Billigaste, ( kanske fulaste ? ) chassiet just nu??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bogey
Då har du nog fått ett defekt chassi, skicka tbx det och begär ett nytt

man kan inte skicka tillbaka nått man inte äger

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
man kan inte skicka tillbaka nått man inte äger

Hur vet du då att du inte blir en bättre gamer av ett sånt chasssi ?

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bogey
Hur vet du då att du inte blir en bättre gamer av ett sånt chasssi ?

fan.. du knäckte mig..

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk

men hallå:P topic tack;) hehehe skojja men posta fler länkar till ultrafula - billiga chassien:D

Permalänk
Permalänk

sätt ihop 2 Aopen chassien (HIGHtower) sen kopplar man in dubbla pumpar+ dubbla triple radiators 6 fläktar, block för CPU,chipset, GPU. För stabil å hög klockning använd NF7-S rev 2.0, XP-M 2600+, å ett 9800Pro(voldmods). Och till sist lämpliga corsairminnen.Därefter får man ju se vart man når

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Avstängd

Meet the next generation's airplane

edit: kanske inte är så billigt men fult som stryk är det iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krill3
Meet the next generation's airplane

http://www.pc-actual.com/Downloads/20050314004_01_01/ASUS%20V...

Men....?!? Dom e ju skitsnygga de däringa Asus lådorna. Var nära att köpa ett rött sånt i våras....

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bogey
Men....?!? Dom e ju skitsnygga de däringa Asus lådorna. Var nära att köpa ett rött sånt i våras....

Så ruggit fult e det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krill3
Så ruggit fult e det

Gå in på Asus sida och kolla in flashfilmerna på det. Lyxchassi ju Hade nog köpt ett sånt, om det inte varit för att jag trodde att det väsnas lite för bra....finns i svart oxå..

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk

hahahaha den blåa o röda asså LOL hahahaha sånn skulle jag lätt vilja ha:D nån länk till var man kan köpa dom?!?!?! snälla jag MÅSTE ha det:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dennis_canis
hahahaha den blåa o röda asså LOL hahahaha sånn skulle jag lätt vilja ha:D nån länk till var man kan köpa dom?!?!?! snälla jag MÅSTE ha det:D

Webhallen har röd,blå och svart för ca 1400 nu... Har för mig att det skall finnas i grönt oxå....men det ÄR ett lyxchassi

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem

billigt å fult chassie ? gå på konsum å be om några bananlådor, sen lånar du grannens häftpistol å så mormors sytråd till att hålla fast de lösa grejerna

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tangentbord
billigt å fult chassie ? gå på konsum å be om några bananlådor, sen lånar du grannens häftpistol å så mormors sytråd till att hålla fast de lösa grejerna

And we have a Winner *ASG*

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem

Alltså. Det finns inget _riktigt_ chassi som är billigare än NetonNets! Om du måste ha ett fulare så finns det, för en högre prislapp.

Du kan göra ett eget chassi av gammla skokartonger, vilket är nästan gratis (matrial är väl några tior)

Permalänk
Medlem

Inte billigast o inte heller fulast men kolla in felskrivningen på BxHxD

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=302449&view=detailed

/Homer_S1

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bogey
Webhallen har röd,blå och svart för ca 1400 nu... Har för mig att det skall finnas i grönt oxå....men det ÄR ett lyxchassi

Det kanske är stort och fult, men något lyxchassi är det inte...
Jag har klämt & känt på den, och kan lungt konstatera att det var det vekaste, fulaste, mest opraktiska, ljudliga chassi jag någonsin har sett. Det känns som att luckan ska ramla av när man andvänder den. Kvalitetskänslan är urusel. (läses ur-usel)

Så tycker jag

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5 750 <-> Ati Radeon HD5770 <-> Gigabyte GA-P55-UD3 <-> Corsair XMS3 1600 4GB<-> Corsair Vx550 <-> Windows 7
Server: Dell Dimension Intel P4 1.7ghz <-> 256mb rambus <-> Ubuntu 7.10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av umegrabb
Det kanske är stort och fult, men något lyxchassi är det inte...
Jag har klämt & känt på den, och kan lungt konstatera att det var det vekaste, fulaste, mest opraktiska, ljudliga chassi jag någonsin har sett. Det känns som att luckan ska ramla av när man andvänder den. Kvalitetskänslan är urusel. (läses ur-usel)

Så tycker jag

Ahhaa?? bra att veta, har bara sett filmerna och läst ngn recension där dom klagade lite på luckan....

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Homer_S1
Inte billigast o inte heller fulast men kolla in felskrivningen på BxHxD

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=302449&view=detailed

/Homer_S1

Vadå, det är väl inte fel?
Såhär ska man ha det:

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

ahaha lol

Visa signatur
Permalänk
Visa signatur

-: Abit NF7 : AMD Athlon XP 2500+@2200MHz : ATI Radeon 9800 Pro : 2*512GB Corsair DDR SDRAM PC3200 : Hitach Deskstar 7k250 80GB : Seagate Barracuda 160GB : Waterchill L30 Entry : Aqua Computer Airplex EVO 120 : <40*C idle :-

Permalänk
Medlem

hmm är inte dom kitty och pingu chassin ganska fula

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DuckyourZ
http://www.dataprince.se/?article=TH9301DG

Den var ju iförsgi ruskigt ful ! annars kör på ett gammalt compaq chassi dom brukar alltid vara fula