Permalänk

Du e grym!! Sånna som du som ger en inspiration!!!

Visa signatur

E1200 1,6Ghz@3,0Ghz | 2x1024MB XMS2 Dominator |Gigabyte GA-EP35-DS3 | X1650PRO 512MB |

Permalänk
Medlem

Nä dra mig baklänges!
Detta var riktigt snyggt.
Keep up the good work!

Permalänk
Medlem

tackar för all fin respons .. det är just detta som får en att köra på

Permalänk
Medlem

Nej dra b*llen i gruset, det här var nice

Visa signatur

It a butt ache!

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nicke112
Nej dra b*llen i gruset, det här var nice

Haha Var kommer det ifrån?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flamso
Haha Var kommer det ifrån?

Hehe, kommer inte ihåg men skoj låter det

Visa signatur

It a butt ache!

Permalänk
Inaktiv

Rent äckligt bra utkapade fönster. Dremeln som togs fram igen?

Men vad är det för grafikkort dom ska spela med? Varför får dom inga riktiga grejer?

Permalänk

BUDGET grafik .. alla pengar går nog till gotall

Visa signatur
Permalänk

du fuskar, på något sätt gör du det, i know it! Ingen kan göra det sådär perfekt

lite närbilder på via loggan och quake vapnet vore trevligt när du har tid

Permalänk
Testpilot

Mad skills, snyggt som vanligt

Förresten: lever du på det här eller har du nått annat jobb i övrigt? lite nyfiken

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Om det finns möjlighet så hade ett par lite större bilder varit trevligt. Skitfint förövrigt.

Visa signatur

An enemy that is pure evil? Right or wrong are not what separate us and our enemies. It’s our different standpoints, our perspectives that separate us. Both sides blame one another. There’s no good or bad side. Just two sides holding different views. - Squall, FF8

Permalänk
Medlem

jo jag jobbar normalt .. detta är enbart en "Hobby"
kirrar lite närbilder mot slutet..

Permalänk

GoTaLL... du är en sann konstnär. Mycket intressanta byggloggar, som du gör. Ta inte på dig för mycket bara, keep up the good work.

Mvh Ali3nCobra

Visa signatur

PS3 & PS4-Astro A50-Playseat GT-Thrustmaster T 500 RS Wheel-Ferrari F1 Add-on Wheel

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
jo jag jobbar normalt .. detta är enbart en "Hobby"
kirrar lite närbilder mot slutet..

Det var värst, fattar inte hur du hinner med allt

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Det stämmer att han är sjuk, så fort han kommer förbi här så ska han ha kaffe. Gotall skakar hela han innan kaffet, tänk er då efter Det är nog därför han orkar köra på , måste få ut all energi

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hock
du är sjuk!

Permalänk
Medlem

riktigt imponerad, precis som vanligt

Permalänk

Du är en riktigt bra konstnär i mina ögon, har du alltid hållit på med estetik eller är det datorerna som väckt ditt intresse.

Keep up the good work!

//Putte

Visa signatur

AMD Athlon 64 Venice 3500+ @ 2600MHz | Corsair XMS C2 2GB PC3200 DDR @ 217MHz | Sapphire X800XL @ 420/1060MHz| Abit AN8 SLI nForce4 | Lian Li PC7 SE med dämpmatta
CPU-kylare Zalman 9500 | GPU-kylare Zalman VF700 | CPU Temp Idle = 26, Full Load = 49

Permalänk
Medlem

Nicigt värre måste jag säga, även om allmänt bara fler bilder vore trevligt

Ser själv inte tids pressen men det är väl därför jag bruka få sitta med all nighters ^^

Glhf etc anyhow ^^

Permalänk
Medlem

Ännu ett konstverk... trevligt

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt Gotall, man kanske skulle svänga förbi tjejernas lägenhet nån dag o se lådorna live liksom hehe, aja, grymt snyggt och jag önskar nästan att alla som gjorde moddningar här jobbade under tidspress så man fick se slut resultatet lite fort o slippa vänta, dock kanske inte så här tight

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk

GoTaLL har egentligen hela garderoben fylld med utomjordingar som jobbar åt honom... Men dom gör ett grymt snyggt jobb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
Grymt snyggt Gotall, man kanske skulle svänga förbi tjejernas lägenhet nån dag o se lådorna live liksom hehe, aja, grymt snyggt och jag önskar nästan att alla som gjorde moddningar här jobbade under tidspress så man fick se slut resultatet lite fort o slippa vänta, dock kanske inte så här tight

om du tänker dig på hur kort tid han gör alla dessa bra grejer? hur ser det ut när han får jobba lång tid... man ska alldrig förhasta i sina konstverk... its take time to change the world

Visa signatur

||Moderkort|| ASUS Maximus IV GENE-Z ||Cpu|| Intel® Core i7-2600K Processor @ 4.8ghz ||Minne|| Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 12GB(3x4gb) ||Gpu|| ASUS GeForce GTX 560Ti ||Hdd (boot)|| Corsair SSD Force Series GT 120GB ||PSU|| Corsair HX 850W PSU ||| Vattenkylning | EK-Supreme HF | XSPC RX240 Dual Radiator |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Murcho
om du tänker dig på hur kort tid han gör alla dessa bra grejer? hur ser det ut när han får jobba lång tid... man ska alldrig förhasta i sina konstverk... its take time to change the world

jag vet, därav min sista mening i mitt inlägg.. läs den igen

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk

Hell grymt!!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Avstängd

Snyggt... nää fel ord, ordet för att beskriva detta har inte uppfunnits än

It´s GoTall

Synd att insidan verkar bli budget, S3.. CPU:n = VIA?. skämta bara, med tanke på att VIA passade Intel moderkort så vet man ju svaret

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Budget eller inte, brudarna får ju trots allt grejerna gratis och vill VIA bli av med ytterligare en burk så kan jag ta en

Riktigt bra jobbat GoTall! Burkarna ser jävligt najs ut, Cavalier är en fin låda från början men när du är färdiga med dom som kommer dom stå ut från mängden minst sagt!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
Grymt snyggt Gotall, man kanske skulle svänga förbi tjejernas lägenhet nån dag o se lådorna live liksom hehe, aja, grymt snyggt och jag önskar nästan att alla som gjorde moddningar här jobbade under tidspress så man fick se slut resultatet lite fort o slippa vänta, dock kanske inte så här tight

Normalt folk skulle välja att titta på brudarna först ?

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hammarslag
Normalt folk skulle välja att titta på brudarna först ?

Normalt folk (jag) har redan sett bilder på hur dessa brudar ser ut och nej tack. jag går hellre dit för att titta på lådorna GoTall har gjort... Plus jag har redan världens snyggast tjej och är förlovad med henne och NEJ ni får inte se några bilder på henne, så back off!!!

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt GoTall, som vanligt... har en t-shirt med alla de där loggosarna på Kan komma och gå lite catwalk för dig

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

Gåshud.. som alltid när du gör något

Visa signatur

Me Hund, you Yoshi!