Permalänk
Medlem

Vietnam-spel

Jag läste nyligen ut "We were soldiers once...and young" och blev sugen på att spela nåt shysst vietnamspel men kom ganska snabbt fram till att det inte fanns väldigt mycket att välja på så jag tänkte kolla om det fanns någon på forumet som kunde tipsa om nåt jag kanske missat (oberoende av plattform eller releasedatum). Passar samtidigt på att tipsa om de jag själv kommit på.

Vietcong
Fps med inslag av grupptaktik. Inte spelar det så mycket själv men min bror tyckte det var väldigt bra. Personligen blev jag lite trött på alla tunnelbanor. Ser dock fram emot att prova uppföljaren.
Screenshot

Close Combat - Vietnam mod
Ursprungligen ett riktigt bra wwII-rts men som med denna mod istället utspelar sig under Vietnamkriget.
Screenshot (från icke-modiferat spel men det visar iaf ungefär hur det ser ut)

Shellshock: Nam '67
Testade detta tps i knappt 2 min men insåg ganska fort att det inte var särskilt bra. Kanske borde gett det lite mer tid men det verkade riktigt dåligt.
Screenshot

Battlefield Vietnam
Väldigt roligt fps som tyvärr hade sina brister däribland väldigt dålig AI för oss som föredrar att spela mot datorn. Någon som vet om det kom några förbättrade bots eller något som gjorde singleplayer bättre?
Screenshot

Visa signatur

12:50. Press Return

Permalänk
Medlem

Conflict Vietnam och.. uhm...
Kommer inte på ngt annat

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk

Shgellshock e skönt:P fast det hade du ju testat , men ja kan tipsa andra.
Där kan man ju sjuta av armar och huvven och så, o fastna i fellor.
Men de e skönt.

Permalänk
Medlem

Line of Sight: Vietnam. Kommer ihåg att det var väldigt snyggt när det kom?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk
Visa signatur

a64 3500+ 1gig RAM corsair (2x512 dualch.) dfi infinity mobo. gainward 6800U pcie