Josie Maran i nya NFS

Permalänk
Medlem

Josie Maran i nya NFS

http://www.eagames.se/news.read.asp?id=4010

Höhö, Josie Maran, som INTE är ful på något vis kommer vara i nya NFS:MW.... värt att skaffa spelet bara för att kolla på filmerna kanske?

Permalänk

Å ja, vi säljer bilar genom att ha med snygga tjejer.
Vilket nytt koncept ni har där EA.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk

Kul när EA glider runt i sportbilar med NFSU dekaler på också
Dom lägger ner lite krut på dom där spelen

Visa signatur

Argaste

Permalänk

Men sluta klaga! tycker du inte om fina flickor eller?
Okej jag håller med om att det är lite fjantigt men vafan det är ju bara lite ögongodis:D

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte-san
Å ja, vi säljer bilar genom att ha med snygga tjejer.
Vilket nytt koncept ni har där EA.

Nää, Most Wanted säljer dom genom att ha Bullet-time ju. Funkade för Max Payne, funkade för F.E.A.R osv.

Permalänk
Sötast

Roligaste av allt är att dom tog NFSU2, kasta staden.. byggde en ny la till poliser ny n2o och bullettime... TADAAAA Ett SPRILLANS nytt spel som kostade 200USD att tillverka.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Nää, Most Wanted säljer dom genom att ha Bullet-time ju. Funkade för Max Payne, funkade för F.E.A.R osv.

Nu handlade ju som sagt mitt svar om länken i det första inlägget. Man kan ju fråga sig varför man ska ha med en fotomodell i ett bilspel...

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErgoNomiC
Men sluta klaga! tycker du inte om fina flickor eller?
Okej jag håller med om att det är lite fjantigt men vafan det är ju bara lite ögongodis:D

Erkänn du svarade på en 3månader gammal tråd med flit va?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte-san
Nu handlade ju som sagt mitt svar om länken i det första inlägget. Man kan ju fråga sig varför man ska ha med en fotomodell i ett bilspel...

För att dom är trevliga att titta på?
Sen riktar ju sig NFS till pojkar som precis kommit i puberteten så det passar ju bättre med en snygg tjej än en man.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Roligaste av allt är att dom tog NFSU2, kasta staden.. byggde en ny la till poliser ny n2o och bullettime... TADAAAA Ett SPRILLANS nytt spel som kostade 200USD att tillverka.

Du glömde att det har blevit dag och att gatan inte är så blöt : )

Permalänk
Testpilot

Jo, jag tycker med det är lite konstigt att det blev ett helt nytt spel faktiskt. Tycker nästan de borde heta Underground 3

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

nja i underground var det ju inga poliser så det skulle förknippas fel sen går ju spelet ut på att bli den mest vanlösa föraren i staden

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Testpilot

Men i tvåan la dom till att det var en hel stad, det var ju ett stort steg. Tycker nog att poliser är ett mindre steg än det. Sen är det ju fortfarande olagliga race det handlar om.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
För att dom är trevliga att titta på?
Sen riktar ju sig NFS till pojkar som precis kommit i puberteten så det passar ju bättre med en snygg tjej än en man.

Sen så undrar dom varför så få tjejer spelar datorspel...

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det va taskigt gjort att ta bort drifting i NFS:MW. Det var ju helt klart det roligaste!!!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5 3600 - ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4 - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB (2x8GB) - Gigabyte Radeon RX 9060 XT 16GB Gaming OC - Corsair RM650x - Fractal Design Define C - Windows 10.
Server: SuperMicro X8DT3 - 2xIntel Xeon X5650 2.67Ghz - 64GB DDR3 ECC - Fractal Design Define XL - 4x4TB WD Red & 1x6TB WD Red - UnraidOS 7.1.4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Macke69
Jag tycker att det va taskigt gjort att ta bort drifting i NFS:MW. Det var ju helt klart det roligaste!!!

mmm suger kunde ha dumpat Dragracing istället om de nu var tvingade att dumpa något.

Josie Maran är söt !

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Fatrix
mmm suger kunde ha dumpat Dragracing istället om de nu var tvingade att dumpa något.

Josie Maran är söt !

Fast det har de ju i princip gjort och ersatt med slalom, så jävla många bilar som det är i vägen hela tiden!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Fan vad jobbiga ni var då, sa detta i förra NFSMW tråden..
Aja postar samma bild då.. Eller gå hit ffs!

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piilo
Fan vad jobbiga ni var då, sa detta i förra NFSMW tråden..
Aja postar samma bild då.. Eller gå hit ffs!

Vem är Josie Maran den högra eller den vänstra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dempe-X
Vem är Josie Maran den högra eller den vänstra?

http://www.skins.be/wallpaper/josie-maran/17515/1024x768

Note: Men förfan Dempe-x! Såg inte länken tills nu, och ja... finns värre! Men vänster : )

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piilo
Note: Men förfan Dempe-x! Såg inte länken tills nu, och ja... finns värre! Men vänster : )

http://wallpapers.skins.be/pics/josie-maran/josie-maran.1024x...

hehehe hon är fin , Plus att hon har en sexig rödt gör inte saken värre.

Permalänk
Medlem

Sen när säljer inte fina flickor bilar? Nån som varit på en bilmässa eller?

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|