Permalänk

Gömma sladdarna !!

Hejsan,
jag har byggt ihop min drömdata nu.
Och kopplat in mycket *bling bling*
Om jag ska vara exakt så är der 6 saker som alal ska kopplas in med
en 6-pinn hona och hane. Därför har jag köpt flera y-adapters.
Som ni fattar har jag många sladdar jag jag har ett chassi med fönster som ni nog förstår och det är inget snyggt att se ett jävla "fågelbo".

Så jag undrar om ni har några tips som man kan gömma sladdarna?

Ha det bra!

Visa signatur

Alla har varit Noobs i början!

Källa:GnL Newbie

Permalänk
Permalänk
Medlem

Beror lite på vilket chassi du har, men ofta kan man dra kablar bakom hdd-rack och moderkort el. moderkortsplåt. Annars är bara att improvisera lite

Visa signatur

Misopedist | SWECLOCKERS FORUM : 109000 medlemmar - Men räkna inte med att få svar på dina frågor!

Permalänk
Medlem

Jag har inte så mycket "bling bling", men sladdarna jag har har gömts bakom hd:racket, under och över ROM:en.

Resultatet:

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Frantic: vad är det för låda? är det ett vanligt ATX moderkort i lådan eller?

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk

i många fall går det att dra sladdar mellan plåten som sitter under moderkortet och ytterplåten åxå:-)

Permalänk

Okej tack så mycket hört också om attt det är ganska snyggt att drasladdarna som blir över som man inte kan gömma genom en kromad duschsladd. Och när man har lite *bling bling* så speglas ju det lite snyggt

Visa signatur

Alla har varit Noobs i början!

Källa:GnL Newbie

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
Frantic: vad är det för låda? är det ett vanligt ATX moderkort i lådan eller?

Ser ut att vara Lian Li PC7 - Scandinavian Edition samt ett ATX-moderkort (Gigabyte Nforce4 K8NF).

Permalänk
Medlem

OF: Frantic är tillbaka:D

Visa signatur

Man får vad man betalar för...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
Frantic: vad är det för låda? är det ett vanligt ATX moderkort i lådan eller?

Lian Li PC7 - Scandinavian Edition Samt Gigabyte Nforce4 K8NF (ATX). Jag har en recension förövrigt på chassit, det kan du läsa mer om här.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CmeC

Ser ut att vara Lian Li PC7 - Scandinavian Edition samt ett ATX-moderkort (Gigabyte Nforce4 K8NF).

Du har så rätt så rätt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ToTo
OF: Frantic är tillbaka:D

I´m Back!

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Avstängd

fan så lite kablar har inte jag.. mitt är fyllt av kablar.. aja för lösa det på ett annat sätt..

Visa signatur

Amd athlon 643200+ 2,0GHz @ Amd athlon 64 3500+ 2,2GHz , 4x 512mb, Gainward geforce 6600GT 128mb.