Bästa ftp programmet?

Permalänk
Medlem

Bästa ftp programmet?

villket är det bästa ftp programmet för att köra ftp server eller vad man kallar det....så jag kan dela ut saker från min dator?

Visa signatur

1# Asus P5AD2-E Premium | P4 3,6Ghz 64bit | Asus x850xt | 1024 ram | 300gb + 120gb | Benq FP937s | Chieftech Chassi | Win XP Pro
2# Siemens moderkort | P4 1,4Ghz | G-force 4 | 256 ram | 80gb | Hansol 17" CRT | Fujitsu siemens silver line Chassi | Win XP Pro |>>>>PcMark04 1812<<<< =(

Permalänk
Gäst

Finns många bra,men personligen så körs det på CuteFTP.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mulle87
villket är det bästa ftp programmet för att köra ftp server eller vad man kallar det....så jag kan dela ut saker från min dator?

Det finns många bra FTP-program, precis som DreamMaan säger, och sen beror det på vad du vill göra totalt, d.v.s. vad programmet för övrigt ska klara utav?
Här finns det flera exempel på freewareprogram.

Visa signatur

En skillnad mellan människor och djur är att några av de förstnämnda har lyckats utveckla ett skrivet språk för distanskommunikation.
Åsikter och fakta är inte samma sak | En del ser problem enbart som hinder medan andra betraktar dessa som möjligheter
Den enda -ism jag hyllar är Realism | Inform rednecks on facts, just calling somebody stupid wont start any thinking process.

Permalänk
Medlem

De flesta är jättebra.

Kör själv på CesarFTP eftersom det är sjukt lätt att använda.

Visa signatur

P4 3,4 Ghz EM64T, GeForce 6800NU 370/800, 1024 MB DDR2 SDRAM

Permalänk
Medlem

Ursäkta, men är det inte en server han söker ?

Serv-U använder jag själv.

Visa signatur

"Ge daj inte"

Permalänk
Medlem

tackar...ska testa det Serv-U...

Visa signatur

1# Asus P5AD2-E Premium | P4 3,6Ghz 64bit | Asus x850xt | 1024 ram | 300gb + 120gb | Benq FP937s | Chieftech Chassi | Win XP Pro
2# Siemens moderkort | P4 1,4Ghz | G-force 4 | 256 ram | 80gb | Hansol 17" CRT | Fujitsu siemens silver line Chassi | Win XP Pro |>>>>PcMark04 1812<<<< =(

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAHP3369
Ursäkta, men är det inte en server han söker ?

Serv-U använder jag själv.

Visst gjorde medlemmen det.
CuteFTP Server finns samt mycket annat med Globalscape att göra.

Permalänk
Medlem

Kör själv med BulletProof FTP Server och tycker det funkar prima