Permalänk
Medlem

Mycket najs!!! Gillade båda nya spelen!!!

Visa signatur

I want to believe that the truth is out there!!
But it's hard when i know we never gonna find it!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av savje
Pokerpatiens wild west:
Modifikation av pokerpatiens orginal, räknar poängen lodrätt men man kan lägga hur som helst (alltså man behöver inte fylla en rad för att börja på nästa). Den har typen kommer jag inte fortsätta utveckla som det se rut idag. Därför finns det och kommer inte att finnas någon highscorelista till den.
Hittas här

Tackar, perfekt till rasterna. Stör mig dock på att första raden fylls automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av savje

Pokerpatiens harvard: (namnet kommer ändra senare)
Nya typen, man kan lägga helt fritt och den räknar poäng både lodrätt och vågrätt. Blir därmed en lite mer klurig variant på den första... Dock är det bara alpha versionen så highscorelistan är inte upplagd än, kommer dock snart...
Hittas här

(om det är någon ska kan komma på ett bra system för snabbtangenter till denna typ så får ni gärna berätta det )

Kom gärna med kritik och önskemål!

Grymt fin, men stör mig på två detaljer (och ett förslag):
1. Vill kunna dra korten till dess plats likt den första versionen
2. Vill se de vågräta poängen live (nu syns bara lodräta live)
3. Kan den inte även räkna diagonalt? Skulle vara fint (högre poängnivå för de som gillar att spel mycket och vill bli bättre)

Annars är det grymt bra jobbat!

Permalänk
Medlem

kunde inte kontakta databasen när jag äntligen fick tillräckligt med poäng Hade jag varit en deprimerad 16-åring hade jag nog tagit livet av mig, men nu meddelar jag det här istället

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem

Mitt rekord hittils i Harvard:

Permalänk
Medlem

du kan vara lugn skogga, det kommer i första betan (har inte riktigt bestämt hur jag ska göra med diagonalerna, får testa lite ) bra poäng btw...

Delight, tur att du inte är en deprimerad 16 åring :), men den ligger på ett gratis webbhotel (som vanligt brukar det bli lite instabilt) , men jag ska fixa lite bättre så såna missöden inte ska uppstå...