Permalänk
Medlem

Americas Army 2.50

Americas Army version 2.50 släpptes precis.
Vi på GadGeeks.com har två snabba mirrors. Även FZ.se är (för tillfället?) snabba.

Permalänk
Medlem

gadgeeks.com snabb mirror indeed ligger i 1MB/sec

Visa signatur

Jag har dyslexi.

Permalänk
Medlem

Hur är Americas Army nu för tiden då?

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Trevligt, mitt gamla konto med 31 i honor fanns kvar.
Man kanske ska börja spela igen när versionen för mac dimper ner.

Permalänk
Medlem

SF Extraction , riktigt kul bana....

Permalänk

Läste för länge sen nåt om att den skulle göras om till nån nyare unrealmotor, nån som vill upplysa mig ?

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk

Har ett problem med AA 2.50, när jag loggar in på en server blir jag som "låst" och kan inte lira kan bara komma in i prompten och skriva commandon där, inga medellanden..... vad är problemet? OBS detta händer bara ibland och även fast jag startar om spelet...

Visa signatur

E1200 1,6Ghz@3,0Ghz | 2x1024MB XMS2 Dominator |Gigabyte GA-EP35-DS3 | X1650PRO 512MB |

Permalänk
Medlem

Sundelin666: troligen är det så att spelet behöver uppdatera punkbuster. Det kan ta ett bra tag och ibland funkar de tinte som det ska.
Ladda ner ett litet program som heter PBupdater, som gör samma sak fast på ett par sekunder. Man bara kör det från windows.
Finns här: http://americasarmy.filefront.com/file/Manual_PBUpdater;38515

Ripcurl08: Version 2.4 så bytte det till unreal 2.5 motorn, samma som används i Unreal tournament 2004. Skillnaden blev: Inte mycket. Men den har lite mer finesser som de vill använda, bl. a körbara fordon. Men det dröjer nog.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Sitter å lirar det i linux, funkar skitbra och är väldigt skoj

Permalänk

Det var ett tag sedan man körde AA men finns det någon SingelPlayer nu för tiden ?? letar för närvarande efter en soldat simulator...

Permalänk
Medlem

Ingen vettig single player tyvärr. Vill du ha en soldatsimulator så testa First to fight. Inte så värst bra men det innehåller squadelement och en del bra saker. Även det är utvecklat av US army.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

hmm lirade detta väldigt mycket förut, avtog lite iom bf2 :> men kanske ska lira lite nu, vad jag minns så var det riktigt roligt

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Lirade precis. Ska nog lira lite till faktiskt
Som Pluppaz sa: SF Extraction är riktigt rolig.

Skönt att alla OS har samma version nu iaf.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Har inte spelat detta spelet innan... tror jag...

Håller på att dra det nu...

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Helt klart ett grymt spel, även om jag inte hunnit lira mycket den senaste tiden.

Dreglar över Urban Assault och SF Sandstorm.

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk
Medlem

Ja de banorna är riktigt bra också. Synd bara att det inte finns så många servrar som lirar SF Sandstorm.

För er som inte har spelat det innan: Använd siktet mycket!!.
Det är inte som i CS där man bara siktar med pricken och skjuter, utan man måste sikta in med siktet på geväret och skjuta för att träffa bra.
Iaf om fienden är långt borta.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

håller på att tanka spelet nu, ska bli skojj att testa:)

Permalänk
Medlem

Ja just det. Glöm inte att göra alla training uppdragen också.
Annars kan man inte spela på vissa servrar.
T.ex. måste du klara medicproven för att kunna vara medic online.

Tycker det är bra att det är så, så slipper man att folk är totala noobs iaf.
Men vissa traininguppdrag är riktigt svåra. Speciellt Special Forces training.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av underbird
Det var ett tag sedan man körde AA men finns det någon SingelPlayer nu för tiden ?? letar för närvarande efter en soldat simulator...

Full Spectrum Warrior är en MYCKET bra soldat-simulator. Kostar nog itne särskilt mycket heller nuförtiden. Men du kanske redan spelat det? ;]]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roob
Full Spectrum Warrior är en MYCKET bra soldat-simulator. Kostar nog itne särskilt mycket heller nuförtiden. Men du kanske redan spelat det? ;]]

Jo Full Spectrum Warrior har jag spelat för ett tag sedan... det var riktigt kul faktiskt... men just nu letar jag efter ett spel i stil med AA och Operation Flashpoint, men det kanske inte finns ?

Får helt enkelt vänta tills Armed Assault kommer då

Permalänk

ojdå... det igen kanske läge att tanka hem den gamla godingen

Fast, jag klarar aldrig av SF uppdraget då man ska smyga och ha sig... har inte tålamod med det då spelet i sig är så jävla kul.. sen ska man harva i nån jävla sp variant med att smyga....

Visa signatur

bomärke

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plastdunk
ojdå... det igen kanske läge att tanka hem den gamla godingen

Fast, jag klarar aldrig av SF uppdraget då man ska smyga och ha sig... har inte tålamod med det då spelet i sig är så jävla kul.. sen ska man harva i nån jävla sp variant med att smyga....

Man fuskade ju på provet men jag har inte heller tålamod, försökte i 1 timme sen gav jag upp

Permalänk

provet?

hur fuskade du där?

de upptäcker mig alltid då man är vid tredje målet..... då lägger jag ner...

Visa signatur

bomärke

Permalänk
Medlem

Det finns walkthrough's......
Tror även det finns ett knep att ändra en sifferrad i någon fil...googla..

För övrigt så tycker jag det är sorgligt med den där kryp övningen, tror det är många som lagt ner det spelet tack vare den...

Permalänk
Medlem

hmm varför hoppar mitt spel ut i windows hela tiden? blir som att jag alt+tabbar.. är rätt irriterande när man spelar *tjopp* sen när man kommer in i spelet igen är man slaktad.. gör så med typ 2-5 min mellanrum..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pluppaz
Det finns walkthrough's......
Tror även det finns ett knep att ändra en sifferrad i någon fil...googla..

För övrigt så tycker jag det är sorgligt med den där kryp övningen, tror det är många som lagt ner det spelet tack vare den...

Jag tänkte faktiskt lägga ner bara PGA det. Men igår så gav jag mig fan på att jag skulle klara det. Och det gjorde jag

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Vad är de för spel?
Likt något annat "krigsspel"? kanske liknande BF fast mer verkligthetsbaserat or?

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

spelet är som det låter "Americas Army".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pluppaz
För övrigt så tycker jag det är sorgligt med den där kryp övningen, tror det är många som lagt ner det spelet tack vare den...

Snarare sorgligt att folk fuskar för att klara något så grundläggande.;)

Permalänk
Medlem

fan funkar inte att installera

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc