Permalänk
Medlem

Har någon uppgifter på om fler handlare än 3-butikerna fått luren än?

Min butik får 25 ex på måndag iaf

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Jag köpte min dag, den e sååå nice!
"Min" butik fick in 23 som tog fort slut, ca 3 dagar....

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk

Lite bilder på mobilen hade inte varit fel

Visa signatur

AMD athlon 64 3000+ | Geforce 6800 Gt leadtek | Asus K8N| Antec Sonata | 1024 Corsair pc3200

Permalänk
Medlem

beställde min i dag får den på pösten på onsdag sa de....

Permalänk

är den inte för stor? verkar som en riktig beast

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem

Köpte min nyss, är på laddning. Var rädd att den skulle vara slut, men det fanns många i 3-butiken vid Kärnan i Helsingborg. Äntligen skrotar jag min Live!-skadade T610, dock får jag vänta en vecka på nummerportering :-/

beerbaron: Aningen större än min SE T610. En av de minsta 3G-lurarna jag hållt i. Kan nog fixa jämförande bilder senare.

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kevlar
Köpte min nyss, är på laddning. Var rädd att den skulle vara slut, men det fanns många i 3-butiken vid Kärnan i Helsingborg. Äntligen skrotar jag min Live!-skadade T610, dock får jag vänta en vecka på nummerportering :-/

beerbaron: Aningen större än min SE T610. En av de minsta 3G-lurarna jag hållt i. Kan nog fixa jämförande bilder senare.

Varför ladda den? Finns inga belägg för att det skulle göra något för kapaciteten...
Bara att självplåga sig ju!

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Back_Door_Man
Lite bilder på mobilen hade inte varit fel

Här har du en bra länk, så slipper vi plåta en massa amatörbilder

http://www.mobilemag.ch/?act=tests&id=25981

Visa signatur

Alltid otur!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kraspor
Här har du en bra länk, så slipper vi plåta en massa amatörbilder

http://www.mobilemag.ch/?act=tests&id=25981

Den är riktigt snygg ju.

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
Varför ladda den? Finns inga belägg för att det skulle göra något för kapaciteten...
Bara att självplåga sig ju!

Laddar ju inte den 15h som han sa i butiken, har läst batteri-FAQ Men den får ligga ett par timmar (ja, jag har startat och pillat lite på den redan ), jag tänkte plugga lite ... Får se hur det går

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beerbaron
är den inte för stor? verkar som en riktig beast

Den är nästan prick lika stor som K750 men den känns aningen tjockare!?

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |

Permalänk
Medlem

Laddar min nu. Dock känns det som den glappar lite när den är "stängd", nån som upplever samma sak eller ska jag gå tillbaka och byta?

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rince
Laddar min nu. Dock känns det som den glappar lite när den är "stängd", nån som upplever samma sak eller ska jag gå tillbaka och byta?

Tjena!

Min är så med, men att dem skulle byta för det tror jag inte :(. Jag verkligen hatar när det glappar känns billigt, var glapp i batteriluckan med men det löste jag genom att ha lite papper innanför.

Annars så är den grym

Mvh

/Mashi

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mashi
Tjena!

Min är så med, men att dem skulle byta för det tror jag inte :(. Jag verkligen hatar när det glappar känns billigt, var glapp i batteriluckan med men det löste jag genom att ha lite papper innanför.

Annars så är den grym

Mvh

/Mashi

Jo, är det så på alla så lär de ju inte byta. Tänkte att det kanske var min som var lite.. felaktig, men icke. Annars är den som sagt ruskigt härlig.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem

Tjena!

Jo vi har nog fått lite otur där en klasskamrat köpte en samtidigt som mig men hans har inget sånt glapp :/. Men jag kan tänka mig det är många som har det i och med slidefunktionen, går nog inte att få alla helt 100 tyvärr.

Permalänk
Medlem

Tror det är svårt av Nokia att få alla 100%-iga. Tror att alla slide/clamshell-telefoner förr eller senare blir "slappa", iaf har alla clamshells jag testat varit det. Detta är den första slide-modellen jag öht. använder.

Min är lite slapp men inte så det stör. Stör mig mer på luckan för batteriet som knakar lite, funderar på att lägga en pappersbit under som jag gjorde på min gamla SE T230.

Så om kompisen har en "icke-slapp" beror det väl på tur när den monterades, och lär bli slappare efter en tids användning. Tror inte man får det åtgärdat om det inte är riktigt dåligt (så att luckan öppnas utan att man rör den osv ). Jag tror det bara är att acceptera.

Nästan alla moderna telefoner jag testat är knakiga/plastiga. K750, Z800, och nu 6280. Det var bättre förr

Visa signatur

Permalänk
Medlem

En fråga, min lur hittar inte minneskortet av nån anledning!? Bilden i manualen är otydligt, kollar man på bilden så ska kortet med guldkontakterna neråt, men läser man så står det guldkontakterna uppåt!? Oavsett så hittar den inte något minneskort......vad kan vara fel?

EDIT: Nu funkar det......

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Det var bättre förr

Ord. Fast jag älskar nallen iaf

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem

Äntligen gör Nokia en bra telefon och inte en telefon som man snackar uppochner i, jag syftar på att de har dragit ut i svängen regält när det gäller design på en del telefoner. Det är nästan skrattretande att se på 7280,7380,7260,7600 och sist och störst 3650/60, den de försökte rätta till felen på med att sätta dit en vanlig knappsats istället för den runda som satt från början.

Gillade Nokia innan när de gjorde de rediga mobilerna, jag menar 3310, helt underbar likaså 3210, detta är riktiga mobiler. Men nu ser det ut som om att de börjar komma tillbaka med det vanliga, iofs så pratar ju inte jag för alla men de nämna mobilerna här ovanför är ju gräsliga.

Men nu ser vi framåt med Nokia, keep the good work going... 6280 kommer bli en HITT! eller den har redan blivit det!

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Phat^Trance - Dina bilder fungerar inte :/

-----

Ang. videosamtal: Det blir blåa streck över "min bild", flimmrande på något sätt. Någon annan som märkt samma sak? Likadant på båda min och polarens 6280. Alltså bilden som den kameran på framsidan tar. När jag snackar med brorsan som har SE Z800 är hans bild hur fin som helst på min skärm...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Phat^Trance dina bilder syns inte. =/

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Permalänk

Forbidden

You don't have permission to access /phpBB2/uploads/post-24-1127411474.jpg on this server.

:/

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk
Citat:

Phat^Trance - Dina bilder fungerar inte :/

-----

Ang. videosamtal: Det blir blåa streck över "min bild", flimmrande på något sätt. Någon annan som märkt samma sak? Likadant på båda min och polarens 6280. Alltså bilden som den kameran på framsidan tar. När jag snackar med brorsan som har SE Z800 är hans bild hur fin som helst på min skärm...

Jag har också haft det problemet.
Tänkte först att det var skyddsplasten som var boven i dramat men icke.

Jag gjorde då ett test och gick ut i friska luften när det var ljust ute och då såg man knappt inga ränder.

Har inte haft möjlighet att ringa video något mer sedan dess men det kanske är så att kameran behöver "värmas upp" eller att den är fett ljuskrävande??

Testa gärna med din polare i mycket ljus om du kan, fortsätter problemet så får man lämna in skiten. Ska prova i eftermiddag jag också.

Visa signatur

Alltid otur!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av seth vicious
Forbidden

You don't have permission to access /phpBB2/uploads/post-24-1127411474.jpg on this server.

:/

skumt, jag kan kolla på bilderna även om jag inte är inloggad på planete nokia sidan

kolla in den här sidan då. ett par bilder längre ner

http://www.planete-nokia.com/phpBB2/index.php?showtopic=19660

Permalänk
Medlem

Bara så att jag vet att det inte är nåt fel på telefonen. När den är i stängt läge och man trycker på den övre delen av telefonen med en vertikal nedåtritkad kraft, "klickar" den då, som datormus?

Edit: man duttar alltså lite på den..

Visa signatur

a roma solo la lazio

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saminos
Bara så att jag vet att det inte är nåt fel på telefonen. När den är i stängt läge och man trycker på den övre delen av telefonen med en vertikal nedåtritkad kraft, "klickar" den då, som datormus?

Edit: man duttar alltså lite på den..

Sitter med demoexet nu. Är tyst som en mus när man klickar på det. Dock verkar det som de flesta är lite glappa i nederkant när den är stängd. Har känt på alla 25 som kom in i dag

Himla sjyst lur faktiskt, första gången på länge som jag har begär till en Nokia

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Har du någon aning om hur opera mini funkar på 6280? Gick in till deras sajt via wap-läsaren, den detectar att jag har 6280 och säger att det inte finns en version för den (än), samt att om man ändå vill DL-a så finns det en länk nedanför..

Visa signatur

a roma solo la lazio

Permalänk
Medlem

Jag använder själv den här, och det funkar hur bra som helst, för bra nästan :). Riktigt skönt att sitta på matten och surfa på SweClockers :p.

http://mini.opera.com/global/opera-mini-1.2.2960-advanced-se....