Permalänk
Medlem

Mp3-spelare med bra bas (hårddisk spelare)

Skulle behöva lite tipps på olika spelare av mp3 sort med hårddisk som ni vet har ett bra basregister samt bra djup bas ifall det nu finns någon sådan. Dem spelare jag kollat på är nog ganska kända här inne och det är:

-Iriver H10 5gb
-Ipod mini 6gb

Saken är den att när jag kollar på smartson.se och ser samlade recensioner på den så säger några att basen inte är så "tung" eller djup på den spelaren och på Ipod Mini säger dem bara att ljudet är bra över alla register men det säger inte mig så mycket med basen.

Så har ni några tipps på Mp3 hårddisk spelare med ett bra basregister så Give it to me

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem

Vet inte exakt vad du menar med ljudet i en iPOD MiNi är platt. iRiVER däremot har bättre ljud och EQ, speciellt basen är bättre, tyngre och djupare.

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem

Inga mp3 spelare har bra bas...
Min minidisk som e över 2 år gammal har bättre bas än dem flesta mp3-spelare....
Jämförde min minidisk med några mp3:er... total vinst asså...
Och jag vet att ni inte tror mig... men vad bryr jag mig :/

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Blev en Iriver H10 5gb (röd ) samt eftersom jag har så bra erfarehet av Sonys lurar så blev det även en Sony MDR-G74SL

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem

iriver h10 har skön bas !

Visa signatur

-Ipod Touch 8gb , Westone UM2 + custom sleeves
-Nokia N95
-Apple MacBook Pro 2.2 Ghz