World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vibe118
Fungerar det för någon annan?
Servern verkar vara nere..

Det blev serverrestart för en stund sen, sedan kom den aldrig upp igen. =/

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

typiskt blizzard, en test realm, mer än en halv miljon spelare "nej den blir nog inte poplär alls", smart?

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Är det någon som vet om man kan ha både alliance och horde på testservern?

Går inte

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
typiskt blizzard, en test realm, mer än en halv miljon spelare "nej den blir nog inte poplär alls", smart?

Kan inget annat än att hålla med, vad fan tror dem? Att allt ska gå smooth?

Fan vid exakt VARJE patchning har alltid signupsidor och realms varit nere, hur jävla svårt kan det vara ? Släpp fan inte skiten om ni inte kan hantera det...

Edit: Någon som kommer förbi "gruntsen-som-går"-sidan?

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk

Jag har fört över 2 chars, men inte kunnat logga in Blev iaf en human rogue och en dvärg prälle...

Permalänk

jag har en human rogue och en dvärg hunter

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

blev tillsist en tauren shaman och undead rogue

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

oi, tog en warrior och en rogue

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem

SKALLEJ :] <3,

edit: vetefan tror det blev shaman, kanske blev priest :]

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Har valt en paladin och en Priest till test servern ^^

Permalänk
Medlem

troll warrior och undead rogue

Visa signatur
Permalänk

Tauren Shaman(novah) och en Troll Mage(om jag får den registrerad, namn: Zchmunk) ...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sätter man talentsen själv eller ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
Sätter man talentsen själv eller ?

ja du börjar med blåa sätt items, cirka 50 potions och 100 bandage,

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
ja du börjar med blåa sätt items, cirka 50 potions och 100 bandage,

Ojdå, låter riktigt fint Nån som kommit in senaste halvtimmen ?

Jag som skulle plugga idag, inte bra detta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
Ojdå, låter riktigt fint Nån som kommit in senaste halvtimmen ?

Jag som skulle plugga idag, inte bra detta

jag såg min brorsa komma in som hunter och han hade en fin epic mount

detta gevär hade han

http://www.thottbot.org/?i=23500

och dal'rend svärden

http://www.thottbot.org/?i=18260
http://www.thottbot.org/?i=23785

och hela beaststalker

http://www.thottbot.org/?s=beaststalker

Visa signatur

Permalänk

Tauren Shaman och UD Priest. Nu väntar jag bara att servern ska komma upp så att man får prova!

Vad bortskämd man kommer att bli...sen när man spelar med sin "vanliga" karaktär (NE Rogue, lvl 50 fn.) så lär det inte vgara lika roligt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Tauren Shaman och UD Priest. Nu väntar jag bara att servern ska komma upp så att man får prova!

Vad bortskämd man kommer att bli...sen när man spelar med sin "vanliga" karaktär (NE Rogue, lvl 50 fn.) så lär det inte vgara lika roligt.

Hehe jo nu lär man inte vilja gå tillbaka direkt. Dock möter man juh andra hypade gubbar med fin utrustning så det blir nog rätt fina fajter

Men tusan, gick nyss å klicka på servern, grymt uppspelt då, men sen gick den tillbaka å då var den offline..

Ah måste vara nån teaser, nu gick det å klicka igen, det blir connected, sen "disconnected from server"

Permalänk
Medlem

Woo! Ny har jag lyckats föra över en karaktär. Nu bara att invänta att servrarna faktiskt kommer upp också

Permalänk
Medlem

Jobbigt att de aldrig ger en exakta tider på när saker kommer upp!!!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

jag han vara inne på min gubbe (paladin), 10min innan restart. fan vad jobbigt det var med inga UI och allt :/
samt kunde man inte equipa nått för det laggade as, men jag satte mina taletpoints på 6-15-30

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Jobbigt att de aldrig ger en exakta tider på när saker kommer upp!!!

Jag tycker det är bra att de inte gör det. Skulle de ge en exakt tid och att den tiden sedan inte skulle hållas så skulle det, om möjligt, bli ännu mer gnäll. Bättre att de inget säger så att folk får hålla tummarna istället.

Permalänk
Medlem

Betalning= WoW

Hej! Jag undra, om nu jag väljer att betla varje månad, kommer det en bekräftelse på betalningen efter varje månad då? Eller drar de bara pengar direkt från Credit-kortet?

World of warcraft

Permalänk
Medlem

jo, den e nere

Permalänk
Medlem
Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Citat:

Mao, den kommer komma upp om 115timmar+

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Mao, den kommer komma upp om 5timmar+

Posted 5/15/2005 10:32:26 AM PDT

Permalänk

Re: Betalning= WoW

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kisaragi
Hej! Jag undra, om nu jag väljer att betla varje månad, kommer det en bekräftelse på betalningen efter varje månad då? Eller drar de bara pengar direkt från Credit-kortet?

World of warcraft

Pengarna dras direkt, utan några frågor, om du har någon kredit eller pengar på kortet.
Om du inte har pengar eller kredit så dras ingenting och ditt WoW-konto blir avstängt tills du har betalat.

Edit: Jävligt smidigt av dig att starta en ny tråd.

Permalänk
Medlem

Sådär, då har man gjort en orc warlock och orc hunter.
Bara att vänta på att servern drar igång och hoppas att det inte kommer vara kö på 2000 personer.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snejk
Sådär, då har man gjort en orc warlock och orc hunter.
Bara att vänta på att servern drar igång och hoppas att det inte kommer vara kö på 2000 personer.

Undrar hur horde/alliance kommer förhålla sig i antal nu. Verkar som de flesta kör horde. inte konstigt då alla alliancepaladins är level 60 -__-

Visa signatur