Deadline klockan åtta och sidan buggar i IE

Permalänk
Medlem

Deadline klockan åtta och sidan buggar i IE

Akut hjälp eftersökes,

http://www.clan-cr64.com/ fungerar prima i Firefox men presterar anus i Internet explorer, vad kan jag göra för att få den att se likadan i IE som FF?

http://www.clan-cr64.com/style.css

Tack på förhand

Permalänk

Börja med att se till att sidan validerar det går nog lättare om du tar bort de jobbiga ramarna.

Visa signatur

Python-IRC på svenska: #python.se

Permalänk
Medlem

Varför har ni båda engelska o svenska, ser ju bara helt fel ut... Bestäm dig vilket språk du ska använda :/

Permalänk
Medlem

Kanske ska överväga att använda png för loggan också, blir en del jpeg-brus om man kikar noga..

Permalänk

Det roliga är att det inte nämns EN enda gång på sidan vilket spel det gäller.
Men jag antar att det är CS?

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av seth vicious
Det roliga är att det inte nämns EN enda gång på sidan vilket spel det gäller.
Men jag antar att det är CS?

Spelar det någon roll?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Vila i frid

Pga att sidan handlar om en cs-klan kan det väl vara bra att nämna det?

Permalänk
Medlem

OffT: Tycker ni ska köra med endast svenska tills ni behärskar det engelska språket lite bättre. Man tappar lite intresse när man läser knaglig engelska, speciellt om det är mycket man ska läsa.

Visa signatur

"Sleep is one of those funny things about being a human being" - Marshall Brain
"Mike broke the hubble, Mike broke the hubble" - Mystery Science Theater 3000
"Det finns inget som kan kallas skrot!" säger Mulle Meck, "bara gamla saker som går att använda på nya sätt. Rulla ut och rulla på."

Permalänk
Medlem

Vet inte om du vill ha någon kritik, men jag kan iaf upplysa dej om en sak.

Sitter och tittar på sidan med en sån där ultra-modern mojäng till skärm som är platt. Och den vita texten fullkomligt skär i mina ögon med en sån där mörk bakgrund. Vet inte om det är något TFT fenomen, kan dock inte komma ihåg att jag hade sånna problem med min gamla CRT:are.

Aja, hur som helst, kanske kan vara nått att tänka på?