Permalänk
Medlem

www.netvaruhuset.com har tydligen en Pioneer Slot-in för 800 kronor, det är inte så illa.

Ska se om jag kan direktlänka..
http://www.netvaruhuset.com/mmedia.html

EDIT

Nej vad dum jag är, det var ju bara en DVD-läsare, ignorera mig.

Permalänk

Finns det några nackdelar egentligen med slot in? Fattar inte varför inte fler tillverkar slot in, det kan ju inte vara speciellt mycket dyrare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _baRRy_
Använder man webbläsaren "OPERA" så kan man posta mer..

Citat:

_baRRy_
Avstängd

Jo verkligen

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Artoo-Detoo
Finns det några nackdelar egentligen med slot in? Fattar inte varför inte fler tillverkar slot in, det kan ju inte vara speciellt mycket dyrare.

kan inte bränna och läsa mini cd och mini dvd.

Permalänk
Avstängd

plus att de oftrfa går sönder efter ett tgag pga allt damm. min pioneer slotin pajade efter nått år bara...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Artoo-Detoo
Finns det några nackdelar egentligen med slot in? Fattar inte varför inte fler tillverkar slot in, det kan ju inte vara speciellt mycket dyrare.

Har även hört att dom låter mer då dom saknar lucka som dämpar lite av ljudet.

Permalänk

Att man inte kan bränna eller läsa mini cd och mini dvd är ju inget man lider direkt av, att dom skulle gå sönder snabbare pga damm tycker jag verkar konstigt. Tänker på alla bilstereos, känner ingen som har haft en cd som gått sönder pga damm och då är iallafall min bil betydligt dammigare miljö än mitt rum där datorn står

Ljudnivån är ju ioförsig ett minus, men åandra sidan låter en cdspelare alltid förmycket så man använder den sålite man kan... Det ända som talar mot ett köp av slot in för mig är som det ser ut nu priset...

Permalänk
Medlem

Jag har en gammal Pioneer dvd-läsare med slot in. Den har funkat perfekt ända sedan jag köpte den för många år sedan. Dock är det ingen brännare utan bara dvd-läsare, men ack så smidig när man bara ska stoppa i en skiva för att läsa av den!