Permalänk

Detta borde klassas som skadegörelse... Det betyder alltså att du planerar någonting olagligt vilket inte är ett tillåtet diskussionsämne på SweC.

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk
Medlem

Tror att GND är jord(svart) och 12V är gul från nätagget!

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual EVO OC | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold | Acer 24" Predator XF240H 144Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte56
Tror att GND är jord(svart) och 12V är gul från nätagget!

Det stämmer bra det. Får man fråga varför just Cpu:n skall pajja? Är det inte bättre om allt går sönder? Plocka ur prollen och koka den i kungsvatten några minuter och sätt tillbaka den sen, då funkar den nog inte helt bra

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." /Ernst Kirchsteiger

Permalänk
Medlem

ÄÄääh vafan, nu bränner vi brorsans CPU. Den suger ju, så vafan....

Samma som :

äääh vafan , nu sparkar vi sönder den där jävla tattarbilen. Den är ju ful, så vafan...

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Inaktiv

VAFAN???? e du körd.... bara för hans dator suger så behöver man inte paja den.... tänk lite för fan!!!! han kanske är nöjd med den och kan göra precis det han behöver med den.. och även om han inte är helt nöjd med den utan vill uppgradera den så tycker han kanske att den han har fungerar bra för tillfället!!!!

slutsats: DU E KÖRD I HUVUDET

Permalänk
Medlem

så jävla onödigt å göra så de finns inte, väx upp.

håller me diggarn där

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hehe, lite lol tråd med alla som skriver sina olika meningar Jag hoppas att du leker med oss helt enkelt. Jag skulle aldrig i huvud taget ha sönder nåt elektroniskt, eller nåt annat heller för den delen. Speciellt inte någon annans grejer. Minns än idag när jag slog sönder en gammal (trasig) telefon när jag var ca 5 år (vår egen). Sorjligt att man gjort så korkade saker

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

Kan väl klassas som skadegörelse o jupp jag är rätt så körd i huvet hjälp mig mer!
jag behöver faktiskt inte ge er en anledning eller förklaringar överhuvudtaget till varför jag gör detta för det andra så har han redan en anna processor som han använder så det är mer för att skrämma honom lite. Vill inte låta processorn damma eller köra över den med bil som om det våre en ipod nano , JA DOM är körda i huvet faktiskt.

Have some fun for f*ck sake

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk

tycker det här låter helt idiotiskt om jag ska va ärlig!
men men det är upp till dig, om du nu vill skrämma honom
och nått ska gå sönder kan du ju alltid ändra på switchen
115/230 v på baksidan av nätagget så den står på
115 v, kommer smälla till och han kommer garanterat
hoppa till, hoppas bara han har nått billigt noname
nätagg!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av L0rden
Det stämmer bra det. Får man fråga varför just Cpu:n skall pajja? Är det inte bättre om allt går sönder? Plocka ur prollen och koka den i kungsvatten några minuter och sätt tillbaka den sen, då funkar den nog inte helt bra

hehe bra det

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual EVO OC | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold | Acer 24" Predator XF240H 144Hz

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd låst, Piilo varnad.
Planera dina brott någon annan stans, eller ännu hellre, inte alls.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem