Permalänk
Medlem

Dell coupons?

Jag har sett att dell USA skickar ut en massa kuponger med rabatter på bla 600$-750$ och nu undrar jag om det finns något liknande som dessa fast som man kan använda i Sverige?

Mvh Doope

Visa signatur

Samsung NC-10 Netbook

Permalänk

finns inga sådana i sverige, tyvärr. Vi får nöja oss med deras generösa erbjudanden

Visa signatur

ris är nyttigt för hälsan

Permalänk
Medlem

rice_boiler, som vadå, ett usb-minne?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gpp-esm
rice_boiler, som vadå, ett usb-minne?

hahaa, ja tycker inte du det är bra eller?! egentligen så suger alla deras erbjudanden, dubbel minne, tt det är billigare och ta pengarna direkt och köpa en egen minnesmodul istället för deras överpriserade....

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fan det är synd som attan.... Hade ju inte varit helt fel med en fin rabatt.
Jag ska ju iofs över till USA för att studera till våren men skulle behöva en bärbar nu till hösten då jag ska skriva min C - uppsats + att min stationära har gjort sitt.

Hur mycket kan man tjäna på att köpa en bärbar i USA jämfört med i sverige?

Mvh Doope

Visa signatur

Samsung NC-10 Netbook

Permalänk

du tjänar nog någon tusenlapp skulle ja chansa på, om du orkar leva med eng tangentbord dvs ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det är ju aldrig fel att spara lite pengar.... Vad skulle det kosta att byta ut tangentbordet till ett svenskt och är det något man kan göra själv?

Visa signatur

Samsung NC-10 Netbook

Permalänk
Medlem

vad jag sett på notebookforums.com så tjänar du nog definitivt mer än en tusenlapp, några stycken tusenlappar är nog min gissning!

Permalänk
Medlem

hur är det om man skulle vilja byta från amerikanskt till svenskt tangentbord då? Något man gör själv eller kostar det skjortan? Känns jobbigt att inte ha åäö även fast det går att ordna utan att byta så skulle det kännas bäst att ha ett helsvenskt.

Något mer man bör tänka på ang ev köp från USA tex.
Garanti, Adaptrar osv?

Mvh Doope

Visa signatur

Samsung NC-10 Netbook

Permalänk
Medlem

j-vla dubbelpost....

Visa signatur

Samsung NC-10 Netbook