Permalänk
Avstängd

mugen problem igen

Denna tråd har inget med wow och göra detta är en fighting emulator, lås inte trådar i onödan admins:

Jag har ett problem med mugen, jag håller på o försöka att besegra en karaktär som heter evil dan.

Jag har sökt överallt på karaktärer och jag har inte hittat en enda karaktär som är bättre än honom på kombos.

Jag kan slå ett par slag på honom och han nailar mig med 3-5 kombos som tar upp all min hälsa i nästan en serie. Vet någon en karaktär som är bättre?

Permalänk

Inget illa menat men, Är du efterbliven? Har fått det intrycket faktist.. Ber om ursäkt ifall jag har fel!

Visa signatur

AMD 2500+ @ 3200+ , 512 DDR , Ge Cube Radeon 9800 Pro , 120 gb

Permalänk
Medlem

Mugen har faktiskt inte det minsta att göra med WOW.
Mugen är ett fightingspel i stil med Mortal Kombat

edit: sen kanske du borde ha tagit det via mail istället för att göra en ny tråd. Vet tyvärr inte om några bra gubbar man kan ladda ner då det var väldigt länge sedan jag spelade mugen.

Permalänk
Medlem

Trodde han hade skrivit fel och snackade om en toalett

Visa signatur

24 timmar kallt kaffe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kahve
Trodde han hade skrivit fel och snackade om en toalett

Hahaha! "Det händer inget när jag spolar.. :("

Visa signatur

It's every man's dream to have a penis so large that he must hire a small boy to carry it.

Permalänk
Medlem

Jag ber om ursäkt för att jag skriver saker som inte har med tråden att göra.. men jag blev så irriterad på att se andra som verkar tycka att det är så otroligt roligt att vara elak och tycka topicen är så himmla kul att dom måste skriva ett inlägg om det..Skärp er snälla..