Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Skicka från varuhus?

Permalänk
Medlem

Skicka från varuhus?

Hej!

Jag tänkte köpa en Nokia 7600 från Siba. Men man kan inte beställa den i internetbutiken och den har utgått i de närmsta varuhusen.

Så min fråga är: Kan man ringa ett av de Siba-varuhusen som har den i lager och be dem att skicka den? Jag tänkte att någon kanske har ringt och frågat och vet hur det ligger till.

// Linus

Visa signatur

Main: 9900k @ 5.0GHz | 16GB @ 3400MHz CL15 | RTX 2080 @ 2100/16200MHz 12378 Time Spy
HTPC: R5 3600 @ 4.2 | 16GB @ 3600MHz CL18 | GTX 1080 @ 2088/11006MHz 8039 Time Spy

Permalänk

nej det kan du med största säkerhet inte göra.

Permalänk
Avstängd

men vad fan, såg den telefonen på någon sida för dryga 990kr, låst till någon kontantkort men ändå..

Tyvärr är jag inte till mycket mer hjälp då jag fick formatera datorn för ett par dagar sedan och ingen backup av favoriterna heller skulle just köpa en sådan telefon.

men jag kollar runt lite

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Hedersmedlem

Om du lägger en order på siba.se så skickas det från den närmsta butiken som har den på lager.

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk

Re: Skicka från varuhus?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeecor
Hej!

Jag tänkte köpa en Nokia 7600 från Siba. Men man kan inte beställa den i internetbutiken och den har utgått i de närmsta varuhusen.

Så min fråga är: Kan man ringa ett av de Siba-varuhusen som har den i lager och be dem att skicka den? Jag tänkte att någon kanske har ringt och frågat och vet hur det ligger till.

// Linus

Är det inte enklare att fråga Siba direkt?

Permalänk
Medlem

Re: Re: Skicka från varuhus?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av erik_odal
Är det inte enklare att fråga Siba direkt?

Du har inte lärt dig hur det fungerar?? Har du ett problem går du till SweC för vidare intruktioner!

Permalänk

hehe förstår inte den mentaliteten. Tillverkaren/leverantören verkar vara en sista man tar kontakt med. Varför springa och göra en tråd på sweclockers.se när du kan gå direkt till källan? Forumet är väl till för problem som du inte kan lösa på egen hand. Inte problem som du är för lat för att kolla upp själv.

Permalänk
Medlem

Verkar nästan som om folk ser företagen som robotar som inte kan kommunicera. Som om man måste ange rätt kommando för att företaget ska göra något.