Hate that crazy frog [ flashspel]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

92

Visa signatur

E8400 3.0GHz, Asus Maximus Formula iX38 , 4gb ram. Asus x1950pro. Antec P180 . 950gb space.

Permalänk
Medlem

88

Jag är nog den ende här som inte hört ringsignalen eller sett reklamen...har bara sett orginalet "The Annoying Thing"

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qwarkman
88

Jag är nog den ende här som inte hört ringsignalen eller sett reklamen...har bara sett orginalet "The Annoying Thing"

Nej faktiskt inte;)

Fast jag har hört den på hamspterpaj unfär 50 gånger den där Axel F, min halvbror avgudar den grodan och stätter på den och låter den gå om och om igen det första han gör.

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
brittErik var det väl ändå inte? stod i tidningen om han som skapade crazy frog för några dagar sedan:p och det var inte britterik...

Britt-Erik var väl bara killen som gjorde ljudet till en två-taktsmotor, sen så kopplades det ihop med Crazy Frog....

Visa signatur

"Gee Bender, how are you going to get past those bars?" "I don't now, I guess I just have to BEND them! Moron!" -Bender

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahpluth
Britt-Erik var väl bara killen som gjorde ljudet till en två-taktsmotor, sen så kopplades det ihop med Crazy Frog....

Nu vet jag inte vem britt-erik är men det är Malmedahl på forumet som gjort motorljudet...

Permalänk
Medlem

det är jag som gjort motorljudet

Visa signatur

Ave!

Permalänk
Medlem

Är det inte samme kille som ligger bakom motorljudet som ligger bakom sunkigt hemska Crazy Frog?

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Han som har gjort motorljudet har gjort ljudet till Crazyfrog-låten.

Sen vet jag inte om han har gjort alla som andra låtarna som finns t.o.m på ett album.

Permalänk
Medlem

Den galna grodan föddes i slutet av 2003 då dataanimatören Erik Wernquist la ut en animerad film med en grodliknande karaktär han kallade "The Annoying Thing" på nätet. Karaktären, och det irriterande ljudet som Wernquist lånat, spred sig snabbt och köptes in av den internationella mobiloperatören Jamba som saluförde den som nedladdningsbar ringsignal under namnet Crazy Frog.

HAN SOM ANIMERADE GJORDE INTE LJUDET SJÄLV!!!! LJUDET ÄR GJORT AV EN HEMMAPULARE OCH LJUDET HAR SPRIDITS MED HJÄLP AV E-POST!