Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Kul multiplayerspel till Xboxen?

Permalänk
Medlem

Kul multiplayerspel till Xboxen?

Hej, jag är på jakt efter lite skoj multiplayer, inte xbox-live, spel till xboxen som man kan spela med polarna. Har de vanliga fightingspelen och så men de blir lätt trista i längden så tänkte höra om ni har några tips på riktigt roliga spel att lira om man är ett par stycken.

Permalänk
Medlem

hockeyspel,fotbollsspel...

fifa 06, nhl 06, proevolution 5, fifa street...ja m.m...

halo, halo2, forza, burnout

supermonkeyball deluxe!

ja osv. helt enkelt! jag söker även efter fler, man blir less dom ganska hastigt tyvärr :/

Permalänk

Time Splitters! tycker jag är bland de bättre spelen på xbox, spelet är ju en parodi parodi på en mängd olika spel och filmer så det rekomenderar jag

Visa signatur

c2d @ 4ghz - Xtreem ddr2 4gb -gtx 275 - 5tb samsung hd
k7 - 16-50/2.8 - 35/2 - 150-500

Permalänk
Medlem

Mashed - Fully Loaded här helt klart till de bättre "Bärsaliren" som jag och kamraterna brukar köra på helgerna.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Deathrow är rätt skoj.

Permalänk
Medlem

Får tacka för alla tips, skall ta mig en titt på dem.

Permalänk

Halo1 och 2 är roliga i multiplayer.
I 2an finns det ganska mycket roliga vapen och fler möjligheter att göra de perfekta party modesen.
Sen finns ju det underreklamerade Wacked! som är ett riktigt partylir.

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk

Körde nyss Ghost Recon 2: Summit strike hos kompisen. Skitkul i multiplayer

Visa signatur

Beauty is in the eye of the beholder.
DI, din portal till musik.
Mitt galleri

Permalänk
Medlem

Tycker inte att FPS-spel gör sig så jättebra på konsoll faktiskt. Så är nog ute efter lite mer "party"-aktiga spel. Men har ju fått ett par som låter skoj här. Super monkey ball ser intressant ut.