Battlefield 2 stängs av :(

Permalänk
Medlem

Battlefield 2 stängs av :(

när jag ska starta battlefield 2 så blir det bara svart sen stängs det av... vad ska jag göre?

geforce 6800

1024 ddr

pentium 4 2.0 ghz

Permalänk

Version på drivrutiner ?
Moderkort ?
OS och eventuelt SP ?

Folk ger för dålig information.

Permalänk
Medlem

Du har helt enkelt för dålig dator.. Du måste köpa nytt grafik kort, och mer minne. Och bättre processor. Inget sämre än FX-55:an annars så är det kört tyvärr :'(

Permalänk
Medlem

Kör du med något program som låser din hz i stil med reforce eller dylikt?

Om du nu gör det, nollställ ändringarna som programmet har gjort och se om bf2 startar

Permalänk
Medlem

jag hade det installerat förut och funkade perfekt sen patchade jag det sen avinstallerade jag det, sen nu har jag installerat det igen och nu fungerar det inte... som sagt det blir bara svart och sen ut till skrivbordet igen, jag hade reforce men jag slängde det bara.... måste man nollställa?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrHanga
Du har helt enkelt för dålig dator.. Du måste köpa nytt grafik kort, och mer minne. Och bättre processor. Inget sämre än FX-55:an annars så är det kört tyvärr :'(

HAHAHAHAHA

Jag har en celeron på 2.4 och jag kan spela det..1 gb ram o fx5600xt

Visa signatur

PS3 160GB WiFi|2 Handkontroller|Need for Speed Carbon|Dark Kingdom|Fight Night|Full Auto 2|Gundam Crossfire|Madden 07|Resistance Fall of Man|Ridge Racer 7|Tiger Woods PGA Tour 07|

Permalänk
Medlem

japp det måste man

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RagnarOhman
HAHAHAHAHA

Jag har en celeron på 2.4 och jag kan spela det..1 gb ram o fx5600xt

Hort talas om begreppet ironi?

Visa signatur

Strategery!

Permalänk

huh vad?

Visa signatur

PS3 160GB WiFi|2 Handkontroller|Need for Speed Carbon|Dark Kingdom|Fight Night|Full Auto 2|Gundam Crossfire|Madden 07|Resistance Fall of Man|Ridge Racer 7|Tiger Woods PGA Tour 07|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RagnarOhman
huh vad?

Det svarar på den frågan

On topic:
Det kan mycket väl vara så att refresh-fixen ligger kvar i registret, så testa att installera om reforce och ta bort inställningen.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patienten
Det svarar på den frågan

On topic:
Det kan mycket väl vara så att refresh-fixen ligger kvar i registret, så testa att installera om reforce och ta bort inställningen.

funka inte

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alhambra
Hort talas om begreppet ironi?

I think the word you're looking for is sarcasm.