Hur många lirar Maple Story?

Permalänk
Medlem

Hur många lirar Maple Story?

Ja, hur många är det här på Sweclockers spelar Maple Story?
Isf, skriv vilken level du är i, vad du har planerat att avancera till och något annat skoj!.

Om ni inte vet vad Maple Story är, så besök www.mapleglobal.com , tyvärr är regestreringen för betan stängd.

Permalänk
Medlem

"nej!"

testade det faktiskt för kanske något halv år sedan i en eller två timmar men la sedan av

finns många "barnsliga" mmorpg spel som man bara provar under ren desperation ifall man inte hittar något mmorpg spel

Maple Story av ett av dom

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk

Jag spelar, på beta-servern är jag lvl 32 Ice/lightning wizard.
Och idag reggade jag mig till den nya servern med Ossyria, har inte hunnit göra char. ännu.

Permalänk

maple är det coolaste mmorpg som fan finns, jag lurar det typ varje dag, har en lvl 38 mage och lvl 25 thief, det är kul som fan, och gratis dessutom!

Visa signatur

Chieftech Mesh, 1x120, 5x90 | MSI RS480M2-IL XPRESS 200 | AMD Athlon 64 3000+ s939 | WDC 200GB | Corsair VS512MB400 x 2 | Asus Extreme GeForce PCX6600GT 128Mb Doom 3

Permalänk
Medlem

Usch och fy, testade det när jag tröttnat på WoW i jakt på nåt att sysselsätta mig med men det var tamejfanken bland det tråkigaste jag spelat.

Permalänk
Medlem

mysigt litet spel!

är lvl 9 ska vara warrior.

dom ska abra ha strength och luck väl?

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

Det funkar inte för mig. fanskapet kopplar ner efter 15 sekunder, dessutom går det inte att välja karaktär för att gå vidare.

Kort sagt - NEJ, jag kör inte det där irriterande jävla spelet <_<

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Sötast

Lirade det nåra veckor för något halvårsen eller så

Permalänk

Lirar det på jobbet för att tiden ska gå. Jag diggar det. Underbart upprepande