XFX GeForce 7800gt för 2795:-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dougremer
Men har någon kollat upp sitt kolli-id?

Ja, det är inte registrerat av posten ännu. Tror inte posten jobbar på helgdagar.

Visa signatur

Sapphire Pure Innovation/ Athlon X2 4400+@2.7GHz/ 2GB OCZ/ X1800XT

Permalänk
Medlem

Hmm.. det var ju uppenbarligen "tryck fel" (inte så konstigt då 2795 borde ligga en bra bit under inköpspris för komplett)så frågan är vad lagen säger om detta... även om komplett reserverar sig för fel så kan ju lagen säga att man inte kan avtala sig bort från ansvaret... Hoppas de inte annulerar ordrarna vilket de teoretiskt skulle kunna iom att de inte lämnat lagret ännu...

Vid tryckfel i annonser så brukar säljaren klara sig... men det är inte så lätt å hitta något om vad som gäller i en webshop...

Permalänk
Medlem

Om någon säljer så pm'a mig

Ska man passa på att beställa ett Point Of View 7800GT Retail från datorbutiken a' 3495:- eller ska man vänta några veckor på x1800-korten och 512mb-7800GTX-kortet så att priserna går ner ett uns?

Fan va surt att man missade detta erbjudande!

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilfirin
Om någon säljer så pm'a mig

Ska man passa på att beställa ett Point Of View 7800GT Retail från datorbutiken a' 3495:- eller ska man vänta några veckor på x1800-korten och 512mb-7800GTX-kortet så att priserna går ner ett uns?

Fan va surt att man missade detta erbjudande!

Enligt Nvidia så kommer inte priserna på några Geforce 7800* kort gå ner innan Jul.

Permalänk
Medlem

Om nån får ett 7800GT för 2800 posta här gärna

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robe90
Om nån får ett 7800GT för 2800 posta här gärna

Eller om någon får ett mail från Komplett där det står att inga kort kommer att levereras för det priset.

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 64gb | Samsung 980 Pro | AMD Radeon RX 7900 XT | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Medlem

dom kommer förmodligen reservera för tryckfel och prisändringar som alla andra butiker, men ni kan ju ha tur och att dom är schyssta

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

Mina 2 kort är påväg till mitt serviceställe så jag får dom ikväll...

DVS jag fick dom för det priset... Så ni som har beställt kan vara lugna

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Medlem

omg asså ^^

Permalänk
Medlem

Fint av komplett att skicka dem iallafall!

Permalänk

Samma här, mitt kort kommer nog runt 16:50-17.00 idag. Då är jag iväg till posten.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem

Hoppas på att få nya chassiet idag oxå;) Lian-Li Jubileum... Då är lyckan total

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DataNusse
Samma här, mitt kort kommer nog runt 16:50-17.00 idag. Då är jag iväg till posten.

asså får du en sån sedel hem till dig där det står att du ahr ett paket på posten, eller bara checkar du på postens hemsida för å se om de kommit eller ?

Permalänk

Inte den här gången. Jag får ett SMS med en kod som jag kan hämta med. Annars om det är med avi så skriver jag ut order-id från postens sida och hämtar det ut så, slipper vänta en dag på själva avi papper.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem

aha de va de där att man bocka i nåt med SMS och posten på kompletts hemsida va ?
De gjorde jag ^^

Permalänk
Medlem

de är bara att skriva upp kollinr och hämta paketet.

Permalänk
Medlem

Hämtat mitt fick med 3 spel farcry motogp x the threat.

till rätt pris 2795kr Fetglad.

Synd att jag inte fick med lite godis:)

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

*hahaha* ja det är bara att säga grattis!

Glöm inte att tacka komplett för den tidiga julklappen!

Permalänk
Medlem

Även jag har hämtat mitt nya grafikkort till det utsatta priset.
Är både glad och lite förvånad..

Permalänk
Medlem

mitt är på ica, ska hämta imorgon. Är bara lite vissen över att jag inte har pengar att köpa 2 på en gång.

Äntligen fick man något tillbaka för att kolla uppdateringar tidigt på kampanjer, erbjudanden och reor.

Visa signatur

P150 solo rev | P5N-E SLI w/NB47J on SB | E6600 w/ Ninja 1st rev | 2GB GEIL Ultra 5400 CL 3 | XFX 7800GT w/ ZM-VF700-Cu | 2 x SP120 250GB

Permalänk
Medlem

Kom ihåg att besöka http://www.xfxforce.com/web/marketing/promotion.jspa?promoId=...
för att få COD2 gratis, för att verkligen få ut det mesta av denna OTROLIGA del
Skynda fynda, deras lager är begränsat.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

Jag hämtade också ut mitt grafikkort igår för superpriset. I packeten fanns som sagt 3st spel, FarCry, X2 The Threat och MotoGP2. Jag gick även in på XFX's hemsida och registrerade produkten men då fanns inte detta grafikkortet med i listan. Jag valde då det som var närmas, det skiljde bara en 7:a på slutet i koden.

Jag väntar nu på svar från dom så får vi se om jag får ett CoD2 i brevlådan

Visa signatur

über-nabb is my lastname

Permalänk
Medlem

suck...skulle aldrig ha funderat...skulle ha köpt på en gång....sedan funderat...

Visa signatur

:D

Permalänk
Medlem

JApp hämtade mina 2 igår oxå Dom snurrar på duktigt måste jag säga och hyffsat tysta oxå
Hade lite problem att jag fick en grön rand i mitten av skärmen när jag testade Farcry och Doom4 men det försvann efter en omstart. Testade Farcry i 1920*1200 med allt på max, o det flyter fiiint Äntligen!!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag hämtade mitt kort på posten igår och fick också dom 3 spelen med. Jag gick även in och registrerade mitt kort så nu kommer jag få ett Call of Duty exemplar hemskickat den 14 november. Jag ser det som en tidig julklapp

Visa signatur

Macbook Pro 15"

Permalänk
Medlem

Är sååååå avundsjuk

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem

Jag med...
Varför måste jag ha AGP.... skit agp...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk

era små lyckogrisar... (:

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 4Ghz // Gigabyte GA-890GPA-UD3H // Gigabyte Radeon AMD 6850 // Corsair Dominator DDR3 2x2GB PC12800 // Samsung SpinPoint F3 500GB // Corsair CMPSU-650TX 650W // Eizo FlexScan S2431W + NEC MultiSync LCD20WGX2 // Logitech Z-5400 // Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

Permalänk
Medlem

Var hittade ni mailadressen att skicka kopia på kvittot till så man får spelet lr skickade ni på post?

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fraggel
Var hittade ni mailadressen att skicka kopia på kvittot till så man får spelet lr skickade ni på post?

http://www.xfxforce.com/web/company/contactUs.jspa

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.