Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Diablo 2 "all nighter"

Permalänk
Medlem

Diablo 2 "all nighter"

Jag och en annan Diablo veteran tänkte köra igenom "Diablo 2 LoD". Hardcore såklart, vi söker 4 st till som vill göra desamma. Vi sitter hela natten och lägger inte av föränn vi e döda eller vi klarat det på hell.

P.S.
1. All utrustning som används ska hittas på servern (alltså inga items från andra gubbar).
2. Inget boost
3. Såklart inget fusk, som maphack eller liknande.

Permalänk
Medlem

Clost hoppas jag iaf? jag kan hänga på tror ja kör som brab eller pala är det okej när kör ni igång?

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

VI kör ikväll strax efter elva.
Självklart är det closed och barb blir perfekt! Vi har redan en sorc och en pala i laget.

Permalänk
Medlem

Hur får vi kontakt, vill veta server/pass

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Så addad, ska ut cirkus 1 timme nu ska köpa in lite grejer tills ikväll

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur lång tid borde det ta ungefär att klara hela? Jag kanske kan tänka mig att vara med, men det tar kanske lite för lång tid eftersom jag har skola imorgon. Fast jag kommer nog ändå att dö ganska tidigt, typ nånstans på nightmare eller liknande, så det går nog bra. Är det någon speciell sorts gubbe som jag borde vara då, om det blir så att jag är med?

Visa signatur

Vill du ha svar? Citera mig gärna.

Permalänk
Medlem

lajnold, vi kan inte ha med nån som är säker på att han kommer dö och som inte kan vara med hela tiden, vi behöven nämnligen så många som möjligt, framförallt i hell.

Permalänk
Medlem

Jag är inte säker på att jag kommer att dö. Jag brukar ofta inte överleva längre än till någonstans på nightmare, men då kör jag single player. Multiplayer så brukar jag oftast inte dö ifall jag verkligen satsar på att inte göra det, som jag oftast inte brukar göra. Så överleva borde jag kunna. Men då kan ju tiden ändå vara ett problem. Jag tror jag kan vara med till 3-4 tiden ungefär, men det kanske är för kort?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

mm, det är för kort

Permalänk
Medlem

Det var synd. Men om det skulle bli så att ni inte får ihop nog många då? I såfall kanske det inte gör något att någon som troligtvis inte är med hela tiden ändå är med ett tag.

Visa signatur

Permalänk

Krävs det att man kör det via battlenet? Lite strul med min key nämligen... Om inte så är jag game, var ett år sedan jag pressade det på hardcore senast.

Permalänk
Medlem

Det är ganska uppenbarat att vi kör battle.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FusionStar
Lite strul med min key nämligen..

Permalänk

lycka till att klara det på hell så snabbt=)

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig att ni väjler en torsdag framför en fredag eller lördag?
Bara nyfiken ^^

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

dom kanske inte orkar vänta tills imorgon, och dom kanske har lov?

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Har ni inte skola imon?

Permalänk

nej vi har lov men vissa har bestämt sig för att vara "sjuka" imorgon

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna varit med. Men jag jobbar under veckan... Hade nog överlevt igenom hela:) Hade velat tanksa med baba eller dragit av lite traps med assa:) Om ni kan köra lörda natt istället skulle det sitta fint:)

Permalänk
Medlem

ooh jag är grymt sugen! men kan inte förrän imorn. måste ju jobba =(

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk
Medlem

Snälla, ta pålörda natt till söndag?:D Ändrade mig ang charchoice, om de blir nå så får det bli Summon necro! Med lite corpose explode & amp dmg. Isånna fall skulle det vara bra om Paladinen Körde med Concentrat:)

Btw, även en bra idé om alla har ventrilo:)

Permalänk
Medlem

Ifall det skulle varit på dagen skulle jag varit med. Skulle bidragit med en kicksin hybrid.

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

Köra idag då?

Permalänk
Avstängd

Hur kan ni köra på battle.net!

jag får bara faild to join game?
rätt så störande.
me m ni har nåt bra förslag hur man blir av med den skiten så är jag gärna med och spelar.

jag älskar då att vara necromantiker!

Permalänk

crap Diablo2, det va länge sen. Kanske ska man börja lira det lite igen? jag har hört att det har kommit många nya runord som jag skulle vilja testa så kanske jag gör en comeback, vem vet?

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

fanva mys att det finns människor som sitter och gamar D2 LoD fortfarande! det var nog den finaste eran i livet när man satt där o pressade, snittade 10 timmar/ dygn som mest, man gick ju i högstadiet så vem brydde sig...

vilka minnen, hur länge satt man inte för att få den där förbannade grandfathern, stormshielden och windforce

vet nån om det existerar den minsta tillstymmelse av plan till att göra ett D3? det skulle vara det bästa som möjligtvis kunde hända.

hur är battle.net nu förresten? la av när hela jävla hack-härvan var på topp och soj inte längre var valuta eftersom 90% var dupade. är det fortfarande massa hack o skit som domminerar eller har det rensats upp i träsket? när kom senaste patchen??

Permalänk
Medlem

med tanke på alla som jobbar och går i skolan, skulle det nog vara bättre om vi tog det ikväll (fredag). då hakar jag på kan jag lova!
blir nog pala, druid eller necro, får se

Visa signatur

Phear the beavers!
<>(,,°°> <>(,,°°> <>(,,°°>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Podi
med tanke på alla som jobbar och går i skolan, skulle det nog vara bättre om vi tog det ikväll (fredag). då hakar jag på kan jag lova!
blir nog pala, druid eller necro, får se

Lörda natt ffs... Ska hinka öl ikväll för en polare fyller 18^^

Permalänk
Medlem

ptja, ok då! lördag natt ;P ska nog iväg själv när jag tänker efter

Visa signatur

Phear the beavers!
<>(,,°°> <>(,,°°> <>(,,°°>