Permalänk
Medlem

Läckert

Permalänk
Medlem

GoTall visa gärna bild på baksidan av sidoplåten så man får se hur du fäste det
skarpt snyggt, önskar att man inte örjatt modda sitt gamla chiftec scorpion så man kunnde sålt det coh köpt en ny modell istället

snyggt jobbat

Visa signatur

i5-11600K 3.9 Ghz @ 4.9 Ghz, ASUS ROG Strix Z490-A Gaming, Corsair RM850X 850W / 80+ Gold, Fractal Design Celsius S24 / 240mm, Fractal Design Define C
Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) / 3200MHz, 5070Ti x3
///If you Dance with the Devil, the Devil don´t change, the Devil changes you

Permalänk
Medlem

kommer stenen att bli upplyst av några dioder eller???

Permalänk

älskar verkligen det där chassit. Och när ni började prata om att måla det rött började jag nog dregla
Blev extremt snyggt med gravyrerna osv också!

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk

Hmm... det här chassie-bygget ligger rätt mycke i koma just nu då Got håller på med WoW-chassina.

Väntar på att han ska göra klart den andra sidan, sen klurar vi lite av å till hur man ska lösa upplysningen av gravyerna (ska helst belysa plexin från sidan så att bara gravyerna lyser upp).

Håller på kollar efter att nytt nätagg till burken, lite sugen på Hipers 580W med lösa kablar. Blått och jävligt snyggt så borde kunna passa in i den silver/blå designen som kännetecknar lådan. Enda som hänt sen senast är att alla diskar är monterade i 4-in-3-moduler som egentligen hör till stacker så att alla platser i de nedre HDD-fästena numer är tomma sånär på en vilsen SATA-disk

Visa signatur

Spelburk: PD 840, GF 7900GTX, 2048 RAM, 250 GB Seagate Barracuda 7200.8 SATA
Filserver: XP2200+, GF3 Ti500, 512 RAM, ~2 TB, Chieftec Dragon Bigtower CA-01SL-B-SL

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bureaucrat
Hmm... det här chassie-bygget ligger rätt mycke i koma just nu då Got håller på med WoW-chassina.

Väntar på att han ska göra klart den andra sidan, sen klurar vi lite av å till hur man ska lösa upplysningen av gravyerna (ska helst belysa plexin från sidan så att bara gravyerna lyser upp).

Håller på kollar efter att nytt nätagg till burken, lite sugen på Hipers 580W med lösa kablar. Blått och jävligt snyggt så borde kunna passa in i den silver/blå designen som kännetecknar lådan. Enda som hänt sen senast är att alla diskar är monterade i 4-in-3-moduler som egentligen hör till stacker så att alla platser i de nedre HDD-fästena numer är tomma sånär på en vilsen SATA-disk

hehe okej! Har du några bilder som det ser ut nu? vill se hur det ser ut med 3-4 sakerna

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk

Ska se om jag kan fixa bilder imorrn... O.o måste nästan städa i kabelhärvan då ju (har inte kommit mig för att göra det då jag iaf har tänkt byta nätagg ganska snart.

Nån som har nån erfarenhet med Hiper Powersupply Modular Type R?

Visa signatur

Filserver: XP2200+, GF3 Ti500, 512 RAM, ~2 TB, Chieftec Dragon Bigtower CA-01SL-B-SL

Permalänk
Medlem

jäkligt nice att se att nån kan göra en låda så snygg så fort och med nästan bara delar från chassit
Jäkligt grymt

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: rtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem
Permalänk

Man skulle kunna tro att du har wäärch på datorn ! :>

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

ack så fel

Permalänk

Var någon (minns inte vem just nu) som ville ha lite bilder på 4-in-3-boxarna. Tog lite tid å bilderna är väl inte sådär jättebra... men jag tog en inne i burken och en framifrån, hoppas att de duger (och kablarna har inte blivit korrekt dragna i lådan då jag inte ville göra det innan jag byter nätagg....)

Fläktarna är 120x120, det är rätt gott om utrymme mellan diskarna.

Oj, sådär stora verkade inte bilderna när jag justerade till dem på den andra datorn
jaja, de får duga

Visa signatur

Permalänk

ingen cd/dvd spelare?? eller bara filserver eller har du en extern sådan?

tror du att pcagenten har ett sådant chassi?? vad sa du att det hette din sing elelr+

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

snyggt, verkar vara ett rymligt chassi... nu får du iaf plats med många diskar för semesterbilder

Permalänk

Den står enbart som lokalfilserver. Kör iofs även icq/msn/mail/dylikt på den oxå för att därmed inte tappa sådan information när jag installerar om de andra av mina burkar. Enda gången jag hade cd i den var när jag installerade gentoo på den

Det är lådan i min sign ja. Vill minnas att jag köpte mitt via en lokal datorbutik.

Det är ett ruggigt rymligt chassi. Vet inte om det syns på bilden men det är en dryg dm djupare än "normala" lådor.

Visa signatur