WoW Guild @ Haumarush!! se hit :>

Permalänk

TSS= The Swedish Sweclockers..:)

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk

Jag är med, kör nog också UD priest.

Visa signatur

New computer = No more lagg

Permalänk
Medlem

Okej skriv upp mig, UD Rogue, får se hur pass mycket spel det blir med den men iom att jag har en main å en alt redan, men en swec-guild är ju alltid kul!

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Jag är lite sugen på att börja lira igen, Orc Rogue antagligen.

Så länge inte guildnamnet är Ancient Keepers of Kalimdor eller nåt sånt trams ^^

Visa signatur

w y s i w y g

Permalänk
Medlem

är inte säker än, men jag kommer förmodligen vara med, dock inte så aktiv för att jag måste vara på min main med Oó

EDIT: ska det vara en svensk guild? för några i min guild vill gärna joina... men dom är dock inte svenskar :/

Permalänk
Medlem

okei har bestämt mig nu, blir en druid

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem

förslag* jag tycker inte vi ska han en swe guild.. om man har dom som pratar eng med så blir det oftas inte lika mkt strams , det är vad jag tycker

Permalänk
Medlem

håller med chipen.

En sak också, vad kommer vi ha för inriktningar i guilden? PvP, PvE? vad kommer vi ha för regler? vem kommer göra hemsidan? kan jag få vara andra GM (officer heter det väl?)? kan man få cancer av att andas medans man duschar?

Permalänk
Medlem

Ja håller med, vi kan ju vara en "sweclockers"-guild, men behöver ju knappast vara bara svenskar för det

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RatFace
håller med chipen.

En sak också, vad kommer vi ha för inriktningar i guilden? PvP, PvE? vad kommer vi ha för regler? vem kommer göra hemsidan? kan jag få vara 2:ra GM? kan man få cancer av att andas medans man duschar?

1. vet jag inte, 2. regler?, 3. den som vill. tar vi när guilden är skapad. 4. 2a GM?, tycker vi har 5-6 officers som är så. 5. kan man nog inte nej.

Namn nu!! ska vi heta SweC bara eller? ska vi ha nått annat.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

vi ska vara en seriös pve guild, dom som tänker vara med ska spela sina chars som mains. Det är iaf vad jag tycker.

Visa signatur

blocka då tönt!

Permalänk
Medlem

Ja "Swec" eller något låter som ett bra guildnamn.

Regler i guilden är väl synt förnuft, inte spamma osv

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Jag är med. swec guild och ny server låter kul. Jag har inte bestämt mig för vad jag ska spela, kanske skulle pröva på ett par karaktärer innan onsdagen.

Jag kommer ha denna karaktär som min main, den lvl 27 warrior jag har på stormscale har jag ändå inte kommit så långt med.

Ang. namnet tycker jag swec blir bra, varför krångla till det?

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jorp
vi ska vara en seriös pve guild, dom som tänker vara med ska spela sina chars som mains. Det är iaf vad jag tycker.

jag tycker inte vi kan kräva från folk att dom ska ha dom som main, men är aktiv tycker jag man borde vara

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

sålänge namnet inte innehåller "of the" så är jag väl ganska nöjd... samt att guildtabaren INTE har svart basfärg... som 99,9% av alla andra guilder på alla servrar. -.-

Permalänk
Medlem

Kan man signa upp sig som osäker?

I så fall:

Tauren druid

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jag tycker inte vi kan kräva från folk att dom ska ha dom som main, men är aktiv tycker jag man borde vara

jag vill att denna guild ska bli bäst på servern, inte nån halfass altguild :\

Visa signatur

blocka då tönt!

Permalänk
Medlem

Klart man är med.
Preliminärt - Tauren / Warrior

Visa signatur

Det är inte jag som har rätt, det är du som är dum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jorp
jag vill att denna guild ska bli bäst på servern, inte nån halfass altguild :\

Lär ju dröja ett tag på en ny server tills det blir fråga om ragnaros och grejer. Kommer ju ändå bli rätt många som kör mains på denna server och guild. Blir nog bra ska du se

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kul idé. Om det håller d.v.s.
Skönt med en ny server , vad lite ganking det blir

Kega UD / Rogue

Så länge jag har tid, har ju min main att lira med också.

Permalänk
Medlem

Förslag på namn...

Seriösa:

Sweclockers
Swec

Annorlunda/fantasi:

Vesneratu (betyder inget vad jag vet, men tycker det låter fränt)
Insynum (samma som ovan)

Annat:

Unseen, The (med eller utan The)

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Förslag på namn...

Seriösa:

Sweclockers
Swec

Annorlunda/fantasi:

Vesneratu (betyder inget vad jag vet, men tycker det låter fränt)
Insynum (samma som ovan)

Annat:

Unseen, The (med eller utan The)

jag tycker Unseen, eller The Unseen låter ganska bra, annars Swec

Visa signatur

Permalänk
Medlem

eller kort och bra, <SS>

När blizzard frågar så betyder det Swedish Sweclockers, eller vad man nu vill

Permalänk
Medlem

Unseen låter ju inte helt fel.
Tycker personligen att det ser bättre ut än att ha något med "of" eller "The"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

vad för sorts realm är det? pvp, rp, rppvp, pve?

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

Enligt WoW sidan är det en PvP realm.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Finns en mob i Diablo 1 som heter Unseen om jag inte minns fel? Aja, onödigt vetande

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med

Tauren/Warrior

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kommer det bli en sådär "mysig" guild där alla hjälper alla med allt, typ tailors gör bags till alla och blacksmiths gör vapen, leatherworkers armor m.m ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WK-3500
Kommer det bli en sådär "mysig" guild där alla hjälper alla med allt, typ tailors gör bags till alla och blacksmiths gör vapen, leatherworkers armor m.m ?

tycker jag absolut!. nästan självklart?

Visa signatur