilken server?

Arathor.

Vi satte ut en på AH för 1.1k.
Men det jag mest undrade är hur mycket jag ska ta betalt för att göra den, om folk kommer med allt material. Det verkar som om folk är villiga att betala =). Som sagt så länge vi har monopol på den så kan man ta ut lite extra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
Riktigt surt, hoppas du får tillbaka det.

Dom brukar fixa sånt, men det kan ta tid =/

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk

Ni som kör priests, finns det nån shadow spell att köra med istället för smite? just nu växlar jag mellan Smite och Mind Blast men avslutar med Mind Flay, men jag tänkte mer på hur man ska spela när man får Shadowform.

Permalänk
Medlem
Citat:

--------------------------------------------------------------------------------
- World of Warcraft Client Patch 1.4.1 (2005-05-05)
--------------------------------------------------------------------------------

- Added minimum level requirements to all instances to prevent
exploitive behavior. The minimum levels are very generous and should
not affect the normal course of gameplay.
- Fixed a number of disconnect problems.
- Fixed a bug where periods would appear as commas.
- Fixed a font issue that could cause distortion of game text.

I dagens "fix".

Jag har inte haft problem (tack och lov ) men har en känsla av att nu kommer det börja djävlas.

Edit:

Citat:

World of Warcraft Client Patch 1.4.2 (2005-05-05)

Fixed an infrequent crash bug which occurred during certain database queries.

En "fix" till när jag försökte logga in igen bara för skojs skull.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Svenskar suger rövsvett iofs, har inte träffat på en enda som inte skriver som en lunarstormare och bölar 99% av tiden om hur l33t gear han har eller ska skaffa. Samt namn som "Cykelhjälm" eller "Nötkött"... ja, EHEHEKEKEKERORFLFL.

Nötkött är ju jag och nästan alla svenskar sejer; cool nick, även dom som är bra
vem är du föresten? den där troll magen?

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
Ni som kör priests, finns det nån shadow spell att köra med istället för smite? just nu växlar jag mellan Smite och Mind Blast men avslutar med Mind Flay, men jag tänkte mer på hur man ska spela när man får Shadowform.

Öppnar med Mind Blast och sen backar jag och lägger på Shadow Word Pain, när det är gjort kör jag Mind Flay tills Mind Blast är redo igen och sen tillbaka till Mind Flay än en gång etc.

Är man lvl 30 något så har man säkert också Vampiric Embrace som man slänger på fienden i starten så man healar sig själv när man gör skada, den är fin.

Permalänk
Medlem

Att vara bra på ett spel och att vara omogen/mogen har inte mycket med varandra att göra.
Men du har iaf lyckats bevisa att du är en fantasilös fjant som borde satsa mer på skolan än WoW.

Visa signatur

"We're all prototypes for the future, products of today, manufactured by the past" - Zeilon, 2000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeilon
Att vara bra på ett spel och att vara omogen/mogen har inte mycket med varandra att göra.
Men du har iaf lyckats bevisa att du är en fantasilös fjant som borde satsa mer på skolan än WoW.

Det vore bra om du citerade mina inlägg om det var mig du syftade på! statsa på skolan mer än wow? jodu, det märks att du gick i skolan på hitler tiden eller så skiter du i skolan sj! man har faktist tid till att spela WoW åxå. Livet går inte ut på att gå i skolan bara för att man gör det. Att jag inte skriver ren svenska beror på att jag har dysleksi och jag tror man kan vara mogen för att man har det... Eller va seger du besserwisser?

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem

http://ui.worldofwar.net/images/ui/1114668886bdi2.jpg
vilket UI ska man ha för att få HP och mana mätaren att se ut så där ?

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

qion: Njae, det var inte så längesen, men tillräckligt längesen för att inse att en alldeles för stor del av dagens tonåringar verkar ha en verbal och skriftlig förmåga som en 7-8-åring. Tyvärr så är det rätt ledsamt att se, men om det nu stämmer att du råkar lida av dyslexi så ber jag om ursäkt.
Faktum kvarstår dock att du verkar vara en fantasilös liten fjant och även de som råkar tycka att du har ett coolt nick.

Visa signatur

"We're all prototypes for the future, products of today, manufactured by the past" - Zeilon, 2000

Permalänk
Medlem

Är det bara hos mig eller är wow nere för alla?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizard3
Är det bara hos mig eller är wow nere för alla?

WoW brukar vara nere på fredagar, in the morning..

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem
Citat:

qion: Njae, det var inte så längesen, men tillräckligt längesen för att inse att en alldeles för stor del av dagens tonåringar verkar ha en verbal och skriftlig förmåga som en 7-8-åring. Tyvärr så är det rätt ledsamt att se, men om det nu stämmer att du råkar lida av dyslexi så ber jag om ursäkt.
Faktum kvarstår dock att du verkar vara en fantasilös liten fjant och även de som råkar tycka att du har ett coolt nick.

om det är namn du syftar på som är fantasilösa så kanjag säga en sak, namnen ska inte vara med åäöü osv, för då blir det svårare för andra att invita en, samt ej heller vara typ "fittleif" för såna med såna namn har jag erfarenhet av att vara allmänt dumma i huvvet, tacka vet jag min dvärg präst Mullidu;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Självklart är inte nötkött den jag spelar med mest, hade det vartit det hade jag gett han ett namn som är mer seriöst. Miranda heter hon jag spelar mest med... men jag fattar fortfarande inte vad som har flugit i dig som får dig att tro att jag är en " fantasilös liten fjant", om det är för att du inte klarar av ett oseriöst nick så tycker jag att du inte ska kalla mig fjant. Han som var först att bli lvl 60 på shattered hand heter tuffetorsten och vad vet jag... han är väl också en "fantasilös liten fjant"
Flanchen: Det blir inga som hälst problem med invitandet eftersom jag bara spela med svenskar.

EDIT: det är ingen som tycker mitt nick är coolt, inte jag sj häller. Det ska framstå som roligt och nötkött är som sagt bara en andra hands caraktär... Ett coolt nick ska man ha till sin huvud caraktär

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem

Fan vad det var updates i dag då.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 9900X3D 4. 4GHz 140MB
ASUS ROG Crosshair X870E Hero
Corsair iCUE Link Titan RX LCD 360
G.Skill 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz
MSI GeForce RTX 5060 Ti 16GB Gaming Trio OC

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phyrex

Hade de inte bytt till onsdagar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phyrex

Hur länge brukar det vara nere då? morgonen kan lika väl börja 12 för vissa, beroende på när man vaknar;)

EDIT:Friday morning, all realms will be brought down for the weekly maintenance.

Estimated downtime will be from 07:00 AM (Paris time, (GMT+2) to 1:00 PM (Paris time, GMT+2).

Please check this forum for any additional updates updates

någon som vet va klockan är i paris:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Från onsdag till veckan är det. Det här är sista fredagen

Visa signatur

AMD Ryzen 9 9900X3D 4. 4GHz 140MB
ASUS ROG Crosshair X870E Hero
Corsair iCUE Link Titan RX LCD 360
G.Skill 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz
MSI GeForce RTX 5060 Ti 16GB Gaming Trio OC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qion
Självklart är inte nötkött den jag spelar med mest, hade det vartit det hade jag gett han ett namn som är mer seriöst. Miranda heter hon jag spelar mest med... men jag fattar fortfarande inte vad som har flugit i dig som får dig att tro att jag är en " fantasilös liten fjant", om det är för att du inte klarar av ett oseriöst nick så tycker jag att du inte ska kalla mig fjant. Han som var först att bli lvl 60 på shattered hand heter tuffetorsten och vad vet jag... han är väl också en "fantasilös liten fjant"
Flanchen: Det blir inga som hälst problem med invitandet eftersom jag bara spela med svenskar.

Ja det är han.

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizard3
Hur länge brukar det vara nere då? morgonen kan lika väl börja 12 för vissa, beroende på när man vaknar;)

Börjar kl. 7.00 sen seger dom i blizzards server stasus forum att servrarna är uppe igen... men så brukar det inte vara iaf.

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem

var det bara för mig som det tok laggade på darksorrow igår? hade 6000 iping ungefär =/

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Hej, gjorde en alt till min mage igår. En shaman, skulle ingulf skulle vara så vänlig att dela med sig av dig build du är elemental speccad va?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qion
Nötkött är ju jag och nästan alla svenskar sejer; cool nick, även dom som är bra
vem är du föresten? den där troll magen?

Hahahaha :D:up:
Det roliga med sånna namn är ju att många inte förstår dom.
Om än inte oseriöst så är "skalman" mitt favoritnick, det var en hunter som döpt sin pet till det (en sköldpadda, duuuh)

Permalänk
Medlem

Skönaste nicket jag har sätt är nog "Göran", också en hunter pet (en vit tiger) Såg också en gnome som hette "Gnomejävel", rätt kul

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Hahahaha :D:up:
Det roliga med sånna namn är ju att många inte förstår dom.
Om än inte oseriöst så är "skalman" mitt favoritnick, det var en hunter som döpt sin pet till det (en sköldpadda, duuuh)

haha skalman jag är ju en tauren vilket gör nicket ännu roligare (det kanske du förstod)

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem

De bästa namnen jag har sett är ett Troll som heter "Mumin" och en tiger pet som heter "Hund"

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk

Har ni några bra UI-addons att föreslå? Är lite trött på Insomniax nu även om det varit väldigt bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stimmer
Hej, gjorde en alt till min mage igår. En shaman, skulle ingulf skulle vara så vänlig att dela med sig av dig build du är elemental speccad va?

http://wow.allakhazam.com/profile.html?86287
elemental/restoration specced. men skall du grinda upp te 60 fort så är det mycket skönare att köra enhancement specc, den jag kör nu e instance och gruppvänlig.

itemsen e lite out of date, skratta inte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
http://wow.allakhazam.com/profile.html?86287
elemental/restoration specced. men skall du grinda upp te 60 fort så är det mycket skönare att köra enhancement specc, den jag kör nu e instance och gruppvänlig.

itemsen e lite out of date, skratta inte

Grindar inte mkt så detta kommer gå kanon, tackar och bugar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BAM
http://ui.worldofwar.net/images/ui/1114668886bdi2.jpg
vilket UI ska man ha för att få HP och mana mätaren att se ut så där ?

Perl's Unit Frames