Permalänk

Ny hemsida på G

Hallllu!

Så nu har jag arbetat ett tag på min nya privata hemsidan.
Att den är så enkel beror på att jag gillar stilrena och enkla designer, där jag sätter informationen i fokus.

Så vad tycker ni om den? Vad kan bli bättre?

http://protest.ath.cx/~ticex/test/index.html

Permalänk
Medlem

stilirent, bra färger. men varför går alla mot så gigantiska loggor? och centera copytjafset.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Helt ok, sköna färger för ögonen. Har dock ett par tankar om headern.

1. Skyskrapan ser lite konstig ut om man tittar direkt på den. Detta är visserligen inget större problem, men det känns som att du kanske skulle prova lite mjukare kanter på det?

2. Om man tittar på menyn och "känner av" headern så tycker jag att molnet är lite olyckligt placerat. Nu bryr inte jag mig personligen, men andra kanske för det. Jag fick nämnligen först associationer till 11:e september om jag ska vara ärlig. Vet inte om jag är ensam, men om man stirrar på länken "Startsida", och försöker läsa av headern i ögonvrån så blir det så för mig.

Annars, tyckte jag det var en mycket bra sida.

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
och centera copytjafset.

Testade precis men det blev inte alls bra.

Angående loggan ska jag testa att "mjuka" till den lite.

Permalänk
Medlem

Kontakta oss? Vilka oss? Det står ju klart och tydligt att det handlar om en person, inte flera.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

Vad är meningen med att ha en privat portfolio? Vore det inte smartare att ha en offentlig?

Visa signatur

All glory to the Hypno-toad.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Kontakta oss? Vilka oss? Det står ju klart och tydligt att det handlar om en person, inte flera.

häng inte upp dig på det, skrev bara in det lite fort så ni ska kunna se hur designen kommer att se ut. Så kommentera gärna designen istället.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av stafh
Vad är meningen med att ha en privat portfolio?

Ja min privata som privatperson, alltså bara jag som uppdatera och tar hand om den, kan man inte kalla det privat utan att hävda att det är bara jag som får surta på den? Eller tänker jag fel? :/

Tack