Permalänk
Avstängd

sprutspackla.... vattenslipa.... grundlacka... vattenslipa.... lacka i limegrönt... klarlacka....

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
sprutspackla.... vattenslipa.... grundlacka... vattenslipa.... lacka i limegrönt... klarlacka....

slutade helt plötsligt att slipa nnär det blev färg på den, bör göra 3-4 lager av tunn färg och finslipa efter varje när du känner att det inte är helt lent, sen klarlacka 1-2 lager mer lite finslip efter varje. Så skulle jag gjort men detta är OFFTOPIC. hehe sorry

Visa signatur

Debug! rough place. I'm out, leaving no trace...
: MSI K8N Neo2 Platinum 54G nForce3 Ultra : AMD 64 "winchester" 2Ghz : 2x512MB DDR400 Corsair : 2x120GB Maxtor : Dangerden MAZE4 blocks

Permalänk
Medlem

Råkade få se att de har Aggregatet hos Kylning.com - men ännu inte i lager.

Permalänk
Medlem

Fan att de inte lagt upp några specifikationer på tillverkarens hemsida.

Kan mycket väl tänka mig trada mitt Tagan 480W mot detta PSU om det visar sig vara schysst.
För mycket kablar som bara ligger och skräpar som det är nu...

Permalänk
Medlem

HERREGUD vilket sexigt nätagg. Verkar dock för bra för att vara sant - allt det där för 1000 kr? HARD TO BELIEVE.

Permalänk
Medlem

Hipers Type-R agg har visats sig vara prisvärda, så att denna nya modell är det också är inte helt omöjligt.

Permalänk

Vart på Elfa står det förresten att de stiftdonen klarar mer än 20 ampere? Visserligen står det ett A i tabellen över måtten, men det står för diametern på stiftdonet, som man ser om man kollar närmare på ritningen som förklarar måtten.

Visa signatur

VD för Glowpad UF

Permalänk

Lite måndags godis:
http://forums.pimprig.com/showthread.php?t=41944
Verkar grymt sexigt....
+3,3v=32A
+5v=28A
+12v1=20A
+12v2=18A

Verkar mycket bra. Kommer bli mitt nästa psu om det är tyst med sin 120 & 80mm fläkt. Annars så får det bli ett tagan agg...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

finns på komplett snart..

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Lite måndags godis:
Verkar grymt sexigt....
+3,3v=32A
+5v=28A
+12v1=20A
+12v2=18A

Verkar mycket bra. Kommer bli mitt nästa psu om det är tyst med sin 120 & 80mm fläkt. Annars så får det bli ett tagan agg...

Tack för länken! Ser äckligt snyggt och bra ut. Hoppas hoppas hoppas det är tyst också - nästintill givet köp i så fall.

Permalänk
Medlem

såna där har man ju sålt ett par ex av

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shiroW
såna där har man ju sålt ett par ex av

Okej.. (?)

Permalänk
Medlem
Citat:

Lite måndags godis:
Verkar grymt sexigt....
+3,3v=32A
+5v=28A
+12v1=20A
+12v2=18A

Var fan inge snyggt som helblått...
Svart eller silver is the shit

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem

Enligt Webhallen "släpps det" om drygt en vecka. Pris 949 kr:
http://www.webhallen.com/prod.php?id=41850

Permalänk

Jag mailade hiper och frågade om den skulle komma i någon annan färg och detta var svaret:
Dear Stefan,
Thank you for your interest in our product!
Yes and our Black Type R modular will be available in mid of June. It's a
shinny black case and it's very nice model.
You could find it in www.komplett.com
Have a nice weekend!
Spencer

Wohooooo lär bli ett svart sånt för mig då ialla fall....:D

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag mailade hiper och frågade om den skulle komma i någon annan färg och detta var svaret:
Dear Stefan,
Thank you for your interest in our product!
Yes and our Black Type R modular will be available in mid of June. It's a
shinny black case and it's very nice model.
You could find it in www.komplett.com
Have a nice weekend!
Spencer

Wohooooo lär bli ett svart sånt för mig då ialla fall....:D

"shinny black" - oooh jag blir så sugen.

"Spencer" - oooh jag blir så sugen.

Permalänk
Avstängd

usch om man råka tryck fingrar på den där "hålet" då man får väl nån jävla el stöt?

sry för kass svenska

Permalänk
Avstängd

max 12v... men använder du tungna kan du nå få en fin kyss.. lite skumt att det unte använt honor tycke rjag....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gah! Villha-faktorn slår genom taket!

Permalänk
Medlem

Det verkar vara grymt bra.... Om den inte låter för mycket..
Den har 2 nackdelar bara. Den lyser, helt onödigt och så verkar den ha lite kontakter... 4 sata och 8 vanliga... Lite snålt

Permalänk
Medlem

Ska köpa den här och OCZ Modstream, helt klart. Fan va snygg den var!

-k

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk
Medlem

De är billigare hos mycom.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Aggregatet finns ju med i sweclockers nyheter i samband med att en recension hos pimprig publicerades.

Tänkte att det är lika bra att jag postar länken även här - om någon missat det.

De tar bla upp att ljudnivån är låg - men det inte mäts inte upp några exakta ljudnivåer.

Permalänk
Avstängd

jag funtar starkt på att modda in detta i mitt Nexus 4090 agg och även i HTPCn

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Visst verkar detta nätagg trevligt, men hur kul är det att vara beta-testare för en alldeles ny produkt? Nää jag ska nog vara lite feg och köra på mer beprövade komponenter - typ Tagan 480W. (Iofs är jag sugen på den nya varianten 480W 2force, men Tagan är väl iaf mer etablerade i branschen)

Tagan 2force: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=45804...