Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

kommande mobiler på tre?!

Permalänk
Medlem

kommande mobiler på tre?!

någon som vet vilka mobiler som kommer att komma inom en snar framtid till tre. gärna med datum och så om det finns. och prisbild om det finns..

Permalänk
Hedersmedlem

går ju snack om att w900 ska komma till tre

Permalänk
Medlem

n80 möljigtvis?

Permalänk
Medlem

jag skulle vilja se k610 på tre rätt snart. men inte sett något om detta. men den skulle kännas som ett bra byte från z800i

Permalänk
Medlem

jag pratade med en kille på tre och han sa att k610 kommer i maj, får väl hoppas att den är bra! iaf mindre än z800, haha

Visa signatur

And the beast shall be made legion. Its numbers shall be increased a thousand thousand fold. The din of a million keyboards like unto a great storm shall cover the earth, and the followers of Mammon shall tremble.

Permalänk
Medlem

Såg nån rad nånstans att de höll på att testa N80, lite långsökt men jag är säker på att jag såg det nånstans. Sen om det är sant eller inte... Hur som helst, den telefonen SKA HAS!!!!!

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chichin
Såg nån rad nånstans att de höll på att testa N80, lite långsökt men jag är säker på att jag såg det nånstans. Sen om det är sant eller inte... Hur som helst, den telefonen SKA HAS!!!!!

Tre kommer inte ta in N80.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnakeEyes
Tre kommer inte ta in N80.

Källa på detta???

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
går ju snack om att w900 ska komma till tre

Om du menar W900i så omnämns den på tre's sida ganska ofta
http://www.tre.se/my3/StorefrontPage.aspx?id=21951

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Citat:

Källa på detta???

Tre (Jag jobbar liksom där )

Permalänk
Medlem
Citat:

Tre (Jag jobbar liksom där )

Kul att du hört det, en källa till mig som "liksom jobbar där" också sa att dom visst kommer ta in dom fast som vanligt senare än alla andra.

Visa signatur

Main: Asus Zpehyrus G14; 6800HS, RX6800s, 48gb ram
Server: B460m, 10600K, 64gb ram, P2000, 2x14TB, 2x1TB NVME

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KLET
Kul att du hört det, en källa till mig som "liksom jobbar där" också sa att dom visst kommer ta in dom fast som vanligt senare än alla andra.

Jasså vart jobbar han/hon? Jag är rätt säker på min sak då jag sitter på listan av vilka som kommer / inte kommer. Det stämmer att den tidigare var planerad att släppas, men detta har ändrats. Tiden får väl avgöra vem som får rätt

Permalänk
Medlem
Citat:

Jasså vart jobbar han/hon? Jag är rätt säker på min sak då jag sitter på listan av vilka som kommer / inte kommer. Det stämmer att den tidigare var planerad att släppas, men detta har ändrats. Tiden får väl avgöra vem som får rätt

ofan, jo det var ju visserligen dryga månaden sen jag prata med den här personen, butiksansvarig sitter han som.

Vet du om det liger någon grund till varför dom inte skulle ta in den då N70 sålt bra vad jag förstått?

Visa signatur

Main: Asus Zpehyrus G14; 6800HS, RX6800s, 48gb ram
Server: B460m, 10600K, 64gb ram, P2000, 2x14TB, 2x1TB NVME

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KLET
ofan, jo det var ju visserligen dryga månaden sen jag prata med den här personen, butiksansvarig sitter han som.

Vet du om det liger någon grund till varför dom inte skulle ta in den då N70 sålt bra vad jag förstått?

Varför dom inte tar in den vet jag inte och är lite sur över själv då jag också ville ha en sådan, men jag kan säga att det kommer andra uppföljare till N70 istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Varför dom inte tar in den vet jag inte och är lite sur över själv då jag också ville ha en sådan, men jag kan säga att det kommer andra uppföljare till N70 istället.

Nån aning när dessa kommer? Börjar bli lite less på min z800! Vill ha ny lur nu!:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har precis förlängt mitt abonnemang hos tre för att sedan köpa denna http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-m600-en.shtm... som de sa skulle komma i höst.

Visa signatur

10^-9

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag är rätt säker på min sak då jag sitter på listan av vilka som kommer / inte kommer.

Släpp lite på listan då?? Varför inte skriva vad som kommer om du nu kan skriva vad som inte kommer. Om du e nojig för bossen kan du väl iallafall PMa så man slipper sitta och vänta på nått man inte vill ha.

Ha det bra// mFRRRR

Permalänk
Citat:

Nån aning när dessa kommer? Börjar bli lite less på min z800! Vill ha ny lur nu!:)

Det kommer komma många nya modeller fram till och under sommaren, exakt datum har jag inte.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Footoz
Jag har precis förlängt mitt abonnemang hos tre för att sedan köpa denna http://www.mobile-review.com/review...n-m600-en.shtml som de sa skulle komma i höst.

Det stämmer bra

Permalänk
Medlem

Jag vet av säker källa(min syster jobbar på tre) att du inte kan ha nån lista. Då telefoner går igenom tester och ibland blir de så fördröjda hos tre pga försämrade funktioner när den tre brandas(ex Motorola Razr 3g som inte klarade batterikraven). Om det blir för många tester så att det drar ut på tiden så släpps den aldrig då nyare och bättre modeller är mer önskade.
N serien har redan tre lagt ett bud på och den ska egentligen släppas MEN även här finns en risk att n80 inte går igenom kraven i tid, men då kommer istället tre att få en annan n-serie(N-81?).

Och nån lista på vilka telefoner finns inte då detta aldrig är säkert. Vi vet egentligen bara som med största säkerhet tidigast en vecka innan vilka mobiler som kommer att släppas. Visst är många mobiler bra kandidater(N80,N81,N90,N91), men det är inte säkert att testerna gillar dessa mobiler och då kanske de inte släpps. Just därför går det många rykten om vad och när och vilka mobiler som ska släppas, men NO ONE KNOWS FO SHO.

Visa signatur

=Chieftec Mesh Tower= =CPU: 3.2 Ghz LGA775= =GPU: X800XT= =HD: 500GB= =RAM: 2048 MG= =Ljudkort: Audigy 2 Platinum Ex= =Högtalare: z-5500= =Kylning: Zalman 7700CU + AC Silencer=

Permalänk
Medlem

Sitter med K700i gillar stilen på den så grymt mkt, så min nästa mobil kommer lätt bli K610i när SE släpper den otroligt slank stillren still samt 3G

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

Många bud nu om vilka som kommer och inte kommer, som sagt, är väl bara att vänta på att nån serös sida lägger upp info så får man väl se...

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gusdarsa
Jag vet av säker källa(min syster jobbar på tre) att du inte kan ha nån lista. Då telefoner går igenom tester och ibland blir de så fördröjda hos tre pga försämrade funktioner när den tre brandas(ex Motorola Razr 3g som inte klarade batterikraven). Om det blir för många tester så att det drar ut på tiden så släpps den aldrig då nyare och bättre modeller är mer önskade.
N serien har redan tre lagt ett bud på och den ska egentligen släppas MEN även här finns en risk att n80 inte går igenom kraven i tid, men då kommer istället tre att få en annan n-serie(N-81?).

Och nån lista på vilka telefoner finns inte då detta aldrig är säkert. Vi vet egentligen bara som med största säkerhet tidigast en vecka innan vilka mobiler som kommer att släppas. Visst är många mobiler bra kandidater(N80,N81,N90,N91), men det är inte säkert att testerna gillar dessa mobiler och då kanske de inte släpps. Just därför går det många rykten om vad och när och vilka mobiler som ska släppas, men NO ONE KNOWS FO SHO.

Vart på Tre jobbar din syster? Det är helt rätt som du säger att man aldrig kan veta säkert pga tester av mobilen. Även w900i vart ju försenad pga batteritiden. Däremot finns det vissa mobiler som redan är bestämda att de inte kommer att släppas, exempelvis N80. Listan jag sitter på är de som håller på och testas, de som är klara att släppas samt de som ska testas. Om du läst mina tidigare poster hade du sett att jag redan kommenterat att N80 inte kommer släppas, och att det redan finns en uppföljare i N-serien.

Listan på vilka mobiler Tre ska ta in och testa, eller redan är godkända finns i allra högsta grad, jag tror inte någon har dom i huvudet bara utan att ha skrivit ner det Men det är sant som du säger att går inte testerna bra så släpps de inte.

Permalänk
Medlem

M600 ser riktigt schysst ut. Kommer P990i släppas hos Tre? Jag ska förvisso inte förlänga mitt abonnemang förrän om ett år (var tvungen att binda mig 18 månader när jag förlängde senast, istället för 12) och tills dess är det ju ett tag. Men både M600 och P990i ser riktigt häftiga ut.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk

SnakeEyes: Vad är förändringarna på Tres N80 då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Vart på Tre jobbar din syster? Det är helt rätt som du säger att man aldrig kan veta säkert pga tester av mobilen. Även w900i vart ju försenad pga batteritiden. Däremot finns det vissa mobiler som redan är bestämda att de inte kommer att släppas, exempelvis N80. Listan jag sitter på är de som håller på och testas, de som är klara att släppas samt de som ska testas. Om du läst mina tidigare poster hade du sett att jag redan kommenterat att N80 inte kommer släppas, och att det redan finns en uppföljare i N-serien.

Listan på vilka mobiler Tre ska ta in och testa, eller redan är godkända finns i allra högsta grad, jag tror inte någon har dom i huvudet bara utan att ha skrivit ner det Men det är sant som du säger att går inte testerna bra så släpps de inte.

Kom igen nu ormen, VILKA telefoner kommer?? (antar att det är fler än jag som vill veta)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse ost
SnakeEyes: Vad är förändringarna på Tres N80 då?

Hur menar du?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mrfrozen
Kom igen nu ormen, VILKA telefoner kommer?? (antar att det är fler än jag som vill veta)

Hade skickat PM till dig efter ditt förra inlägg, men det verkar du inte ha sett. Det finns säkert många som vill veta, men eftersom att Tre inte har gått ut med nåt officiellt och att listan kan komma att ändras så drar jag mig lite från att avslöja allt. Däremot kan jag säga att i dagsläget planeras nya modeller av LG, SonyEricsson, Nokia, Samsung samt QTEK.

Permalänk
Medlem
Citat:

[...]
Hade skickat PM till dig efter ditt förra inlägg, men det verkar du inte ha sett. Det finns säkert många som vill veta, men eftersom att Tre inte har gått ut med nåt officiellt och att listan kan komma att ändras så drar jag mig lite från att avslöja allt. Däremot kan jag säga att i dagsläget planeras nya modeller av LG, SonyEricsson, Nokia, Samsung samt QTEK.

Ohh, Qtek Det var på tiden.
Synd bara att jag precis har skaffat ny lur hos Tre

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Citat:

Hur menar du?

Uppföljaren eller vad du kallade den.
Tre skulle inte ta in N80 men dom skulle ta in någon uppföljare eller nåt sånt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse ost
Uppföljaren eller vad du kallade den.
Tre skulle inte ta in N80 men dom skulle ta in någon uppföljare eller nåt sånt.

Uppföljare kanske var fel ord, det jag menade var att de kommer ta in en annan modell ur N-serien.

Permalänk
Citat:

Uppföljare kanske var fel ord, det jag menade var att de kommer ta in en annan modell ur N-serien.

Det var bättre förklarat

Får man fråga vilken?