Permalänk

3g

nån som vet när det kommer en 3g telefon som inte är så jävla b

tom ericssons telefoner känns som dom säljs på br vafan.

3g är ju så jävla hård flop. lägg ner skiten, aa om de inte kommer nån telefon med NORMAL storlek

jag är iofs inte så insatt som herr insatt så det kanske redan finns en

Visa signatur

en liten klurig sötisdjur ... hihi PUSS. jag älskar gaylord

Permalänk

Motorola A1000 - Lika liten som P910i ( http://www.tre.se/templates/Mobile.aspx?id=3695 )

SonyEricsson K600i - Lika liten som "vanliga" mobiler ( http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&lc=sv&ver=4000&temp... )

Duger dom för dig?

Visa signatur

Det man inte vet, har man inte ont av.

Människan är fortfarande i beta-stadiet.

Permalänk
Medlem

Annars finns ju Samsung z500.

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

tagga_till:
Har du provat SE z800i?

Vad tyckte du om den isåfall?

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PointMan
tagga_till:
Har du provat SE z800i?

Vad tyckte du om den isåfall?

inge vidare hörru. va tycker du själv?

dessutom. varför måste alla 3gtelefoner ha kamera både bak å frma. de e ju kul, men de suger ju. helt kass kvalite. lixom

känns ju bara som dom sätter dit det för att de fungerar, inte för att det är praktiskt eller ens värt att ha.

Visa signatur

en liten klurig sötisdjur ... hihi PUSS. jag älskar gaylord

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tagga_till
inge vidare hörru. va tycker du själv?

dessutom. varför måste alla 3gtelefoner ha kamera både bak å frma. de e ju kul, men de suger ju. helt kass kvalite. lixom

känns ju bara som dom sätter dit det för att de fungerar, inte för att det är praktiskt eller ens värt att ha.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tagga_till
nån som vet när det kommer en 3g telefon som inte är så jävla b

tom ericssons telefoner känns som dom säljs på br vafan.

3g är ju så jävla hård flop. lägg ner skiten, aa om de inte kommer nån telefon med NORMAL storlek

jag är iofs inte så insatt som herr insatt så det kanske redan finns en

Skulle det vara en nackdel med dubbla kameror så man slipper vrida linsen vid videosamtal?

Och det är allmänt känt att de kameror som sitter i dagens mobiler är mer en kul grej än en "riktig" kamera, även om kvalitén börjar bli helt duglig from nu.

Vill man ha en digitalkamera så köper man en digitalkamera, inte en mobil.

Lixom...

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem

Re: 3g

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tagga_till
jag är iofs inte så insatt som herr insatt så det kanske redan finns en

No shit, Sherlock? Innan någon av oss oförskämt rackar ner på ditt sätta att skriva, är du dyslektiker?

Angående din fråga:

Kolla på Samsung Z500, den är inte plastig eller stor. För övrigt tycker jag nog inte att vare sig Nokia 6680, SE Z800 eller Motorola E1000 är särskilt plastiga. Jag tror mer på att du har gått på kvällspressens snack om det urusla med 3G?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk

Re: 3g

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tagga_till
nån som vet när det kommer en 3g telefon som inte är så jävla b

tom ericssons telefoner känns som dom säljs på br vafan.

3g är ju så jävla hård flop. lägg ner skiten, aa om de inte kommer nån telefon med NORMAL storlek

jag är iofs inte så insatt som herr insatt så det kanske redan finns en

Hehe, visst skämtar du va? Så puckad kan du ju inte vara. Om du har en ///-lur kan det vara dags för ny kanske?

Som tidigare nämnts så är SonyEricsson K600 ung som en T630 i strl o modell. Men den har iofs 2 kameror.
Hursomhelst en väldigt fin telefon med RDS-radio osv..

Sen är det ju en intressant diskussion om vad som är normal storlek i förhållande till funktion. Min gamla T66 är forfarande en favorit men saknar ju allt som en tellepelle har idag. Gillar att anv radio, mp3-spelare, 3G-datahastighet osv. Inte så dumt med kalender, mail, färgskärm osv heller.
Saknar att kunna ha telefonen i jeansens myntficka. Men kolla i K600, vet inte när den kommer men den är värd att vänta på. Saknar MS annars perfa.

Permalänk
Medlem

Skulle tipsa om 6680, men Genome hann före...

Såg den i en Audio Video affär och den verkar vara helt okej i både storlek och funktioner. Känns som en bra mobil.

Visa signatur

System:
Intel E4400, 4096Mb DDR2 RAM, 4x HDD tot: ~1100GB, Geforce 8800 GTS 640MB, NEC DVD Writer
Bärbar: Dell Inspiron 2200
System idag: Core i7 6700k, 2xGTX1080 SLI, 16GB RAM, SSD, HDD, m.m.

Permalänk

Får väl hoppas att 6680 är bra då. Jag får en på tisdag
Så nu har jag en A920 och A925 förpassade till lådan med mina begagnade prylar som jag "varit tvungen att ha".

Visa signatur

Teknikkonsult inom el, fiber, nätverk, antenn.

Permalänk
Medlem

Jag har en Z500, som är den minsta 3G-telefonen. Det är en jättebra telefon, och den är inte plastig.

Jag kollade på Z800i också, men fastnade inte för den. Jobbig design och stor var den.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!