Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Msn, blockad och borttagen

Jag skulle vilja ha ett pogram så man ser vilka som har tagigt bort en och blockat en på msn.. Jag vet att det finns för jag har haft det förut, vet bara inte vad det heter.. Någon som vet?

Permalänk
Medlem

Tror att du kan göra det här: http://www.pindionline.com/checkstatus.htm eller här: http://msn.blocked.nl/
Men du behöver dock e-mail till den du tror har blockerat dig.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

De där funkar inte längre då msn ger bilden av att vara offline för alla som inte är har rättigheten att se din status.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
De där funkar inte längre då msn ger bilden av att vara offline för alla som inte är har rättigheten att se din status.

Har haft ett pogram som man skriver in lösenord samt e-mail, och så loggar pogramet in och listar vilka som har tagigt bort en samt blockat en..

Permalänk
Inaktiv

messenger discovery funkar bra, men inte alltid dock, där se man vilka som inte har en på listan, vilka som loggar in som offline och blockat dig.

Permalänk

Funkar något program överhuvudtaget är jag grymt förvånnad då Microsoft skrev om protokollet just för att det inte skulle gå.

Permalänk
Sötast

Tools -> Options -> Privacy -> "See who has added you to their list"

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
Funkar något program överhuvudtaget är jag grymt förvånnad då Microsoft skrev om protokollet just för att det inte skulle gå.

när gjordes detta? var ett tag sedan jag hade messenger discovery installerat. Men med amsn kan man iaf se vem som inte har en på sin lista, o det va för några dagar sedan bara jag kolla det senast.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne_Jaha
när gjordes detta? var ett tag sedan jag hade messenger discovery installerat. Men med amsn kan man iaf se vem som inte har en på sin lista, o det va för några dagar sedan bara jag kolla det senast.

Det stämmer! Men du kan fortfarande inte se vilka som har blockerat dig. Allt du kan se om du finns med i den andra personens lista.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marwin
Det stämmer! Men du kan fortfarande inte se vilka som har blockerat dig. Allt du kan se om du finns med i den andra personens lista.

har kunnat göra det innan, så därför jag undra när det var ändrat.

Permalänk
Medlem

Skaffa en ny msn och "adda" honnom/hon med den och lek hemlig

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Medlem