Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem

skulle kunna tänka mig o vara med som necromancer isfl.

Permalänk
Medlem

SOm sagt drar vi igång vid 22:00. Håll utkick här i detta forumet runt den tiden för spelnamn och pass.

Visa signatur

Liten nisse dator hittar, och i denna de nu tittar. Nisse flexskiva vill vara, då datorn fil på honom spara.
Nisse inget skrivskydd har, så nisse slutar sina dar.

Permalänk
Medlem

är lite sugen på att va med, får se sen

Permalänk
Medlem

Går det inte att spela Diablo 2 i nätverk? Isåfall kan vi ju spela med Hamachi så kan även jag vara med ^^

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem

Kan nog föresten inte ikväll, sitter och lanar och vill inte vara osocial.
Men nån annan dag är jag på, ifrån lvl 1? Isåfl vill jag vara necromancer!

Ni får säga till i förväg vilken kväll ni tänkt er, så jag kan inhandla proviant för att sitta uppe 24/7.
Mitt kylskåp tillåter inte en uppesittarkväll :/

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med ikväll/natt, det ska bli roligt att se vad den nya patchen gör.

Permalänk
Medlem

Visst kör vi från scratch. Lvl 1 är det som gäller. Inga start kapital eller grejor. Bäst är om vi har en från varje klass. DreamTeam liksom.. hehe

Visa signatur

Liten nisse dator hittar, och i denna de nu tittar. Nisse flexskiva vill vara, då datorn fil på honom spara.

Permalänk

sc lr hc?

Visa signatur

Phanteks XT PRO Ultra || Ryzen 7 9800X3D || RTX 3080 || Odyssey G95SC 49" || 32 GB 6000MHz CL30 || WD SN850X || || TR PS123SE || B650 Eagle AX || RME850e ||

Permalänk
Medlem

Självklart Closed / HC. Vi kör till alla eller någon dör.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag är också sugen på att lira mest pga nya patchen, men då måste man ju klara spelet först innan så man kan lira hc, känns lite ansträngande. =/

Permalänk

OK. Ikväll 22 då?

Visa signatur

Phanteks XT PRO Ultra || Ryzen 7 9800X3D || RTX 3080 || Odyssey G95SC 49" || 32 GB 6000MHz CL30 || WD SN850X || || TR PS123SE || B650 Eagle AX || RME850e ||

Permalänk

Hehe, fint med många spelare.
Malvack, drar du igång nått som vi kan chatta\prata i eller?
Vi får ju försöka göra så att alla har olika char.

Mårten, japps, ikväll 22.00 .... om 50 min

EDIT : om någon undrar vad den nya patchen gör (står säkert
i någon annan tråd oxå) så lägger jag upp den här.

http://www.blizzard.com/support/?id=adt01827p

Permalänk
Medlem

Jag har dragit igång en vent server. alla som vill lira kommer in där först.

81.236.26.108

Visa signatur

Permalänk

Vi döper spelet : Sweclock
password : swe

Klockan 22.00 spelar vi

EDIT : Vi har en amazon
en barbar
två necro

Permalänk

jag är med

Visa signatur

Permalänk
Medlem

skynda
ventrilo

Visa signatur

Permalänk
Medlem

sketans.. att man alltid ska va så sen! hade gärna vart me! hör av er nästa gg.. är inte alltid så aktiv i forumet
men ha de så kul inatt! (hade gärna joinat!)

Permalänk

Det var en bra runda,
5 timmar, lvl 24 och i act 4.
Inget fusk eller boost.

Permalänk
Medlem

Klockan är sent och vi gav upp Kom till act 4 på 5 timmar. Lvl 24. Segt men skoj. Ingen död. To be continued...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag är på nästa gång som necromancer, om några kvällar

Permalänk

malvack och gänget, synd att jag fick sluta. Men i vilket fall, nu får jag nog min bärbara idag. Hoppas vi ska spela ikväll lr imorgon kväll.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tjenare. Det är lungt. Vi spelade klart akt 3. Vi lirar säkert inatt igen så vill duvara med så sägtill. Vi kör väl igång vid 22 idag igen tror jag. Jag får se. Har lite att göra idag.

Visa signatur

Permalänk

men jag är bara i act 2. vetefan om jag pallar få upp honom till act 4. vi får se.

Visa signatur

Permalänk

Mårten, be någon boosta dig till act 4. Vi är på lvl 24 alla 3. Du har hela dagen på dig... om du inte ska jobba.

EDIT : Gäller även andra om ni är intresserade.
OBS! Inga übervapen till gubben som kommer från gammla chars.

Vi siktar på klockan 22.00 ikväll.

EDIT : Jag får tyvärr kasta in handduken ivkäll. Jag är nog inte
hemma förrän midnatt. Sorry...

Permalänk

Jag är nu i act 5. hehe. blir det nåt ikväll???

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu gräver jag upp denna från graven igen för att ställa frågan:
Blir det några fler all nighter?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av organics
Nu gräver jag upp denna från graven igen för att ställa frågan:
Blir det några fler all nighter?

det tror jag säkert. bara någon tar poå sig ansvaret att organisera det.
jag skötte det ett tag men lirar wow nu, så du kan kanske göra det?

Permalänk

Jag e på till helgen.

Permalänk
Medlem

Tänkte köra lite i natt. (Ledig imorgon) Är det någon som är på så säg till

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Men vad bra, jag skriver i en tråd för att sedan glömma bort det...
Jag vill nog helst inte organisera en all nighter i D2 då det är första gången jag vill ge mig in i en!

Men om någon bara orkar ta befälet så är jag på.