SweClockers drop!

PC Gamer: "You will wet yourself!"

Permalänk
Medlem

ELITE 4!

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

Ett nytt Tomb Rider?
Är ju på tiden nu

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
ELITE 4!

Skulle ju vara helt underbart - tyvärr så tror jag inte att det är så många som kissar på sig om dom får höra den nyheten.

Dessutom läste jag att arbetet med Elite 4 har legat nere under många år och tagits upp först nyligen - det är alltså knappt påbörjat...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lolle

Men vad tror ni om den här då, Grim Fandango 2? Känns rätt möjligt på något sätt och det spelet
är stort!

Klart man hoppas på en uppföljare till någon äventyrsspelgigant från LucasArts, men det är knappast många som skulle kissa på sig av en sån nyhet i dagens FPS- / MMORPG-orienterade dataspelsvärld.

Permalänk

Hoppas på Duke Nukem Forever

Permalänk
Medlem

Give warcraft 4!, eller nått annat strategi spel, inget diablo 3 please.
är inget diablo fan

Permalänk
Medlem

Jag hoppas verkligen på Diablo 3 eller Half-Life 3

Visa signatur

Ehhh!

Permalänk

We've got a world-exclusive announcement that is so big, so juicy...

känns inte som att de är nåt så litet som doom 4 eller hl 3 eller nåt, skulle gissa/hoppas på DN4ever eller starcraft 2 eller nåt liknande extremt stort gammalt spel, om det var hl2 eller nåt så skulle de ju inte vara specellt big eller juicy utan mest bara ett spel i mängden

edit: eller så är det nåt Hoax osso är de nå jävla harpan 2 eller nåt... :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
det är alltså knappt påbörjat...

Men va f*n

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

Jag gissar på BioShock eller SystemShock 3. Båda ska tydligen vara på gång, men eftersom det är EA som gör SS3 är det nog inget att hoppas på.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Starcraft 2 hoppas jag på

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk

Ett nytt blizzard RTS skulle rocka!

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

Diablo 3 eller DNF gissar jag på, eller en remake på TTD

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

Spelbar demo på quake wars! .... eller nja... troligtvis inte

Permalänk
Medlem

Ne, nog med tomtar och troll, nu vill jag ha en uppføljare till starcraft!

INGET annat kommer "wetta mina pants" det ar en sak som ar saker.

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem

Kan det inte vara att S.T.A.L.K.E.R. faktiskt är färdigt, men kommer inte släppas förrän om flera månader.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

Diablo 3 / Starcraft 2 FTW!

Permalänk
Medlem

Att EA ska komma att upphöra att existera, då skulle mina byxor vara helt förstörda, både fram och bak.

Permalänk
Medlem

OUTCAST 2!

Det skulle slå allt.

Annars ser jag gärna, Starcraft 2, eller Fallout 3.

Permalänk
Medlem

Starcraft 2 elr Diablo 3.. ev. något att blizz har börjat på något nytt rts.

Visa signatur

Asus A8N-SLi DeLuxe | Gainward GeForce 6800GT GS | Venice 3000+ | Fortron & Source 400w | ThermalTake Bigwater Vattenkylning + Thermaltake AquaSeries III GPUBlock + Alphacool AMD Chipsetwaterblock |

Permalänk
Medlem

som nån annan skrev så är det nog nya alliance rasen i wow.
tror inte dom skulle släppa diablo3/starcraft2 nu då dom skulle tappa massa wow spelare på de

Permalänk
Medlem

Förhoppningarna ligger på:

Duke Nukem 4ever

StarCraft 2

WarCraft 4

och

Doom 4

Permalänk

Ingen som nämnt Red Alert 3?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Juno Reactor
Att EA ska komma att upphöra att existera, då skulle mina byxor vara helt förstörda, både fram och bak.

Word!

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Skulle tippa på Duke Nukem Forever, men kanske också det nya "icke-doom eller quake"
som id har i planerna.
Diablo 3 skulle jag inte gråta över heller.

Men jag hoppas på duke.

När kan man få reda på det riktiga svaret då?
Det står att marsutgåvan kommer att ha nyheten, så det dröjer väl till mitten av februari då eller?

Visa signatur

If today was perfect there would be no need for tomorrow.

Permalänk
Medlem

Jag ser en massa förslag om att det är någon info om ett spel som redan är utannonserat. Regeln när en tidning publicerar sådan här information är att det inte är utannonserat, utan att det meddelandet kommer med tidningen.

Half-Life 2 är ett bra exempel, där de första officiella tecknen på att spelet skulle vara på gång syntes i EDGE (har jag för mig) med den där bilden av kofoten och texten "Next issue..."

De enda spelen som skulle kunna tänkas falla in under den här kategorin är alltså spel som är efterlängtade uppföljare till moderna klassiker och som inte är utannonserade. De bör dessutom ha en väldigt stor "fanbase" för att piska upp stämningarna lite extra. Det som är troligast borde alltså vara:

Starcraft 2 (mycket, mycket troligt)
Diablo 3 (även detta är väldigt troligt)
Warcraft 4 (inte så troligt, Warcraft 4 kommer nog inte utannonseras förrän efter första WoW-expansionen)
System Shock 3 (inte så troligt detta heller, men System Shock har en oerhört stor beundrarskara och hyllas ofta som en av de främsta moderna spelklassikerna)
Half-Life 3 (inte så troligt heller, men Valve har en vana att överraska och då de förmodligen inte behöver bygga en ny motor för HL3 så kanske det går snabbare nu)
Duke Nukem Forever (är ju utannonserat, men har ju tagit så lång tid att det börjar bli ett skämt. Om det rör sig om att DNF är 99% klart eller liknande så är det en ENORM nyhet i spelvärlden)
Något nytt projekt från id (alla speltidningar älskar id, och Carmack är ju en av guruerna inom branschen, så deras projekt måste nog också bedömas som heta nyheter)

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

SC2 omg plz!!!!!1 Vågar inte ens hoppas :/

Något mer troligt är Duke 4...

När kommer de annonsera denna nyhet?

Permalänk
Relik 📜

Om det är SC2 vettefan om jag inte pinkar på mig på riktigt
Det har jag längtat efter sedan.. Jaaa.. Sedan.. barnsben

VAD DET ÄN ÄR hoppas jag att det är BRA!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Medlem

World of Warcraft 2 passar in, men är inte troligt p g a att WoW nyss kommit och att en expansion är på G

HL3 tror jag är för litet
Doom4 tror jag inte på efter "floppen" med Doom3
UT2k7 är redan känt
SC2 är väl troligt, men jag tror aldrig det kommer komma

Permalänk
Medlem

Edit: Brorsan var inloggat, ni kan ignorera gratz inlägg:

World of Warcraft 2 passar in, men är inte troligt p g a att WoW nyss kommit och att en expansion är på G

HL3 tror jag är för litet
Doom4 tror jag inte på efter "floppen" med Doom3
UT2k7 är redan känt
SC2 är väl troligt, men jag tror aldrig det kommer komma

Visa signatur

Vinnare av Swec's pepparkakshustävling julen 2004, julen 2005 samt julen 2006