nVIDIA PureVideo Decoder

Permalänk
Medlem

nVIDIA PureVideo Decoder

Hej!

Har laddat ner nvidias purevideo decoder 30 dagars trial. Men hur får jag den till att fungera? Hittar inget som de beskriver i manualen och video, audio flikar osv. Hjälp mig!

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Du behöver installera senaste Forceware-betan, så vitt jag förstått det. Ska finnas på nVidias hemsida.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Har jag gjort, hittar fortfarande inga flikar os.v

Visa signatur

Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Du borde ha en ikon nere bredvid klockan. Klicka där.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

finns inget om video auto osv bara de vanliga som alltid funnits där:/. Uppspelning av hx264 eller hur de stavas funkar inte heller....

Visa signatur

Permalänk

Pröva att spela upp en dvd i windows mediaplayern

Du kommer nu upptäcka en liten nvidia symbol i aktivitets fältet.
Där du kan göra diverse inställningar

M:V:H Grubblaren

Permalänk
Medlem

nopes kommer ingen ny symbol i aktivitets fältet vid uppspelning av dvd *suck*

Visa signatur