Permalänk
Medlem

windows hacking

Jag skulle behöva lite tips på att hacka mej in på windows när man har lan med kompisarna och dom är på toaletten lr dylikt..lr olika kommandon som kan göra nåt skoj men som inte är farligt..lr nåt program? lr nåt så man kan skicka till en kompis så att det kommer upp en ruta som det står typ..jag är ett virus jag ska äta upp din hårddisk..tacksam för alla svar..gärna seriösa..inga virus drabbade program utan program man kan gör sånt här med!

Permalänk
Medlem

På din dator öppnar du CMD och skriver

shutdown -s -t 2 -c "OmG dU hAr BlivIt HaXxAd .Jag ElsKar CS!!!11"

Då sökert din dator igenom nätverket efter öppna portar och när den hittar någon så skickar det det meddelandet till skärmen.

Visa signatur

Debian sägs väl vara en avskalad och simpel dist. Det lilla jag har kört den har det funkat bra, så länge du kompilerar själv och inte använder något förvirrande paketsystem.
-HannesP

Permalänk
Medlem

HAHAHA nee du så du är jag inte så jag fattar att man stänger av datorn med det kommandot..det har jag redan testat

Permalänk
Medlem

Allvarligt nu. Du kan INTE "hacka" med CMD. Och ska du använda några program så måste måldatorn ha trojaner/bakdörrar.

Visa signatur

Debian sägs väl vara en avskalad och simpel dist. Det lilla jag har kört den har det funkat bra, så länge du kompilerar själv och inte använder något förvirrande paketsystem.
-HannesP

Permalänk

Dubbelpostning? Du postade precis samma i windows forumet..

Visa signatur

Tänk först, Sök sen, Skriv sist!

Permalänk
Medlem

du kan jue alltid använda net send

det är förutsatt att den du net sendar inte har brandvägg och inte avaktiverat net send

Visa signatur

I can picture in my mind a world without war, a world without hate. And I can picture us attacking that world, because they'd never expect it

Permalänk

Om de är på toa så sätt dig vid deras dator så slipper du krångla.

Permalänk

En kul sak några kompisar gjorde på en killes dator var att minimerar alla aktiva program och sedan trycka Print Screen för att få en skärmdump av skrivbordet med ikoner. De bytte sedan ut bakgrundsbilden till skärmdumpen och tog bort eller gömde alla ikonerna. När killen sedan kom tillbaka såg det ut som vanligt - alla ikoner såg ut att finnas kvar, men de låg nu i själva bakgrundsbilden vilket betyder att oavsett hur mycket han klickade så reagerade inte ikonerna. Ska du göra detta är det lämpligast att flytta alla ikoner till en temporär mapp och inte radera dem - annars finns det risk för att dina kompis blir en ex-kompis. Detta "hack" kräver dock att du sitter framför hans dator.
Det finns annars inte mycket du kan göra med en dator utan att sitta framför den om du inte har administratörslösenordet till den. Har du däremot tillgång till ett administratörskonto finns det massor du kan göra, förutsatt att offret kör med Windows standardinställningar och inte har en väl konfigurerad brandvägg.

Permalänk
Hedersmedlem

Du får inte hjälp med det här, förstå det.
Gör du en tråd till om det så stänger jag av dig.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem