Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Santrium
Jag använder själv den här, och det funkar hur bra som helst, för bra nästan :). Riktigt skönt att sitta på matten och surfa på SweClockers :p.

http://mini.opera.com/global/opera-mini-1.2.2960-advanced-se....

Vad är det du länkar till för något? Nått man kan installera på telen lr?

Permalänk
Medlem

Vad grävs för att man ska kunna använda opera på mobilen och få det att fungera?

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem

java?

Hur sätter man egna sms-signaler?

Visa signatur

a roma solo la lazio

Permalänk
Medlem

och dom använder en k750i för att ta bilderna på nokiorna..
http://www.planete-nokia.com/phpBB2/uploads/post-24-112741076...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saminos
java?

bara java och inget mer?

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bumP
Vad är det du länkar till för något? Nått man kan installera på telen lr?

Oj, menade att citera saminos. Det jag länkade till är installationsfilen för Opera Mini som fungerar på 6280.

Permalänk
Medlem

Okej, installerade opera nu på 6280. Shiiiiiiit vad vackert! Men hur stor är varje sida som laddas? Lär väl kosta en del?

Letar fortfarane efter egen-smssignal-funktionen..

Visa signatur

a roma solo la lazio

Permalänk

1.hur mycket musik kan man lyssna innan den dör?
2.kan man styra datorn via internet

btw.den var riktigt fin såg den idag.

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beerbaron
1.hur mycket musik kan man lyssna innan den dör?
2.kan man styra datorn via internet

btw.den var riktigt fin såg den idag.

En kille på mobile-review hade kört mp3 i 12 timmar.

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

Shit e det så svårt att hitta/läsa manual? Under inställningar / profiler / välj profil du vil ändra signal för / Anpassa/ Signal för meddelande / Rington / tada välj vilken signal du vill!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av saminos
java?

Permalänk
Medlem

Hur pass bra är hörlurarna till denna telefon?
Går det att använda andra hörlurar och sammtidigt behålla mikrofonen så man kan svara med lurarna kvar i öronen?

Permalänk
Medlem

Hahaha, palla läsa manual...
Hittade iaf

Visa signatur

a roma solo la lazio

Permalänk
Medlem

Jo det går med den dyrare adaptern AD-46.
http://www.nokia.se/phones/enhancements/pics/uploaded/2101455...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av No_Jah
Hur pass bra är hörlurarna till denna telefon?
Går det att använda andra hörlurar och sammtidigt behålla mikrofonen så man kan svara med lurarna kvar i öronen?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BJorNus
Jo det går med den dyrare adaptern AD-46.
http://www.nokia.se/phones/enhancements/pics/uploaded/2101455...

ad-46 finns väl inte ute just nu??

Permalänk
Medlem

Verkar som en helschysst lur !
Någon som vet om det går att ladda batteriet genom USB? eller om man är helt tvungen att använda laddaren som medföljer.

Permalänk

Fick in 2st till butiken idag, en var såld redan efter 30min.
Men jag hann kika lite på den, den verkar helt okej.
Det blir nog en sådan när jag ska förlänga mitt abonnemang.

Permalänk

inskaffat en sådan nu verkar bra, skall testa den närmare o säga pros o cons

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk

Blev övertalad av en Tre-säljare att förlänga mitt abonnemang (var på väg att säga upp det och gå över till Comviq).
Får min 6280 närmaste dagarna (+1000 kr i samtalspott, fri data tre månader etc). Verkar vara en riktigt nice nalle i väntan på Nokia N80.

Visa signatur

i am a sig. please don't eat me.

Permalänk
Medlem

Hahaha, ägd..

Visa signatur

a roma solo la lazio

Permalänk
Medlem

skaffade mig en sån rackare för ett tag sen riktigt skön nalle. de flesta .jar-programmen funkar hur bra som helst.
använder QuickIM mest.
http://www.getjar.com/products/1915/QuickIMMobileInstantMesse...
kostar inte mycket att snacka med polarna över msn
fast jag hittade en light-version utan bells and whistles som var gratis

och det är sjukt skönt att man kan ladda hem hela schemat från kth i vcal-format och lägga in på luren automatiskt

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Medlem

Så ja, nu börjar man bli förbannad! När jag köpte min 6280 från Tre så sa den försäljaren att jag kunde säga upp abonnemanget (bomben) dagen efter om man vill. Idag när jag ringer till kundtjänst så säger tjejen där att jag inte kan säga upp abonnemanget såhär fort. Det måste gå minst 3 månader och då får jag en uppsägningstid på ytterligare 3 månader innan jag kan få en slutfaktura. Hon lät ytterst osäker på det mesta hon sa så jag är lite tveksam om detta stämmer!? Nån som vet?
Min polare sa till mig att det är bara probs med Tre, ändå gick jag o köpte 6280:n för den verkar grym men vill absolut inte ha kvar abonnemanget.
Ska ner till centrum o prata med bruden om hon är där :S

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timppa
Så ja, nu börjar man bli förbannad! När jag köpte min 6280 från Tre så sa den försäljaren att jag kunde säga upp abonnemanget (bomben) dagen efter om man vill. Idag när jag ringer till kundtjänst så säger tjejen där att jag inte kan säga upp abonnemanget såhär fort. Det måste gå minst 3 månader och då får jag en uppsägningstid på ytterligare 3 månader innan jag kan få en slutfaktura. Hon lät ytterst osäker på det mesta hon sa så jag är lite tveksam om detta stämmer!? Nån som vet?
Min polare sa till mig att det är bara probs med Tre, ändå gick jag o köpte 6280:n för den verkar grym men vill absolut inte ha kvar abonnemanget.

om du hade tre tidigare och köpte telefonen genom att förlänga ditt abonemang så är det ju inte så konstigt om du måste betala tiden ut.

annars är det underligt, då det ska gå hur bra som helst att säga upp 3bomben. trots att det imho är ett ganska bra abonemang

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Medlem

Har beställt en 6280 från tre nu också, får hoppas att det är iaf godkänd sändning här uppe

Permalänk
Medlem

Nån med bra sida med applications?

Visa signatur

a roma solo la lazio

Permalänk
Medlem
Citat:

Fick du luren eller eller betalade du nåt för den i butiken? Fick du luren har du bundit dig på 18 månader och då kan du inte säga upp det förrän 18 mån har passerat.

6280 är ju 3-låst än sålänge och fungerar bara med 3 så hur har du tänkt att lösa det? Tror du får lyssna noggrannare innan du handlar

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
Fick du luren eller eller betalade du nåt för den i butiken? Fick du luren har du bundit dig på 18 månader och då kan du inte säga upp det förrän 18 mån har passerat.

6280 är ju 3-låst än sålänge och fungerar bara med 3 så hur har du tänkt att lösa det? Tror du får lyssna noggrannare innan du handlar

Fick luren, tecknar man bomben så är ju luren gratis "där nere", sen kostar den ju 99 kr i mån.
Båda försäljarna här i lokala centrumet sa samma sak, inga probs att säga upp bomben! Jag har precis kommit därifrån och det har löst sig. Ab är uppsagt med 3 månaders uppsägningstid och sen kommer en slutfaktura.
Men va dom inte visst va att Tre har blivit lite hårdare speciellt med 6280. Så det var försäljarna som sa lite fel.....

Allt går att låsa upp.....har en kontakt på en telekedja som påstår sig kunna låsa upp med en universalboxdongle. Problemet är donglen kostar över 30 tusen och det är inte många ställen som har den. Men jag vet en, så den ska gå o låsa upp. Annars säljer jag den!

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Citat:

Fick luren, tecknar man bomben så är ju luren gratis "där nere", sen kostar den ju 99 kr i mån.
Båda försäljarna här i lokala centrumet sa samma sak, inga probs att säga upp bomben! Jag har precis kommit därifrån och det har löst sig. Ab är uppsagt med 3 månaders uppsägningstid och sen kommer en slutfaktura.
Men va dom inte visst va att Tre har blivit lite hårdare speciellt med 6280. Så det var försäljarna som sa lite fel.....

Allt går att låsa upp.....har en kontakt på en telekedja som påstår sig kunna låsa upp med en universalboxdongle. Problemet är donglen kostar över 30 tusen och det är inte många ställen som har den. Men jag vet en, så den ska gå o låsa upp. Annars säljer jag den!

En fråga, varför vill du säga upp abbonemanget? Ifall du låser upp mobilen får du ju ändå betala de kvar varande pengarna du är "skyldig"...Sedan så är det ju ett grymt bra abbonemang med billiga minuter och sms.

Visa signatur

AMD athlon 64 3000+ | Geforce 6800 Gt leadtek | Asus K8N| Antec Sonata | 1024 Corsair pc3200

Permalänk

Hej!
Jag skall beställa ny mobil i veckan.
Kan inte bestämma mig.
LGu880 eller Nokia 6280.
Vilken hade ni tagit?

andreas

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas87
Hej!
Jag skall beställa ny mobil i veckan.
Kan inte bestämma mig.
LGu880 eller Nokia 6280.
Vilken hade ni tagit?

andreas

6280 helt klart!
Nu har jag inte fått hem den än men det verkar vara en jävligt fin lur

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk

pros:
fin display
lurarna var sköna och går inte ända in i hjärnan som syrrans w800
billigt minne 1gb kostar ca 500kr på nätet

cons:
lite glapp mellan display o knappstattsen verkar d som antar att alla har d..
verkar inte gå o skicka javaprogram via bluetooth?

helt klart nöjd! den är kalas.

Visa signatur

foo shizzle'