Warcraft 3 The frozen throne

Permalänk
Medlem

Warcraft 3 The frozen throne

Undrar bara om det är några som (fortfarande) håller på och spelar det. Jag installerade det nämligen igår, och är lite rostig;) men sklulle vara kul och spela med/mot några swec.

Permalänk
Medlem

spelar lite ibland men då bara footy å dota, men bara när jag inte orkar lira wow

Visa signatur

60 Human Paladin. Skullcrusher
60 Troll Hunter, Ravencrest

Permalänk

Har haft WC3 lite i bakgrunden sedan WoW har kommit. Men jag är på att spela lite senare idag om du har tid. Spelar dock bara vanliga 1v1 eller 2v2 matcher.

Ska dra mej mot sjukan och få lite vaccin mot rabies och liknande

Permalänk

Du kan spela mot mig, ungefär typ nu. Sen ska jag dra iväg men vad nickar du på b.net? Är du bra?

Permalänk
Medlem

Spelar rätt så ofta, Guld Wars har tagit de mesta tiden men men... Heter: Jo3

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem

spelade ganska ofta, har tagit pause (efter mitt 85:25 konto gick åt helvete). Men om du vill spela så kan jag göra några lira. säg dit nick så kan jag skapa ett nytt och så kör vi lite. (tänker fan inte köra på de gamla... sabba det totalt 160:150 eller nått nu :S) är skitkass nu, lite 2v2 kan vara skoj(är även uppe för 1v1).

säg vad du heter så spelar vi

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Medlem

hade varit roligt att köra en enfo match med nån om den vill?

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk

Hade 32-2 solo en gång, även 25-1 i RT, fast jag blir disconnected så jeffla ofta nu så jag la ner, i fördel för Fallout tactics 8)

Men om du är bra, skicka ett pm så kan vi lira.

Permalänk
Medlem

spelar mest dota, footy, hero siege mm

Visa signatur

q6600 | 4gb | 8800 GTX
t7500 | 2gb | 8600M GS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karde
spelar lite ibland men då bara footy å dota, men bara när jag inte orkar lira wow

Exakt samma för mig.

Permalänk

Någon online nu som vill spela en 1v1?
Kommer vara online på northrend på accountet *Badkharma i upp till en timme.